彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天
2007-10-12

這天真的沒什麼太特別
可我沒有太多的心情時間想打日記啦

上課仍是這樣
十分的快就過去了

今天派了班衫
比想像中好多了
也不錯吧
男生都成了一支又一支的木顏色
真的很可愛喔

放學開prefect會
還ok啦
又接收了一大堆的資料
對吧 3分鐘又3分鐘
原來下星期一又要當值了
聽聞很快就會調崗
真的挺快了吧
初中測驗前的5個上課天和2天運動會
也充滿著prefect的職務= =
(可以做自己班的prefect就好了...)

哈哈哈...
今天去了202
什麼也沒怎樣做

7點左右
小邱很強呀
很大力
結果我看得驚訝
O嘴之餘 我笑了!

接著7時40離開學校
去了自修室
9時吃完面跟糖水
回到自修室
我完成了15條MC
睡了一小個
去廁所
真快 已經10點完結了吧
成了自修室中最後走的人吧

10時40回到家家吧
就先這樣好嗎!?
不想打太多東西了吧
明天再算
 

刊登時間︰2007-10-13 11:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天
2007-10-11

今天回到學校
先來一個斑主任課
開學至此的班主任課也是差無幾的

舞伴的事件
沒完沒了
恭喜Jam找到舞伴
同時又來了突然的變卦嗎
真是令人無奈吧

頭2堂的中文
先來一個小測
會合格吧
再來一個應該剛好合格的聆聽練習

之後的化學
還是先對好多項選擇題
再來說一下上次小測
再去做一個實驗
小測 24分吧
不太好也不是差
不過看著比我好的分數
不由得也有點失落
這都是沒怎樣溫書的結果吧

稀有不用換運動服的一個小息
因為待會的運動堂我們跳chacha
哈哈哈

這樣一男一女的很有趣喔
我的那一行有什麼人
想知就問我啦
我不想打太多字

cha cha...
對於我來說: 很難
小軒是我的舞伴
最不期待出現的全都出來了
除去了不該想的
還是有一大堆的失落
嗯 不過所有的事上也是一樣吧
還需堅持到底 一直到最後
只好更加更加的努力加油吧


下一次一定不要再跟不上了
要跟小軒追上去哇><

接著的午飯是在A房的組聚
小頌生日快樂吧
心情是一般般的吧
真的 這方面
還得再努力才可以

飯後的英文堂
做了不少事
可我沒什麼心機上課吧
失落了還沒有起來
讓我的靈魂好好的浮游一番吧><

放學後
先是"重測"化學
然後就到溫習室去做功課

接著7時30分離開學校
去了大家樂吃東西
連續3天大家樂
強呀!!

之後8時50分回到自修室
完成經濟的功課吧
今天的自修室既嘈且靜
10時出發回家

路上忘記了各樣的話題
還可以吧...

這2天
我確實想了不少
各方面的也有想吧
組長與門訓
或是還有其他的什麼什麼

在各樣的大大小小事情上
總會發現別人的好與壞
同時又會發現自己的優與缺
世事從是不完美吧
有很多要改善的地方

現在還可以吧
狀態良好

今天我想哭
然而在最後卻沒有
我知道這樣的小事情
我不可以哭
而且我要的是堅持下去
並且一直到最後

感謝主
帶領我走過今天

刊登時間︰2007-10-13 11:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天
2007-10-10

今天不用早回校了
再一次的散慢來
物理的小測
都處於半放棄吧

哈哈哈
回到學校要早會
4E的大家也十分齊心的坐死在椅上不肯起動

平日當值趕人難趕
被人趕時自然也不太想自動走
很賤格的想要嘗試一下就不願走的那一些人

早會是展鵬說鉛筆
鉛筆的3個意思
我都會盡量記起來的吧

數學課先被班主任訓話了2句
之後又開始漫長的數學長征
哈哈哈 還不錯
算是明白
但有一些時候還有一點亂
感激的是小軒在旁
有什麼不明白搶他的本子一看就可以了

接著的生物課
還又說了不少的生態系
其實這一個課題的東西
大致上我是明白的
但最好就可以再整理一下
再記好一點點吧

中文課
說一說工作紙
也很快的就完成了一堂吧
有功課了----課後問答!!!
簡化字我真的不懂啦- -
灰吧

接著小息尋廁
尋至2樓 真是神奇吧

2節英文課
也是難捱的吧
不過就在聽迎聞 看報紙之間
已經流逝了50分鐘
接下來的15分鐘說一說被動式
接著的15分鐘
都送給我們溫物理了吧!

午飯時間再想
還是出外買飯吃了吧
哈哈哈還不錯
拿著物理書在翠寧遇上招老師

回到去4E的都是勤力的朋友
大家都在埋頭苦幹吧!
沒有人走來走去玩耶

物理
招老師仁慈的讓我們溫了15分鐘
也叫我們都開開心心的在接下來的40分鐘死了吧
哈哈...我的物理也死了吧

放學遲了一點 趕完又趕了吧
很快手的收拾好儲物櫃
很開心的吧!
快快的衝下去等面門訓

是緊張的吧
內容我不想說
而說的也是我的一堆廢話
對吧 成功就成功
失敗就失敗
過2天也知道了吧

之後在202做了一會至6時多
然後研究放些什麼在儲物櫃想了15分鐘
上到5樓開儲物櫃又15分鐘了吧...

到了自修室
出發去大家樂吃東西
也是這樣了吧

回到家MSN了一會兒吧
明天就要PE吧
要開始跳Chacha了吧
求主保守...
也希望跟小軒夾得上吧

ps 小軒是他的msn名
我也覺得很好笑 他改的名字不太行

我太累了
要倒下
88
 

刊登時間︰2007-10-13 11:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天
2007-10-09

日記
是我很重要的一樣東西
我不會把它打得簡略
即使有萬千的功課小測
死期來臨
我也不會放棄
每天花上一個多小時好好完成
這也是我的興趣吧

今天要當值
所以還早的起床出門
最終還是等了茄
乘7時04分那一班751出發
7時45分左右到校了吧

之後上一個課室
開一個儲物櫃
用了3分鐘背默一次化學的默書
就這樣先下去當值了

哈哈
今天的當值
還好吧
還叫上了軌道
比較順利一點
不太多突發事件發生吧

班主任課
永遠也是閒著幹自己事

數學課
又不明白了
由一大堆的圖與曲線
和一大堆的式
再加上一個一個的數字表
頭暈眼花了還看不明白

我的同桌今天的數學課受了一次又一次重創
對吧 要反擊 努力加油啦
我是百分百的支持
絕對希望他在未來某一天會成為數學界的名人
更何況 即使近期來看
我也會因為能坐在數學超人的旁邊感到光榮

化學課 空虛了
因為我的同桌走了
很傷心喔
那一個默書
還不錯
但我要更好的啦
要努力

之後對改上次的多項選擇題功課
也不錯吧 成績不是很差
又不能完成就下課了

接下來小息當值過後
是生物課
有實驗要作
還不錯 可以行一個
生物開始回到軌道去
偏離了的就只有數學物理和經濟而已

午飯時間
先來收拾一下儲物櫃
再到simone的辦公室去吃午飯
還不錯吧
又聊了一個
忘記了話題吧

中午後的中文課
還不錯的
因為翻著書本
看著工作紙
又過了40分鐘

接著是英文課
還是很快的過去吧
就是教一下文法
又說一下卷一
就這樣結束了今天的課吧

放學是第一次的詩歌敬拜小組聚會
感謝主 終於又讓我們回到詩歌敬拜小組的當中
有一起唱詩歌 敬拜上帝 事奉神的機會

參加詩歌敬拜小組
是開心的
可是也因為新一年
我還不習慣新人新作風
但也希望來年的日子
在詩歌敬拜小組
可以經歷到神和為神作工吧

回到202室
又是忙於工作的時候
我死了吧
功課是不太多
可是2大要時


明天有3節數學課
我不懂的必要搞清楚
否則必死


明天的物理小測
我還沒有溫習
連基礎的構念也不知道

哈哈
精彩的一晚吧

7時15分離開學校
很渴望早一點到達自修室
快一點吃完晚餐
可以有更多在自修室溫書的時候

然而
最終到了大家樂吃
又到了臭氣沖天M記買東西
8時半才回到自修室
我用了一個小時弄清數學
做數學功課時
5題還有3題不懂做
只好明天回校再問

在我9時30分去過洗手間過後
都已經9時43分了
我還沒有動我的物理

結果看了幾頁
做了一些題目就完結了
回家吧
謝謝有風度的宇宙人送我們乘751

有問題的吧
等車等了15分鐘
車程也只有約30分鐘而已
在車上又有少量的討論吧
也又收到了一些小消息和感覺

也不知自己打了什麼吧
哈哈... 用了45分鐘打這一篇日記
可是 這篇是還沒有完結的
今天我有一些有感想要發表吧

最近我還是這樣好吧
心理狀態還算不錯
可是就不得不承認
最近還是想多了不少
嗯 也跟要作出的抉擇等有關吧
因為本來也要想
這些時候就會想上想
最後就想得太多了

哈  有些時候
還真的有點兒對不起身邊的各位好朋友
嗯 很同意的一點還是
我真的要好好控制一下
什至應該說要抑制一下自己的思想行動
這方面真的是我要努力加油的
期望就是真的不要太胡來了吧

還有
最近我的心也是挺火熱的
也叫作是找回自己的方向吧
對吧 有些時間
必須分清楚各樣事情的重要性與價值
除了之前的屬靈5步曲
和那一句特別重要的"一直到最後"
我也不會忘記自己曾說過
如果有一天我在這些事情上改變了的話
那一個 就不再是我
我會記得我自己所說的
我真的不知道前路會是如何
也不知道我會否很快再灰再跌到
可是我要知道
我就是我 不可以輕易改變我的宗旨
我真的要努力加油吧

還有其他想說的吧
門訓 
其實我真的不知道應該怎樣說了
很多很多的感覺看法也是跟茄分享過了
嗯 不懂得怎樣去說
對吧 明天就是面試的日子
沒錯 我是害怕緊張的吧
一切還只有交給神聽候祂的安排吧
這一個 也沒什麼可以說
遲幾天再打多一些吧

反而這一個我想說更多的吧
組長的問題
Simone問我做不做約團小組的組長
這一個問題也不是一朝一夕的事了吧
好像之前一個月
還是再之前
甚或可能是夏令會
也給了我一個心理準備了吧
只是何時要真真正正面對這一個問題
和把問題解決而已

這一個問題也對不起simone的
不知拖了幾多萬個世紀
可是我不是沒有想過
我每天也會記掛著這個問題的

我不會由那兒說起吧
也沒所謂了 四處亂叉吧

如果突然有一天要你做組長
你會答應嗎
說實話 這一條問題
在一年前我也想過
問心 想做嗎
一直的我也會說想吧
是因為覺得是一種能力的證明嗎

可是我是一個喜歡把任何的問題拖長的人
哈 對吧
我不是一個很容易答應或否決的人
問題涉及到的還不少吧
我會需要逐樣分析

首先 先從外看起
為何需要加組長
對吧 要加是事實了
就因為小組的人不少
而組長又只有kamo一人
怎樣說 一個導師和一個組長
假若多加一個
也是應該吧

接著也就是組長的人選
在我組入面真的十分精彩
返得最恆常的中四有誰!?
有很多呀! 一隻手指三節都數得清
就是只有kamo茄和我吧
對吧...其實說真的那句
在這個時候
我本人也十分無奈
因為我真心希望茄做
原因略過吧= =
(這一點 不要找人跟我說道理 我明的= =)

飛過了上面的那一點
現在開始從內看起吧
嗯 即是說
如果我做了 會怎麼樣

詳情不想怎樣打
這個時候我來打重點吧!
我是一個在這一方面
一旦決定要做就不能做得差的人
即是說我會寧可做一個小組之中好的大姐姐
也不願做一個做得不好的組長
同時我也是一個不太習慣比責任感堆壓的人

再者就是幾樣事實的反映
這些都是經我幾次約團後分析過後得出的結果
第一樣是自覺真的不太熟悉自己組的組員
之前大多的時候都會疏忽了 (連名字也叉叉了)
第二樣是自覺自己沒有領導才能
第三樣是自覺自己心情失常就會有不合常理行為
第四樣是自覺自己忍耐力和堅持力其差
第五樣是自覺自己跟自己組的導師與組員思想還有一定出入 (有時候我討厭人癲= =)
以上五點是平日的觀察

再加上其實對我要作出抉擇最大影響的是
上星期的睡衣派對 及 再之前n次的如果你的導師死了
這兩件事絕對使我更難作出抉擇

好吧 這一部分來一個結論
其實 上面的分析
沒什麼大問題吧
對的錯的將在我腦中自動分好
可是抉擇是怎樣
我還是沒有作出抉擇
一切真的仍有保留
我覺得我應該試
可是顧慮的太多 宜多想想
也是那句
我寧可錯失一個嘗試的機會
也不願浪費一個寶貴的機會
總之 無論抉擇會如何
我還是我 那一個 我

哈哈哈!
1時08分!
又多打了55分鐘
合共100分鐘了吧!
真多啦

我真的要睡
這就是我的排序
先打日記與雜感
再睡覺
最後剩餘的
才去溫習的的物理
物理已經預定會死亡吧

刊登時間︰2007-10-13 10:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天
2007-10-08

今日星期一
又要回到學校
開始一星期的旅程吧

今天一個清晨
就在籃球場有著一個無聊的早會
我沒有聽些什麼
是沒興趣和沒心情聽吧

第一二堂
是一個循環週難得一次的聖經堂
也是很可悲的
經常被早會吃掉頭十多分鐘...
還是感謝主
我很喜歡一週有一個屬靈的開始

朱軒的那一組
分享真的很不錯
看得出有充分的準備
同時我很佩服他的那份勇氣
拿起咪子獨唱偶然遇上的驚喜
還不是唱得不好聽啦
真的被他迷上了

之後的聖經堂
也是輕鬆的
我很愛聖經堂的開始

小息過後是兩堂數學堂
先來一個小測
不是難 但有些地方很喜歡作弄人
有兩個地方我原來也不小心看錯了
做了20分鐘就完成了吧
還比我的鄰桌要慢5分鐘吧
哈 坐在他的旁邊
一個很強烈叫人想作弊的衝動

接著又說了一下工作紙
和完結了數學的第二個單元
天啦 蜜月期真的過了
聽聞她又不教數學單元三
要先回到附加數學那邊的地獄去

中文課都在說之前的新聞稿
感謝主 我的分數不錯的高
可是有一個字都寫錯了...
那一個"段"字                                
怎麼我由小學一直把"几"部寫錯
可是9年的老師沒有人捉過我這一個錯字
有點兒無奈
原來我一直錯了9年多了

接著的物理堂
也是很有睡意
可是沒我的鄰桌嚴重
招招的"笑話"愈來愈爛
可是他仍覺得自己十分成功
因就是看到我們因他的"笑話"開懷大笑吧!

很不容易才到了午飯時間
一直在無聊與浮游
等待茄跟彤跟我下去吃飯
感謝幾位男孩幫忙買飯吧
都1時40分才下到去
吃完又順眼看一看陸運的吧
感謝主 我班有勝算!

接著的化學堂
不太好彩
問題剛到我就停了
不過都還可以的吧!!!

生物堂
很長
也接收到很多資料
可我沒有心情去記去組織吧
大概其實我都是知道明白的啦

放學到了202
初期都在處理英文聆聽的無聊抄書功課

接著...
感謝主
又賜了我一段乖乖的時間
我肯動工去弄明白生物單元10了吧
同時我又肯動手去翻一翻附加數的書書備課了吧xd

之後沒得去自修室
所以7時 跟茄去了置樂吃面
接著也是去了吃甜品吧
之後8時20分就出發去乘751吧

感謝主
車程上跟茄說了好多好多吧
都有各個不同話題的
我也會好好記在心裡喔

打到這兒
很想睡

明天有一個化學默書
和要領袖生當值吧...
嗯 努力加油
先去睡吧 88
 

刊登時間︰2007-10-13 10:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天
2007-10-07

wuwuwuwu~尋晚唔記得左打日記= =
星期日的野冇咩野say
一字記之曰 hea!

真係成日都hea足
晚上當然就係我比功課堆死了
未做news
所以先e家4點幾wake左up- -
打一打返篇日記
又看完日記了
快去做news先= =
做完我要靈修><
去去去!!!
唔好懶啦
係咁先 88

 

刊登時間︰2007-10-13 10:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天
2007-10-06

回到星期六天

呼.
尋晚去完halloween
亦都代表左
又返返到去可愛的星期六lu^^

今朝未3點先訓ge...
可悲的我8點就要起身
8點半就要出門門去拜呀爺lu...

先同mama去左大家樂食個早餐
跟住先上車出發
出到去黃大仙就剛剛好10點吧

再去到哥度都10點3到啦
哈哈...可笑的我
咁幫手點香啦..
我燒到好似火燭咁...
一"點"著的時候 d香成半支比我燒左= =

之後搞le搞lo~
去到10點半已經走得...
對吧 好開心ar><
我終於又見到我哥哥啦
都成唔知幾多個week冇見見lu QQ
好開心好開心好開心><"""
warm吧

咁早走得
冇理由咁早返TM吧
突然之間醒起
不如出一出MK吧!
先先帶mum去了朗豪
佢都未去過的啦

哥陣11點到
我ge目的係去muji買筆
媽比錢 買多d先

之後都係11點半
去左雅蘭哥間大家樂食呀(又大家樂!?)
食完先12點2...
突然見到旺中
醒起仲有dd時間可以行一行...
用25mins輕輕的行一行過下引
反正d鋪都唔係間間咁早開

之後就搵60x返tm lu~
返到去先1點5ja...
再o係友愛行一行買一買野...
竟然又o係千蕙撞上cwai
之後就一齊行返去吧XDD
吹水水吹火火咁啦
吹完到SCH 1點10

o係教會"hea"左一陣
就上左去去主日學lu
although我接收資料的數量聽不聽都差不多咁少
主日學的專心程度佢有待改善吧

之後崇拜
3首詩歌
頭2首可說有感覺
都又可說沒有感覺
第3首請差遣我
今次當然冇第一次聽
哥一刻咁激動ge感覺
可是還是有感覺

之後ken哥講道
都好似好耐冇聽過吧
定抑或是真係一次都冇聽過
我真係唔太記得lu~

今次ge崇拜...
有dd悶吧...
不過幾meaningful to me啦
嗯 就是這樣吧

之後約團吧
大家都係靜唔落黎咁
好嘈好嘈- -...
證明我的忍耐性真係挺差的
有待改善...
算吧 初中的大家也是這樣的吧...

一年一度的各自為政!!!
我記得的
上一年是7月15日!!!
去左食野影閃紙相

都唔明咩事係唔係年年搞d野都係咁上下...
今年...
之前本來話化妝派對
哥陣真係好想頂lee頂lo~
e家來個睡衣派對
一收到消息的時候
依然無奈的想妖le妖lo~

對不起吧
其實我真的不buy這個idea
maybe可稱得上為不gur/.\
本來真的想不來...
但又唔可以因為呢d咁無聊ge活動
而破左我年幾未缺席過ge紀錄...

嗯 點講呢
總之又睡衣派對到之後的ladytalks
我都係無奈的吧
好唔o岩場合and未免有d太那個lor
講咁多private的野
也許2年前or1年前的我我都會love八卦下
but e家really冇咩興趣...

o係同一組之中
有人唔buy這樣的活動係事實
有人會玩到好癲and好爽都係事實
就係...唔可以唔參與
永遠都唔會有一 d所有人都buy的活動吧
sorry都要講句 我今次係屬前者
相信可能有其他的f4"們"
和一d較mature的都會屬前者

說實話
我really有唔gur的
不過可以點
有個癲成咁ge導師
同埋一班咁"可愛"的F2們
有所謂都只好沒所謂啦
大伙兒玩得開心就好了吧- -
唔Buy d活動都好未又係要受^^|||

慢慢就會o係組入面
發現無論同導師同眾多組員
都有唔少性格上的相異- -
跟我相若的一堆什少吧
算啦  我唔係一個會longterm唔like人的人
更何況又唔可以亂用唔like等字眼
(呢個係我一個考慮點作出抉擇其中一個重要ge因素= =)

對吧.
組入面愈來愈多人ge名我都forget了@@
特別係唔常返哥d- -
同最近呢2個月新返黎哥堆
已經成舊雲咁
同埋我的記名系統close了

之後玩蛋糕
我個人又係唔太like呢d的action
我覺得係有d waste同埋會係ok dirty
仲要整到四周都dirty吧
不過大家要玩我唔會阻止
不過請記住唔好惹埋我
你敢惹我
我唔會同你客氣= =
有咩損傷要睇係邊個同我心情好壞

死 講講下飛開哂唔知講左d咩
有冇人知我講左d咩...亂!= =

好啦 返返黎
之後去左教會等
又係等出去食野
10人行食野聚ar
5男5女XDD
食野就同WHO食都冇咩所謂吧
大家都係一齊增進一下感情LOR

去左吉之島美場
分男女SIT xdd
之後都唔知discuss左d咩野
之後咁上下又去左文具部哥邊buy野ar!
哈哈 我見到好多雞雞><
buy完都成10點了
走人了吧


最近又來了吧
要好好多多的control一下自己了
唔可以又成日亂黎
and唔可以成日諗咁多的吧
要快d clear返哥埋亂七八糟的思緒= =

之後回到家沖個涼開始補打尋日的日記
咁呢 我呀哥今晚返左home食完飯走左嗎
我見唔到佢
不過佢冇熄comp
接左部電腦成個幾鐘
我知佢未停d歌啦
之後我發覺做咩事播極都哥首歌@@
原來佢"點"左首"兄妹"比我聽XDD
(just kidding)

又同luen子傾msn~
真心的喜歡luen子啦
thx~傾左個幾鐘都傾得唔少
and also呀~
i am very happy^^


但係原來我唔記得左睇死亡筆記...
好hurt呀><
哼 衰luen子
害我傾得入神forget了@@

嗯...又講返...
幾好啦...
原來 頹左成近4個week
好啦好啦
快d同我醒返啦!!!
唔好再咁懶!!!
成日咩鬼死野都唔記得哂!!!

就o係10年難得一次...
今個晚上我熄左電腦
想靈修的時候...
又衰左一獲
原因係搵本聖經搵左我半hr都搵唔到
放棄了= =

哈...唔得
再黎過
e家黎= =

刊登時間︰2007-10-07 12:11 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天
2007-10-05

學生輔導日與海洋公園

今日係10月5日啦
就係學生輔導日的大日子啦

約左9點35分
同柳同諾希3個一組
我驚死遲到樣衰
所以早左成20分鐘到lor= =

扮下野開下locker
等到咁上下齊人lu
好啦 就3人行入去見

其實就真係先吹2句
kaka~上次中秋節
羊咩咩真係入天逸搵佢男友
佢仲話佢個個星期日都入黎咁濟
將來我可能好多機會會撞到佢XDD

之後捉棋ar~
4個人捉就係咁是旦捉左2輪ja...
傾下計分享下咁啦

之後去左hall
睇一下MK MT社的lala
之後又幫下手搞lala球
又hea下咁啦

去到12點多dd
同cur同jo去食lunch先
之後1點幾食完我先回家去
我要沖涼換33嗎

出到去3點55分
去搵返cur同jo
小邱仲未到
冇等patrick
總之後尾搞到4點半到就上車吧

去到金鐘meet返patrick
之後到正門都好似5點10到啦
要排好多好多的隊先入到去ar!!!

先先就去左鍾馗哥度
d人話係最大的啦
哈哈 jo同cur一開始就狂被嚇啦

講返哥一間鬼屋
第一間玩其實真係未熱身
我都有dd淆的
我點鬼知經過一年我會唔會細膽左姐=3=

結果我真係好想鬧x人lor
第一間鬼屋 前面行得慢
慢面d人驚到死狂推
做成場面係逼死了...夾死了...
完全係因為個場面
已經欣賞唔到行鬼屋比鬼嚇ge過程
真係超無奈...
最想死GE係...
有條白痴女= =
我唔係有心想話佢
不過佢真係好xx下
佢用手抓我= =
仲好唔小心地唔止抓手...(錯手抓錯- -!?)
我o哂望住佢
佢仲驚得勁到狂端氣同震
再用好歉疚ge眼神望住我唔知講咩好...

天呀
經過第一間鬼屋
我以後入鬼屋
都會對行我後面的一堆人有界嚴...

之後就即刻又去排左成15mins-20mins的cable car
原來cable car全長1.4km
不過只need搭10mins啦
個speed自己計吧XDD

之後就7點過DD吧
回到山上
四周先去take下photos先
再去hea一下
去一下toilet
行一下

去到7點半到先決定再玩鬼屋
先排到真個咩瘋醫生
我唔太記得啦 都係唔太怕的吧....
係啦 有個男人比我當左做鬼
佢好慘 只不過係肥d同著白色衫吧
就比我以為佢係鬼...

之後去左第2間玩
玩死囚ar!!
呢間都係因為夾中間
唔會太可怕
但係事實上我覺得呢間都幾嚇人的吧
有好1-2處我都真係比佢嚇了嚇
but心情都ok calm...
又係...一出來有dd無奈空虛吧
好似...今次我行全批人的尾的啦!

去奪命嚇輪
唔記得啦
有一part係會有dd wet的啦
不過我想講ge係...
又係really有一個位我被嚇得呆一呆了
仲有仲有
最記得ge一定會係
kakaka~小邱的初吻xdd
唔係...只係隻鬼差~10cm就kiss左落小邱度
哥隻係一隻男鬼la!!!
我見住整個過程同小邱向後彈哥下
哥一下
我o係鬼屋入面真係笑爆左肚XDD

之後去左玩一玩沖天飛鷹hea一下
sleep一sleep 涼一涼吧!!!

then就出發去了最後的2個...
最可怕的東瀛同冥通
落去期間同死旅的鬼聊了2句xdd
kaka...去到哥度
排隊都要排死啦= =
冥通真係排足1粒鐘咁濟
未入去我真係有dd淆最尾哥度
個個都好驚咁出黎LOR@@

結果入到去都係一般般啦
比想像中冇咁驚ge
因為都係成堆人一齊行黎行去
行左ok耐未又係行返出去..
因為我又係夾中間吧!
之後到左最後點解d人咁驚呢....
我又係好唔好彩咁見到隻野嚇左前面d人
so 出去尾哥度都係一般般
出到去更時同小邱好空虛and無奈...
你試諗下排成粒鐘行5mins的鬼屋吧...
仲要又唔係really令人怕到死

之後11點lu~
都去排埋哥個東瀛先...
ok可怕and無奈lor...
因為係一條大蛇餅
哥陣已經攰死= =
仲要咁樣排左成45mins啦= =
好sleepy哥陣...
之後入到去
今次真係ok bor...
唔可以話太驚
而係好在夠哂長lor條路
行左都ok耐吧
不過事實就係貞子好慘
冇人見到佢出現
有一part搞到我頭暈眼花又睇唔到路
仲有就係後面哥1x條友超無聊- -
係又叫唔係都叫.....

就係咁玩到11點10玩完啦
出去搭629走啦
我地大家都真係非常的攰吧...
去到金鐘我地諗食野定走
最後決定搵車搭睇下幾點尾班先
patrick同yau好似趕尾班
之後jo又車到
其實最唔怕冇車搭係我同cur= =
因為有n969...通宵的吧!!!= =

之後上車中途17mins我hup左7次= =
可見我每次2-4mins咁hup lor= =.....
之後都有打比我呀媽叫佢去翠湖站接XD

1點半是也
好彩識下車
之後都同媽同CUR去左7-11
食杯面吧
之後又送CUR回家家
佢好KAI吧^^
回到家搞搞下都成2點9
2點10即刻上床sleep

ka,
估唔到yau同pat會係唔記得落車的吧^^"""
 

刊登時間︰2007-10-07 12:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天
2007-10-04

今日其實真係冇咩特別野

早會又係咁呆企

上堂
都係日日如是

英文堂冇咩特別

ECON堂冇mood聽
我死左
唔明佢做緊咩
又好sleepy

Maths堂
覺得自己愈來愈Naughty
都愈來愈抵死
第一堂佢拎黎溫書
我唔想聽...
不過實質上我唔係all know
只係我prefer溫中文做other野多d

第2堂教新野
仍然唔太想聽
結果有d唔明but又唔係唔ok~
老實說
同數學天才sit係真係唔錯

之後lunch prefect大餐XDD  
還可以的吧^^"""
真巧 去時走是都撞到好多人

中文堂X2
睇中文的oral吧
有gag的吧
笑左幾笑

放學都係202
好多野要做ar= =

7點閃人
8點3回到家家了
感謝主


thx cur的"生日禮物"^^

就先這樣好吧~
888

刊登時間︰2007-10-04 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天
2007-10-03

今日都唔早起身
回到sch都冇咩野趕咁
唔知咩料搭車就係超逼

週會無奈了
有dd灰ing
到e家呢一刻冇咩野

聽哥個人分享
還ok吧
有dd無聊咁
之後又係問問題
對唔住大家
我禁唔切...o嘴吧...
之後的eng program
我個人覺得係ok的
不過if當hw會好唔ok= =

之後的堂...
maths...自覺愈來愈放肆
哈...愈做愈出軌= =

之後的phy就都...
比上堂過得快的啦
還是ok辛苦的吧!

econ講書lu!
elasticity~
還不錯啦
有一點點不明白

lunch同jo cur去搵simone食
傾了一堆令人無奈的事吧

決定了耶
我quit左pth算了...
因為真的很time consuming
冇左哥份想賽ge心...

睇20週年特刊
見到好多人
有張sir luen 肥仔 mable 小白
幾搞笑的啦大家的樣子都

之後去了c房又跟cur跟simone聊了一個...
哈哈...組長!? 門訓!?
下星期3面試!?
唔識點講啦

之後最後的3堂eng堂
都ok吧...又係唔知咩事搞搞下就hea過左
25分滿的quiz 16.5分 不錯的!

冇得睇film
just quiz news同listening...

放學去左202搞了一大陣
還是執野鎖locker
清hw.....

之後6點半就出發過自修室
放低d野就閃去買飛同食KFC
嚴重的大事件!!!!!!
JOJO比人偷電話呀
神奇的 我注視完JOJO條電話繩幾秒
1分鐘後 唔見左= =
唔通我十年難得一次留意佢條電話繩吊左出裙袋
呢D就係先兆!?

之後一搞搞到9點先返去自修室ar
抄一抄聽日3個quiz的內容
KO~9點9是也
閃人lu!!!!

同cur在車上discuss sth同埋摺野...
第一次落車咁咩咩lor~
真係趕到o係總站都落唔到咁濟

哈哈 之後唔知點樣
回家了 先沖個涼
之後e家都上網了吧
看看日記
又打打日記

陣間我諗會慢慢分段
打返哥一篇pw= =
都拖左成半個月了
 

刊登時間︰2007-10-03 11:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]