彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 2 日 星期二  | |
| 2007-10-02 |
今日
為左要On duty
諗住早返
同時又想o係751慢慢睇一次chem吧
所以諗住早d出
751一程返= =
點知...47分哥班車走左
經我思量過後
我認為我冇得一程返
我必須轉輕鐵
同時...我一係搭52分的車
又或是58分的車....
結果我揀左早d返scc先
點知一早...
就係7點28分已經返到去了
同時chem已睇得78
感覺上冇咩要睇lor~
都test過n咁多次d野= =
之後...
未拎得塊board
so上左課室開個locker
hea左一陣再hea行落去
拎完再上去又溫一陣書
又hea左好一陣吧
當值
今日係我ge第2次吧
呢d野
唔想講是也= =
唉..||| 總之
當值日就是會份外的忙
之後做左d咩!?
冇ar 今日ge chem test
哈哈哈...
我識ar~
分數應該唔差XDD
因為唔hard吧^^
pe堂又係hea玩吧...
唔想打太多野
i am lazy and sleepy now!
下堂就dance了吧
對 大家也很不喜歡練田徑
chin eng堂
令我深深的感受到
原來好多教4E的老師都會比4E人控制住咁
比我地突如其來的笑聲同爛gag嚇不在話下
而係好似真係好多科ge老師都好聽我地話
我地好多時臨落堂前10mins
d老師都會冇我地乎比我地決定做d咩
特別係eng堂 其次就係chin同maths... bio同econ都有時係...
老師們一見我地攰 問我地想點
我地話咩好多老師都肯
結果就唔知咩料個eng listening可以拖左成個cycle都未完= =
總之
今日第一日normal sch time
係好唔慣的
未適應得到吧
就係....唉...唔識講
時間上適應有問題就是了
全日好慢長咁
還好...只有8堂而已
明天9堂真係想死.....
哈哈哈...
今日還算是這樣了
世界上愈來愈多莫名其妙的東東
放學去左205
因為202爆左
但係我冇野do
冇hw...
都唔想溫CEU= =
研究個test table
都ok多test下
不過我知道
大多數我也是當朝先溫吧
靠平日聽書
如果又弄得明白
看2看都夠合格吧
之後去左GP RM hea左好個幾鐘= =
then去m記食
其間又出了超出正常的事
吃完 8點閃人
回到家
8點9了
去沖涼
再睇日記
現在我在打日記
嗯
就這樣先吧= =
88
|
| 刊登時間︰2007-10-04 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 1 日 星期一  | |
| 2007-10-01 |
今日是每年難得其次的
放假的週一
這天早上8時多起床了
也即是說我睡了十個小時耶
真神奇吧
不錯 睡足精神
早上先先是開始看光光給的動畫
還是棄權了
看了4集
還是對這類的動畫
沒什麼興趣吧
接著由10時多開始
我又忍不住了
衝上網去看死亡筆記
昨晚看至第17集
今天都一看
看至第26集了
即是說我看了9集吧
哈哈
各位 今天的我是很乖的
我都在中午12時多的時候
先用了1個多小時
完成了功課才煲動畫的
到了5時許...
看多啦A夢
同時又跟JO傾了一會兒的MSN
哀 一傾完過後
就突然之間不想煲動畫了
有一個很大的衝動
我想打PW日記是也
結果一打就是2個小時了
哈哈哈...
很滿足
終於打出來了吧
感謝主
就先先這樣好了吧
我放下了的Chem
要再次起步吧
努力 加油!!!
===============
ebuddy...
同我去死吧
次次sd完密碼比人
人地都係都收唔到
所以我最新一篇qooza的密碼
請大家主動dd問我拎啦= =
希望大家唔好嚴我成日問你收到未煩
我唔係驚大家耳聾
我係驚我的ebuddy啞= =
所以就o係今晚...
msn我成日都要打....
我的qooza pw係******
收到請o係msn比少少回應
if not我會假設你收唔到 繼續add你
同時都請你睇完留cm
if not我會假設你收左pw冇睇 過幾日再煩你
............
睇完ge人 真係要留cm
如果唔係過多幾日
我會假設你收到pw不過未睇
我唔mind大家留爛cm- -
當然最好唔好爛
but u must留一個啦= =
我唔要waste哂d難得打左來ge野
|
| 刊登時間︰2007-10-04 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-10-01 06:58 PM |
2007 年 9 月 30 日 星期日  | |
| 2007-09-30 |
哈哈哈星期日今日係一個星期日啦
非常的哈哈哈吧
尋晚打完一篇PW
又搞搞下上下網
都成3點鐘先訓@@
今朝早我冇起到身
我過左12點先起啦
起身時間12點10分啦
我第一次過左12點先起身耶XD
之後的4個鐘頭
其實我都冇咩野做咁啦
我睇左5集動畫啦
黑之契約者又完的啦@@
其實到左完我都未太明佢講D咩
呵...我追緊的幾套動畫
呢2個WEEK都剛剛好完啦!!!
之後的幾個鐘都係HEA住咁上下網咁啦
傍晚
因為昨晚比死亡筆記吊住條引
so忍唔住上網煲了14-17><
真係好好睇
although有dd會追唔切字幕or唔明
但係真係好正啦><
今個晚上還不錯
就可以的嗎
哈哈哈
在想一些事情
To do or not to do
that is a question...
|
| 刊登時間︰2007-10-01 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-09-30 02:20 AM |
2007 年 9 月 29 日 星期六  | |
| 2007-09-29 |
無 與 星期六話說
今天的下午1時
出門了
到商場買了些少
乘751再轉西鐵再行
回到去都1時50分
之後的主日學
今天的我十分累
精神集中不了
累是自作自受的吧
學什麼煲卡通到3時了= =
換句話說我沒聽什麼了
將來找天自修一下吧QQ
崇拜的歌
很兒童啦 也很活潑輕鬆
還不錯的啦
就是像是可以
但又未能完全說得上輕鬆
好像心中有點兒沉重
又不知是一些什麼吧
升團禮
這是我的第2次
但也沒有意會到
這是最後的一次
我忘記了改制後
再沒什麼特別升團的吧!
這天的升團禮
又唱歌唱了半小時
有興奮的
但更多的會是無奈
接著更玩了1小時的遊戲
也是很激的送你一身汗...
哈...好玩的嗎...
不太說得出來的感覺
也是有開心 也有不開心啦
開始感覺到
自己真的很可笑
哈哈哈...
對於將來的青少年部架構
不知怎樣去說了
嗯... 心中總是怪怪的
接著的升團儀式
非常沒有感覺
可是也是看呀看的啦
6時半都已經完了
快快手的排好椅子
就一直 一直的等
那時候 今日心情不上不下的我
不上不下就是普通了
謝柳柳 但那時其實就真的沒什麼事
等至7時左右
跟JO 茄 媳婦 先走人了
媳婦要去輕鐵站
到了台竹又是要等
不開心的事發生了
其實也不是大事
不用這麼激動了吧
半小時後
沒什麼事了吧
中途也是去了四處行
要等至8時才有位子
哈 訂桌了
跟沒有訂桌
可能是一樣的
12人
8時10分進去打邊爐了
打邊爐時我的心情
就跟我眼前的火鍋相似吧
10時10分
夠鐘
閃人了
哈...
10時35分上75
結果11時09分下車了
真是快啦
在車上都是聽歌
整理今天心情
與睡覺
回到家
是11時15分
哈...哈哈...
洗澡慢了
結果真擔心20分鐘內不能
開好電腦上網去Hold這篇日記
幸好還趕得及
現在 打了20分鐘
今日的日記都記完啦
我要先去看死亡筆記啦
其實今天心裡真的有不少事
不想在這裡打
我會打在qooza的pw吧
唉 要打的pw
愈積愈多了...
只因心所想的又太多了吧
anyway
幾篇pw我是會打的
特別是今天晚上的一篇
不用問我拿pw
我要給你我會給吧
先去看死亡筆記了@@
|
| 刊登時間︰2007-09-30 01:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 28 日 星期五  | |
| 2007-09-28 |
最後的夏令今日
原來是今年的最後一天
夏令時間
這一個月
都已經夠忙了
將來的日子
每一天又要比現在的
遲放40分鐘
有時放3時35
更有時要放4時10
會是更加忙碌的吧
這天的課堂還不錯啦
無聊的閱讀堂
不用說也知道是hea過的吧
數學堂的function
我也是很hea的
數學 聽得來有迷茫
迷茫得來原來又不是不會
所以 以後在聽得明白的數學堂
我也要努力加油完成數學的功課
接下來的bio
派test了 37/42
還不錯的了
都沒有怎樣下苦功的啦
連堂上的25mins
也只是溫了約1小時
中文堂
整理SBA的文件夾吧
還是很快的又過了
再說一說新聞稿的評分準則了
2堂的英文
也就是這麼樣的了
不錯吧
都是一直的listening
之後就又oral吧
Lunch去跟jo去買飯
可悲的又沒有我愛的腸腿意
之後回到sch吃完之後
就返左上去啦
一直咁走去呢度走去哥度
又完左個lunch啦
之後的maths堂又係hea左一hea~
但係再之後的physics就
其實我覺得招招今日好慘
都好偉大 咁都仲返黎教書
佢真係近乎出唔到聲講唔到野咁
大家都好合作 特別的靜吧
但係我同時又覺得佢走音好好笑
矛盾吧...沒法子 真的好笑...我忍唔到
那2堂的physics
太好啦 沒什麼新知識
本來我都唔明之前d野
現階段冇可能再接收的吧
招招今日都講得好辛苦的嗎><
但係之後40mins的片子
真的有夠悶及無聊
比起聽phy還要差勁吧
因為根本聽不明他的eng
又沒有任何的字幕.....
哈...我的鄰桌睡著了
叫佢起身 結果佢嚇親
大反應到整跌埋佢桌上的書
最終我都比佢嚇親...|||
放學了吧
感謝主 最後的一日放summer sch time
不過都係有第9堂 放3點半吧
總比4D的好
E家好感恩
因為唔係比李sir教chem
都唔係比新老師教bio...
落了教會
先知simone病左
今晚原訂的飯局取消了
嗯 我係真係會講得出做得到的
今日我really有懷疑過simone真病假病= =
不過就算吧
我都唔係一個真係會做到咁盡的人了
之後去了202吧
做功課!? 其實我又真係ok hea
因為沒什麼可以做到的功課啦
係有dd test
不過我在街都做唔到d咩= =
7點2先leave sch...
吃m記吃到8點
乘西鐵 回家了
回到去沖完涼都9點幾啦
一on msn就見到光光
跟住就速閃啦!!!
hold完呢篇日記
連msn都off左tim@@
start from 9點半
開始一直的煲school days
煲到3點鐘
先煲到11集
嗯剛剛就down好第12集大結局啦
先閃去睇lu
待會打school days有感...
一dd的有感唉
打左咁多日日記
好多時都減少左用口語的份量
今日難得星期6
就用返口語表達會好好多
先講啦
今日約團係升團禮...
哈...當一再諗返1年前的時候
又會諗返由小朋友變大姐姐的時候
諗返起當日哥一種的感覺
原來咁樣 又話一年了
約團由大變小
到到e家又慢慢大返
將來又會唔知變到點lor
同時
升團禮
意會住我地在約團的日子
還只有一年而已!
跟住唔少得一定要講ge就係
尋晚啦 開工煲school days了
事實上之前已經聽過下呢套野...
講返呢套野啦...
其實我真係覺得唔錯的啦
得12集 已經足夠了
先先係我唔太like長篇吧
我喜好一d短ge卡通
1x集就已經足夠了
同埋啦 今次都係一個突破
本人都好少睇d咁"愛情"的卡通
呢套野 仲要係意識不大良好的啦
哈...未睇Nuke都已經講左有幾點點點
但係我睇完ge感覺就係
事實上 H的鏡頭真係唔多同唔嚴重
我唔多feel到d鏡頭有幾3級...= =
因為其實係比我想像中輕微好多吧...
仲有就- -
呢套野竟然令我睇到3點幾先訓
之前我都唔會啦
我會覺得不如分2日睇
原因都係啦
1來呢套野好難日光日白睇= =
2來係 佢d劇情真係幾好la!
anyway~ 由我睇呢套野ge time manage黎睇
可見呢套野有幾吸引到我= =
劇情就絕對係不能不讚的吧!!!
其實啦 呢d咁ge愛情故事
我相信真係都有d行啦
不過冇計
就係吸引到我啦
當中有d劇情
都係幾有感覺的
好講完集數 鏡頭 劇情
輪到講角色吧...
誠...對唔住
先先我睇錯左佢
覺得佢ok 只係衰好色急性
但去到第4-5集到
我已經好想鬧x佢= =
因為真係....
人渣人渣人渣!!!!!!!!!
佢真係極級人渣lor!!!!
正一人渣!!! 咩料呀佢= =
都唔明咩事個個都要咁鬼鍾意佢
尾2哥集個個唔理佢and最尾個下比人kill
真係抵佢死喎 心都涼返少少
thx god! 我身邊的男孩相比都要正常吧(我諗...)
至於 桂 就...
嗯...到左中段哥陣我覺得佢好慘
我真心的同情佢ge糟遇
但係到左最尾2集哥時
又冇左d咁ge感覺啦= =
無計 我唔太like d咁ge性格ge女人- -
到左最後佢都係痴左線吧...
我對於佢ge痴線感覺一般
一係更顯渣誠的渣力
二就係真心的覺得佢慘
三卻係有d嬲佢kill左 世界
仲有就係 世界
其實我覺得
一直以來 世界 都不失為一個好的女仔
就係衰在同個咁ge賤人一齊
到左最尾 我覺得世界超慘><
渣誠唔係路 佢真係同我收檔吧
比14歲的媽媽個智志差好遠
唉... 慘......
唔識點say啦
至於 剎那 就
其實我幾鍾意呢個角色的
唔係幾鍾意
係好鍾意同埋最鍾意
一個好為好為朋友的人吧
雖然in her mind真正係點諗想點我都係唔知
不過都係最like~
ka...冇計...因為我覺得佢最似我吧= =
點解似...又係冇咩特別原因
仲有就又講下 乙女 啦
雖然都只係配角
and初頭我都覺得佢同哥班女仔都幾賤
但係事實上
見住佢話渣誠哥一刻
真係幾like佢
至於 光...
我真係唔識點講...
嗯...有點兒那個吧
好啦...講角色都係咁上下
哈...其實一直睇...
我又觀察到一樣野咁啦....
點解呢...剎那去swimming哥陣時
上面都係一d身材都冇ge= =
但係到左尾2哥集咩哥陣
又會有返dd身材ge....
我真係研究左諗左ok耐= =
好啦!!! 總結一下對school days的感覺
我真係幾like的啦...d劇情唔錯
although佢有d意識不良 但事實上還ok的
令我深深咁明白到有d人跟本就連人渣都不如
同埋事實上睇落 我身邊的男仔們還不很壞的啦
但係我先唔會推介大家睇啦= =
廢事又污染人家純潔的心靈XDD
嗯 仲有要講就係
我心情唔好時不宜睇吧- -
因為我真係真係會亂諗野
幸而尋晚心情還不上不落
情況還不太嚴重喔!!
打完一堆野
原來又已經12點LU
執執野先
我E家諗緊打唔打埋哥D PW佢
|
| 刊登時間︰2007-09-30 01:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 27 日 星期四  | |
| 2007-09-27 |
回到學校去的一天今日的日記
我反而又不太想打記敘吧
可能都會比較抒情一點
這天的早上
完全的放棄了
BIO的test隨遇而安
早上的maths堂與chem堂
也是很快的hea過去了
下星期二又一個計分的chem test
唉 又來了吧
對test都開始冷淡了
哈...大家小息都忙於溫quiz
好無情的冇prefect肯代崗咁= =
Bio堂 真是感謝主
第一堂可以拿來溫書
接下來也就第2堂才test了
最後結果還不錯的吧
光光介紹的一套卡通片呢
不知是否真的如別人口中的好看啦
有點兒期待喔
但好像也有不少是不良意識的嗎!?
不知道了
這個週末看了再算!
午飯時間
很快吃完又是溫英文quiz
感謝主
個vocab quiz我都不差啦
死好彩吧又= =
chin同eng堂也是hea的過吧
又說到放學了
今日放學亦在\202
其實我都沒有什麼功課
明天也沒有quiz同test同dict
結果5點到開始
已經hea到無倫了= =
之後去了吃面
再去夾糖
之後回到自修室裡去
感謝主
我很空閒沒有東西做
都睡了一個大覺
又畫了一些公仔啦
2個小時的自修室
還ok啦
是很攰很攰
和睡覺睡覺!!!
回家路上又跟茄談上了一些事
很搞笑很搞笑
我一聽就很想笑很想笑
可是笑中
也必然十分的無奈吧
"哈 哈 哈"
這次
是無奈的笑
今日突然之間有d野想打下ge~
就隨意打一打啦
e家係11點38分
打到咁上下就要停lor XD
呀cur講返話原來
simone今日講到好多人wor~
其實講真啦
我覺得simone睇人都真係睇得幾準ge
雖然對於呀cur轉述的內容
我係真係有dd睇法同simone係有出入的
咁同時啦跟呀cur的轉述
simone就話我未搵到真正的自己
呢一樣野 我就都覺ge
但係又唔係真係100%準..
應該話halfly correct好d
因為事實上我唔係未搵到
講真哥句
真正的自己我係搵到的
心底話
我係會知道自己真正要點要做咩
只不過講得準確d
應該話唔係成日都
捉緊得到哥一個真正的自己吧
同埋有時仲係會有dd的猶豫啦!
講完呢一單...
本來想再打多一dd的野吧
不過還是算啦
又很快很快到12點了
再打一定超時= =
留待明天好嗎!?
o係不久的將來
可能係今個weekend
會打一篇長長的pw吧= =
很久沒跟大家清過數啦
|
| 刊登時間︰2007-09-30 01:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 26 日 星期三  | |
| 2007-09-26 |
感恩的一天今個早晨就11點起床了...
對吧 打完昨日的日記
也已經下午1時多了
這天的我真的十分懶惰
什麼事情也不想做了
上網看一看
咦 零之使魔出了
已經又是大結局的喔
哭了
又一次看卡通片看到哭- -
沒法子啦...
就是覺得感動吧
接下來都是在上上網
又看看電視
還有是在hea
又弄至4時30分了
不想做功課
也不想溫bio
結果我選擇了睡覺
睡至5時30分
我都起來了
還有一大堆的功課吧
Chem要油顏色
Maths有幾條數要做
Chin要作文
Eng要quiz vocab
Bio要Test
哈 現在還不想動工
感謝主
這2個小時都在跟simone傾msn
說呀說都說了不少
人又輕鬆了一點
舒服了一點吧
有樣我欠缺的東西
叫做堅持
所以我更加要學會去堅持
因此我才對"一直到最後"這5個字很有感覺
努力在找尋
找尋自己
也在找尋身邊的同路人
感謝主
今天的心情果真不錯
可是
功課...算了吧
這天晚上還要作文
還要應付bio test及eng quiz
慘了
今晚完成作文就算了
其他的明早再算...
|
| 刊登時間︰2007-09-30 01:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-09-26 06:59 PM |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 138 | »
|