彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六  | |
| 2007-10-20 back to church |
不習慣的一個教會日由組長Camp
回到教會當中
今日1點幾就返到教會啦
冇主日學啦
所以大家都要搵地方hea 2個鐘
一返到黎屯門
其實真係好掛住長州ar
哥度ge生活真係好悠閒好舒服
e家返返正常ge生活
都會覺得節奏太快
好難適應@@
嗯 一來係尋晚訓唔好有dd攰
二來係仲未慣正常ge生活
令到大家都好似好頹同埋行得好慢咁@@
哈哈哈
我地成班出左去ok
食一個雪糕
再去千蕙買糖
再去m記買包
一去就係1個鐘
真係...好慢- -
之後的崇拜
因為大家都怕自己會hup著
所以唔敢坐得前
有幾後坐幾後咁啦XD
不過都係第一次坐到咁後
先講一講
今日ge崇拜
我真係都ok攰
同埋又因為一d事
都仲有dd灰同埋頹左dd吧
個講員講野真係悶到嘔泡泡
同埋次次祈完禱我都好似死左咁差d訓著= =
不過啦
今次的崇拜真係唔錯
敬拜唔錯ar!
聽返哥首我好like的詩歌
沿路因你伴我走
跌跌碰碰過假裝輕易,錯過痛過未在意,
是與非分不清,感覺太幼稚,心不滿祗怪天意。
碰上你再次誕生希望,救我逃離別罪網,
像曙光漆黑中,光照導引作伴隨,叫歲月再添生趣。
沿路因你伴我走,為我分擔心中的一切悶愁,
給安慰給支持,給愛及自由,將黑暗苦痛驅走,
長路因你伴我走,未怕崎嶇艱辛奔跑到盡頭,
遭風雨不低頭,堅信可得救,讓我一生一世帶著輕鬆節奏。 我真係好鬼死鍾意呢首歌ge歌詞la><
可恉ge係
今次唱ge時候有d攰QQ
之後係講道
其實雖然係悶
不過今次的道真係好有意思
發人深省吧!!!
最後ge一分鐘!?
到底我有冇好好咁裝備好自己!?
我有冇時時刻刻警醒呢!?
之後係約團ge時間
其實我真係覺得約團嘈左dd吧@@|||
大家記住要自律下啦
唔好太過份吧
查經
我好攰
攰到想死吧
simone帶查經ar!
好開心
今日大家都真係好認真咁查經
唔會話好嘈好唔專心咁
都知道係會辛苦左大家啦
返團契都要好似返學要咁專心法
可能會有d唔慣吧 忍耐下><
今日好攰
但係同時查經ge野又係好meaningful呀
真係幾好呀
你所諗ge野同神的心意
又差幾遠呢!?
哈哈哈...
大家都要努力加油ar!!!
講時講 o係呢方面
我會覺得自己係一個好神奇ge人
自問我會覺得自己係個幾明理ge人
好多時當我諗完一樣野
不出1分鐘我會知自己諗錯
並且會好快正面的load返出明白到神ge心意係咩
不過事實上好多時都會係load得出
但係就唔係樣樣都做得到and真係咁樣諗
要努力加油先得啦
仲有就
總之今日查經都好好
但係今日ge開組就係真係ok無聲無息的完結左
我pa完一pa死左一死就真係成組人唔見哂死左咁...= =
其實我pa o係度係有聽到大家up咩的吧
大家都要努力加油喔
之後
執返好課室d desk
落教會咁啦
等左陣吹左陣水咁啦
之後去左大家樂食飯
今次分左2張table食
我+邱+斤斤+justin
茄+jo+simone+郭曉
我哥desk玩得好hapi吧都算xd
其實...斤斤真係好慘QQ...
不過佢好可愛
另外哥desk人我就真係唔知佢地傾d咩lu@@""
由7點8食到8點8!?
之後Cur同jo仲搞到斤斤cry tim@@
就呢方面
真係有dd想講下
呀cur同呀jo
有時真係plz唔好玩到咁猖狂
自問我都唔係好你地好多so唔應該係我話你地吧
不過我真係覺得有時你地係猖狂得過份
then又去左置樂間野度吃糖水吧XD
嗯 食完好快又話9點幾啦
回到家家都10點半lu
跟住係for大家的一堆野野啦
Luen子:::
希望你快d有返幹勁ar
要keep住一直到最後的嗎
唔好唔開心同埋喊la
你睇你一有事一喊
我地大家都幾care你XD
你再唔開心的話
都會比小邱 我同茄煩死的啦^^
乖啦 笑返開心返ar~^^
Jo仔:::
知你唔開心啦
傻女黎ga你
上次話下你有時會小題大做姐
又唔係話你錯 話你有問題!
如果你驚我話你小題大做而唔同我講你有咩唔開心ge話
我會嬲你ga!!! 正一大大大傻瓜lor!
有咩唔開心 咩事都好 我隨時welcome的嗎
乖乖lor! 唔好諗咁多野
要大個女lor 諗咁多做咩
要諗都諗下我啦 諗人地黎做咩XD
Cur子:::
好開心ar! 你終於肯同我講啦><
我就幫唔到你解決問題的啦
不過我會支持你ga!!!
你真係要努力加油ar~
我相信問題會好快解決得到
千祈唔好咁擔心同埋唔開心la^^
Pray for you XD
Maggie:::
你下個week都要做手術了吧
支持你的ar^^
唔好太擔心 一定會無事的嗎
我地等緊你健健康康開開心心咁去慶祝社慶ar!!!
Simone:::
你都係呀 要努力加油
唔好太擔心大家
如果唔係你身子因為咁差左
就會輪到大家要擔心返你轉頭的啦^^
古仔:::
都知道你still唔係咁開心
仲未成功突破到自己吧
真係要努力加油ar你
都係 我唔知幫到你d咩
不過有事真係都會welcome你同我講的
同埋 學業方面 特別係maths可以搵我
記住星期6的約定吧!
一一:::
你上次同我講過哥樣野
我地大家一齊努力加油好唔好!?
我地係可以的^^
當然啦 ut來了
唔好諗咁多 快d溫書書先
柳柳:::
門訓哥邊
可能我地係暫時無緣一齊開門訓吧
不過其實呢個都唔會有太大的影響嗎
同埋 始終將來都係會有機會的XDD
Gabriel:::
黎啦 你唔好唔開心呀
我慣左一ji你哥下你會縮同埋笑的啦^^
我唔要ji完你你仲黑住口面望住我><
拿 今次我原諒你XD
下次記住唔好啦!
要ut的各位:::
UT真係黎la!
要努力加油ar!!
考好個ut佢吧!!!
組長們:::
大家都要一齊努力加油ar!
同埋組長camp返黎哥d呢
如果仲未hea夠仲覺得好空虛ge
都祝你快d返返黎現實的步伐當中啦
kai佬偵探社ge各位:::
仲有一個星期就到一週年的紀念日啦
我地原來咁就一年的啦
快d諗下有咩野做下去慶祝咁啦
我地快d約好個時間吧
將來ge一年都要keep住kai落去ar!
門訓ge各位:::
第一次開門訓ge日子愈來愈近了
最近大家怎麼樣了!?
來年的日子大家要一齊努力加油ar!
我地會好好好好好好好的吧^^
同埋係唔係下星期日一齊去睇戲戲呢!?
不如今日for大家的
就打到呢度咁多先啦
都差唔多係夠夠的啦^^
下次我會再打ar!
嗯...
打返2句有感...
---
往往
o係同大家ge生活之中
就會慢慢發現到
自己一樣又一樣的
優點與缺點
繼而找到自己要努力的方向與目標
|
| 刊登時間︰2007-10-21 11:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-20 camp2 |
==組長Camp 002==到了第2天的早晨
6時15分的時候
好像是靜靜起床吧
所以我6時半左右
也醒了
到她的床子睡
可是那1個小時
也是睡不好的了
因為有一點寒冷
Cathy Creamy又睡得太好了
佔有的位置也不少XD
所以我還是沒有睡著
就只是靜靜的躺得好!!!
(在KAMO的床是沒得躺好)
閉目養神而已!
7時多
K仔竟然那麼早就起了
接著還見了蓉蓉
搞了一會兒
很神奇的
3人出了去看海吹風跟打波
K仔真是一個看海的少女XD
她看得十分入神
之後我和蓉蓉也忍不住要回房XD
回到去就一直又一直的等
等了好一個小時
9時才查經啦
其實Kamo真的帶得不錯啦^^
嗯 就是一切到很好嗎
接著也是出去吃早餐
大家也是很攰
行hea也行得很慢的吧
早餐吃了很酸的檸檬XD
9匙糖的檸檬茶也很特別^^
哈哈哈.....
接著也10時35分了...
還有一個Team building的活動
大家還要執房
可是要趕11點15分的船吧
結果就是會非常的趕了
那一個team building
很短的15分鐘就完了吧
哈哈哈
很像中文口試
接著趕船
大家也因著沒cheese cake會有點灰吧XD
大家也在奇怪為何要趕船呢!?
因為11時15分的船
使大家1時20分就回到教會了@@
今天 還沒有主日學喔~
乘船的感覺
其實真的也不錯
嗯
組長Camp就這樣的完結了
說真的
很開心到了長州
是hea的吧
渡假的24小時
很舒服
生活節奏也慢下來
停一停 rest一下啦
今次的Camp
挺重要的事
會跟組長們有多了的接觸吧
特別是蓉蓉跟K仔
這2天
有無奈時有開心時
最深刻的是
晚上大家
坐在床上的"討論"...
嗯
不懂說什麼
這個Camp
是我去過最閒的一個Camp
也是最空虛的一個Camp
不過也很好
因為很特別的
讓我可以在現實的無奈忙碌中
休息24小時吧
長州的路
來回穿插很多次了
希望
將來再到長州
我會懂得怎樣走! |
| 刊登時間︰2007-10-21 11:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 19 日 星期五  | |
| 2007-10-19 camp1 |
==組長Camp 001==早上10時左右
終於出門了
出門的時候
心情還不是太好
想著想著
一件又一件令人擔心的事
令我不開心的事
在安定輕鐵站
遇上了蓉蓉跟子進
然後
很準時的11時05分
到達安定961車站
卻等Cathy小白Creamy靜
等了好一會吧
11時25分左右
出發了
接著出到去碼頭
又見到另外的一班導師們吧
乘12時30分的慢船
也真是幾慢的XD
出發往長州去!
一個年半前踏足過的地方.
到了長州
一種熟悉親切的感覺
真的
年半前的造就營
猶如昨日
原來認識Simone也都一年半了
等simone處理好訂房事宜
就到了一所茶樓吃點心
哈哈...
其實真的沒什麼吃
不過還好啦
之後吃完
都快3時了吧
就出發回渡假屋
東堤小築喔
是東來苑7B吧
嗯...其實真的挺細的
還真的想不到
怎樣可以塞17個人於2間房間之中...
等呀等呀等
等待小邱K仔的到來啦
之後出發去玩
原定去踏單車
可惜租不到單車
所以兜兜轉轉
最後去了買波波到沙灘玩
最可笑的還是等呀等
後來3時至6時的單車時間
變成了 5時半至6時半的玩波時間
還好的了
在沙灘玩執波追波遊戲喔!
之後出發找吃的東西
哈哈哈
有點攰 也有點餓
17個人去吃飯
也真的挺難找到好地方喔
去到7時15分才找到得坐的了
接著等了半小時才有東西吃
不想打太多了
總之就吃到9時半才吃得完
在那茶館留了2小時吧@@
接著去買一個水果
再往沙灘出發
我們去分享分享吧
其實倒不知道要說什麼的
也知道舊組長們應該說過這些不下數次
不過還是很開心
2個小時裡
都聽了大家分享不少吧^^
自己所分享的
還是沒什麼
因為 要分享的內容
其實我有一篇日記分享過
但就是一要說出來
也不知要說什麼了
2個小時的時光
很快的飛走了 不見了吧
11時40分左右
回到房子裡去吧
接著搞了一會的事
就出發去吃宵夜
又是ok的可笑啦
先先是到碼頭那一邊掃街
吃麵粉魚蛋跟碗仔翅
真的十分的辣!!
之後都在找糖水鋪
就是在長州大街小巷穿插
到了12時30分
原來已經關門了
只好再繼續找
12時50分找到了
不過都要預備關門了吧
所以只好叫外賣
哈哈哈
還可笑的是
叫什麼沒什麼
可憐的k仔叫了第3次才有
luen子更加要叫到第4樣才有喔
之後就回渡假屋了吧
先先也是等洗澡
好像等至2時多才有了= =
simone就在房中玩detective story
一件事情發生了
其實我也不曉得自己為何要激動
因為其實驚的不是我
吃了導師們那一句"唔比上"的也不是我
可是我真的覺得
不滿的事要抗衡到底
不泄的事要表達出來
不清楚原因的事要弄個清楚
一見到大家的怨言 唔gur及氣憤
我絕對會加入戰團
幫一幫大家
同大家一齊去搞清楚件事
這一個detective story
應該是整個camp之中
最最最激也最難忘的一環= =
玩一玩就弄得我們3時半才有得睡
睡也不說睡了
4人逼一床
kamo的反訓我不會忘記的!!!
簡直是變態呀!
弄得我睡不著
也沒有位置好睡
結果我的睡眠時間又短了
我4時45分才睡得著= =
|
| 刊登時間︰2007-10-21 11:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-19 camp前 |
一個清晨昨晚太累
心情也不太好
所以其實我11時多已經睡了
一邊睡又一邊想著
各樣千千萬萬天馬行空的
想呀想
很快又會睡著了
我刻意的待著電腦沒有關機
怎麼了
這麼夜才不睡幹麼啦= =
功課又先先堆到一邊去了
我明白也了解
星期一要交的功課
要做的事很多很多
可是我仍然需要留待星期日吧
今早8時
仍未願起床吧!
可是鬧鐘響了
叫人不得不動身
本來打算再睡一會
卻決定不睡了
身體還是累得散了
不過還好吧
我該再睡多一點
昨晚想得太多
夢太多
今早回到現實
不要再想了
一切還可以的吧
心情好了一點
灰過之後再上路
繼續努力加油
事情總要去面對吧
今明的組長camp
與明天的教會日
嗯 衝呀
一直到最後XD
突然有感
我不懂得在人前
表達太多自己深層的感覺
我的情感世界
都在於電腦與紙筆之間
其實
我真的是一個眼淺的人
不懂得怎樣說了
今天
又即將回到去長州了
一個曾經住過3日2夜的地方
有著不少的回憶
上次到長州是06年4月19日
也剛剛好是一年半的日子
那一天
與simone相識了
在長州的日子
叫人懷念
感覺上
在這年半間
我也改變了不少
長州
我的起步線
今天再看年半前的那3封信
可笑的哭了
這天
長州的路
我還有點印象
我記得我怎樣的走過
我記得
那與simone的初遇
我記得
跟Koey 美美的相識
我記得
可怕的非洲話事啤
我記得
鍾曉輝好醒的魔術
我記得
還未哭得出的敬拜讚美會
我記得
分享會上各人的激動
我記得
初到建道神學園的親切感
我記得
一起去掃街的感覺
我記得
一起走過東堤小築
我記得
在小長城的3封信
我記得
第一次訓咁少
我記得
第一次連續3日靈修
我記得...
很多很多的 我都記得...
年半前的日子
猶如昨天
|
| 刊登時間︰2007-10-21 11:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 18 日 星期四  | |
| 2007-10-18 sport day2 |
07-08陸運會(2)來如風
去也如風
一年一度的陸運會又完結了
跟全場總冠軍無緣吧
不過38x分
4E的同學們已經非常強勁了
今天整天都在馬可社當值
不能稱上為完全的悶吧
走來又走去 也是如此
恕我不是一個捉得嚴的領袖生
一天就在走來走去之中過去了
很累很累吧
然而 我沒有找過人代崗
除了班際接力的半個小時
我都在馬可社中走來又走去吧...
午飯時間
沒得出去吃
不過 很好的
才10塊錢
有一個吃到你飽死的飯
一罐可樂
還有Ms Chan請的豆腐花一盒
真的讓人飽死了
接著是跟MK大戰一輪...
又好像跟patrick跳了一會Cha Cha
事實證明有些時候我是懂得跳的!!!
我才不要再樣衰下去= =
陸運會很快就完結
獎 與我何干!?
對不起 我愛我的社
我為我身在馬太社感到榮幸
可我對社起不了什麼太大的歸屬感
然而 對班也不好得很多
完結過後的一個半小時
是影相的時候
不懂得怎樣以這樣的文字
把我的感覺說出來吧
然而 就是不太好
接著 到了新北江
吃下午茶
再回家了吧
今天 就這樣
我
散了
明天還要去camp嗎
哈哈哈
|
| 刊登時間︰2007-10-18 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 17 日 星期三  | |
| 2007-10-17 sport day 1 |
07-08陸運會(1)感謝主
又讓我過了豐盛的一天
今天是陸運會的第一天
我的第4次中學陸運會
每年的陸運會
也對我有著特別的意義
每年的陸運會
也是我又一個故事
又一段情的開始
今年
不同了
陸運會由2月頭改早為10月中
提前了4個月
失去了陸運會原來的感覺
過往一個月的日子
大家也是忙的忙
我 卻一點也感受不到
陸運會的來臨
今天7時40分
帶著還有點疲累的身軀
離開了家往運動場出發
一年難得一次
因為住得近而可以省掉行車時間
可是 卻因為什麼什麼的預備
比本日的當值天還要早出門吧...
到了運動場
神奇的我當然又是沒怎麼幫手
又是一直的hea了吧
7時半以後
出到正門
看一看4A班同學們的校服
其實也好像沒什麼好捉了吧
8時15分回到看台
很快的又一個開幕儀式
開始了 先先去換一個短褲
就趕去Shot put了吧
唉
shot put真是浪費我的時間
每年如是喔
推一推就好走了吧!
還要等一段時間...
100米又是要等
這年又因為太害怕會仆倒
所以不敢衡太盡
第10吧!
幸而剛好過了standard吧
接著
很開心
終於有prefect衫了
還知道了prefect room的存在
強烈冷氣開放
180度運動場全景
簡直是一個很好的地方
prefect衫 很好啦 很靚
不過我的細了一點
開始有點後悔要了細碼
不過還好了吧現在
著鬆了XDD
這天的陸運會上午
很辛苦
沒有人相伴
就只有一直的東走走西走走
去涼一下冷氣
又下去看一下record
說真的
我沒有幾分鐘會坐在看台
也對吧 要hea要涼也該襯今天
明天要當全日的時候
也沒有得我還麼閒了
等了很久hea了很久
終於到了期待的午飯時間
很好很好吧
哈哈 門訓的第一次飯聚嗎!?
竟然有3人因事忙未能出席QQ
結果竟然是晚餐4人行再加Luen子
不錯啦! 下次一定有機會會齊人的!!!
哈哈哈 暫定是星期5是吧!
嗯 大家一齊要努力加油wa!
接著. 就是回到運動場去啦
哈哈哈 這一個下午
先是hea了好一會
不過到了2時左右
來了 代崗
又神奇的竟然一代
代了近2個小時
還可以的吧
不過腳很攰...
今年校規嚴了嗎
其實我也不想捉人的
根本就存在一些問題
唉 可悲的
被我捉了的那4個人
對不起ar><
對了.
大家明天記著小心自己的服飾!
第一天的陸運會
就這樣的完結了
沒有什麼大事發生
全日大致上就在hea
遊街 與 prefect
今年會否又有新的故事?
不期望也不要了吧
接著一堆人一起去了吃Tea吧
不錯的日子
又行了一會
就回家了吧
回家 真的挺快...
嗯 7時30分到家
沖了個涼
現在都要打完日記了
很久很久
沒有這樣的早回到家中吧...
將來會好一點的嗎!?
先到這兒
吃飯去
然後再靈修去
先88
|
| 刊登時間︰2007-10-18 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 16 日 星期二  | |
| 2007-10-16 |
唔錯ge一日再用口語化的打吧
聽日係sport day啦!!!
所以又係返埋今日就幾日唔洗上堂
話就咁話
其實都有2日sport day
之後又會去左camp
即是說
又係得一日sunday for me去做hw@@
今日先先係一個早會
天氣真係轉涼了= =
遲早我一定會冷襯><|||
之後的RSC堂
周俊哥組present啦
佢地GE問答game
問左3個question
第一條就問哥個呢屬靈軍裝!?
總之就係summer camp哥個啦
我forget哂咁濟- -"""
跟住又係ms wai最like的分組討論and present吧
還是這樣吧
我一個人很努力的寫
寫完一堆不知明的answer再出去照吹= =
吹完都唔知吹左咩....
之後ge小息
完ge時候去左4A都"捉"人
我都捉得好鬆手
諗住第一次...
So都係打左鐘叫佢地快d back課室only
反正唔會點真係記名吧
遲少少哥d都唔記啦
有2個今年f3
看4c的prefect好好笑
我"捉"完4a返課室
哥陣見到哥邊仲ok多人塞o係走廊唔知咩事
我順口同佢地講聲我收工返課室la
點知佢地好gag的問我一句:
"下!? 咩打左鐘ga啦!? 打左幾耐ar? 點解我地唔知ge@@"
唔好意思 我好想好想笑....
哥陣已經打鐘後5mins@@
之後就係maths堂啦
還ok啦
都係...
好似係講一下revise a maths ch1咁ja~
又對返一大堆roots
哈哈哈- -
好sleepy呀我...
第2個小息就真係hea啦
唔知hea得都幾辛苦啦
之後ge中文堂派左作文
我又差左啦...
c中的作文真的很好
我地ge級數同佢ge相差太遠了= =
之後講下改正
我發覺我near要全部抄過- -
之後ge phy堂
我唔明咩事佢要派test
不過都點解仲要教書
其實我覺得佢教得ok快
教埋ch13就ko左本1c書啦
2個月ko一本書
大佬ar~我地得返本1b同2書未教ja~
佢唔會諗住自己出本3書教埋ga何= =?
洗唔洗咁快wor@@
之後派ge test
其實我真係有d出乎意料之外
但係又離奇的o係佢講話有5個9x%的時候
我感覺到自己可能會好彩的係其中一個
世事就係咁神奇
講真 自己準備唔充足
做份卷哥陣又冇咩大把握
今次真係...一個"奇蹟"...|||
lunchtime...
見到柳柳好down咁啦>.<
係真係down得ok可怕
好唔乖的啦佢
成日都係要人worry哥個
有幾何係唔洗人worry咁多的啦佢xd
黎啦...真係無論係因為Phy test
定係門訓 定係個缺點都好
輕鬆d去面對就好嗎
之後的cell group
人唔多 2隻手做得哂
不過都唔錯ar^^
算係咁的啦
大家傾下計咁都好開心ar
再之後...
先來一個chem堂
講第11課la~
唔知佢up左咩
其實我已經開始好sleepy
之後ge bio堂唔洗講
開學咁耐
都又係少有的攰到想死
係完全聽唔入腦la@@
等左好耐搭8先有5mins break
點知之後教多8mins
淨返ge time就係自由時間lor@@
其實我都覺我書包拎咁多野係變態
so最後我只係拎左哥度ge一半而已!!!
我先唔會真係咁silly拎咁多啦
hymnsing
冇咩mood咁
都唔係好想sing
就係咁捱到5點9到吧
去返202...
冇咩點做hw呀
要我決定返點樣鎖咩bk入locker
拎咩書回家
已經搞到成7點8
上去開完locker
hea多一陣陣
好吧7點 走落去!!!
又係搞到7點8到先走ar!
同cur同jo去左食野
今日終於冇左小邱la
少咁一個都有dd唔慣timXDD
之後食完9點回到study rm
我改完中文作文
9點3就pa o係度sleep了
sleep到9點10走人
口水氾濫成災了= =.....
哈 哈哈....
then都係回家了吧
搭751 吹吹水....
e家回到家都差唔多訓的啦
明天就sport day
沒想到
竟然要比平日仲要早出門吧@@
明天死得 唔洗on duty
d人又去哂做helper
得返我一條友在看台ma!?
仲有就係要run100同shot put...
怕怕啦我 我唔想nor
我怕又咩飛luc眼鏡etc= =
明天仲有齊齊去犯罪!
之後e家靈埋修睇埋人日記就sleep啦
明天大家都要
努力加油ar><
係咁先
good night~88
|
| 刊登時間︰2007-10-18 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 15 日 星期一  | |
| 2007-10-15 |
好開心ge一日今日
我唔想打太多書面語
都唔想打到all變哂中文字咁
來吧
輕輕鬆鬆的打一個!!!
今朝早ar
話就話想早dd起身
我想溫一下econ
都想上網對一下bio ws的ans
結果都係6點先起吧
今日因為要on duty
所以理應上我都唔會同呀cur一齊返
更何況就係呀cur唔舒服唔返的啦
路途上遇見了hugo弟弟
感謝主 有人陪我一齊行返去
又間中revise一下econ咁
路上都睇到了第3課的一半
回到sch
我覺得自己好白痴
好搞笑
好有恆心咁企o係interview rm門口
一等等左17mins lor@@
之後拎完版就要趕上去開locker
再衝去toilet
出返去就要on duty lu....
我唔記得除冷衫
成朝都真係熱鬼死我啦><
跟住落左早會啦...
冇咩心去聽
畢竟感覺上一企後左
個心都會分散左咁
之後上返去課室上eng堂咁啦
有一個special activity害到我地冇得去書展><
kakaka~ 溫諾早就通左水lor~
ke. 成班覺得4D d人出術早15mins去定playground先= =
之後好正 9點37分
7個senior一齊去toilet XDD
其實都知咩事了吧...
仲要係"the head p ask us to go to toilet!"
好鬼死正 我做左排第一lor QQ
先先落到去又係冇人數人數tim!
亂到7彩咁....= = 無奈吧...........
又唔知要點計埋d senior走幾多個
班長呀班長...其實prefect真係唔應該做班長...
第一個小息on duty...
今次終於捉到哥個人過課室la~
之前已經見過下 捉唔切吧
今次終於成功左
其實哥個人幾nice幾合作吧
之後的econ
test呀!!! 死左啦
真係冇咩把握高分
我有信心合格的吧...
死la~長此下去科科都係咁
我死得...
之後econ堂都冇teach野好快完lu
第2個小息又係on duty的日子
講真 on day b真係幾開心
一來因為唔洗一氣趕3班去早會
2係真係2nd recess有2班一定去左PE啦
今日on duty其實都唔錯
因為都ok順利吧! 幾開心
自覺有dd頹左...無計 真係好攰
之後2堂maths堂
有明有唔明吧
又係好神奇的
唔知點解呢
我跟自己的方法去做就得
當我一跟返ms yeung ge做法
我就即刻錯到7彩咁lor....@@
還ok吧 接受到
感謝主 有咩唔明隔離都識^^
之後lunch同jo2個飛快的去了北海度
買完回校都好早wa
今日仲ok快食完tim
上到去都係hea左一陣定唔知點啦
又係prefect on duty
唉 今日on duty最唔開心最灰最失敗的一環
一來就係3a唔知咩事1日4個period都係會落簾的
守左401成4日啦 日日都係咁ga喎
曬唔曬我拉完d簾上去佢都要落返
逼我有時要入一入去睇咁- -
今次ge lunchtime仲要ms chu長駐tim@@
跟住就...我又試比人玩lor= =
我懷疑有人入第2班班房 又o係d相到搵唔到佢個樣
咁我問哥個人係唔係哥班 叫咩名
佢話佢係 但係就死都唔講自己叫咩名
又話冇學生證 叫我點trust佢= = 就同我o係度遊花園
問哥班d同學 冇個人肯合作lor!
玩左我近5mins 佢咁玩法我先真係唔敢信佢
到我想記佢名佢係都話自己係哥班
但係又仲要玩我唔講自己係邊個
wa! 真係好想x佢lor...
到左咁耐...終於有"好心"人o係呢個時候講
佢真係呢一班 叫xxx...
只好狂同哥個人say返sorry話搞錯左= =
之後o岩o岩打鐘
我同佢鬥完一輪咩都唔記得and仲睇錯野
就順口問一句你地洗唔洗去lab
佢fake我話要ar!
當我一熄燈叫佢地去chem lab...
全場o了嘴 先頭腦清醒返
wuwu...3C班人好可怕ar..
比人玩完5mins... 又再nor左....
就黎唔敢再入去見到佢地班友的啦...
好啦 今日on duty就on到呢度
老實說 3mins的效應不大
可能o岩o岩開始d人唔慣早3mins去special rm吧
但係ok ge...大致上打左鐘2mins d人都會清得7788!
哈哈哈! 之後ge中文堂
派左test同埋listening
test唔錯ar~80%
不過listening好慘情
剛好50%! 合格!
之後又講一下作文吧!!!
放學了...
落去拎門訓回條
感謝主
好開心x n
終於唔洗再worry更多
接下來ge就係要更加努力加油ar
講下門訓ge組
其實呢樣野我諗左ok耐的
都worry唔知會分成點同邊個
總覺得希望愈大失望愈大
所以唔敢有咩期望
只敢去聽候神的旨意
不過出到黎ge outcome
我唔知應該話係in my expectation
定係話out of expected啦
我唔鍾意用個"兒"字
門訓組有who呢!?
luen子 邱子 柳子 賤子 拍子 茄子 K子 卒子
嗯 其實真係同我所要的
完全接近! 感謝主><
(真的有點像是由我的意思去分似的)
大家門訓組內姐外的
我ge好朋友們
o係各方面上都要努力加油ar^^
之後其實我今日放學hea左成2個幾鐘
我都冇咩hw要做la ma...
全部都係星期一交的喔....
(呃 快忘了組長camp@@)
也忘了後天就已經是sport day= =
對不起了
在202中都經常忽略了一一吧
不過啦
我都會盡量留意多d一一你的啦
我講過ge野一定會盡力做
快要7點的時候
又拎起了一大堆充滿回憶的東西
看呀看啦^^
我ge聖經真係夾左唔少寶貝laXD
前年造就營的信
今年造就營有感
simone的信
夏令會完哥陣寫哥張野
再加一本四律
哈哈哈 一次話又睇哂咁多野
真得精彩絕倫ar! 次次睇個feel都唔同的
之後落左下面等cur佢地
jojo千祈唔好唔開心ar!
跟住等ge同時都聽到大家最近家中
都不時會發生一些爭執
覺得自己也挺幸福
因為爸又絕不是那麼壞吧^^
同埋最近我家中也是挺寧靜的吧
thx god!
本來難得今日
想回家吃飯的吧
最終大家也餓
還是一起吃好了
跟茄子 拍子 邱子一起吃
天呀 這一個4人吃飯組合...
日日晚餐都如是吧...
合起來由上星期2起7日中也有5次了@@
感覺上就有點兒像一家人去吃飯
哈哈 4人原來又剛好門訓同組
7點9先去食面...
都知道其實jojo係不太喜歡la~
不過la~顧及大家的錢包
互相"千就"就是吧
8點3吃完又到了那一間糖水鋪
haha~快成了熟客
那2個"哥哥"真是吹水大王啦0 0
不過都還可以的吧
玩一個 笑一個 吹一個
不過我不太希望佢地講得太過份 亂講野
我唔想到時先來見到有咩誤會飛左出黎
哈哈哈!
之後食完都近9點啦又
最近的幾次都是食到9點喔
回家去吧!!!!!!!!
回到去9點9到啦
沖個涼 再食多餐飯啦
好!!!打日記!!!
e家打完lu~
係咁先啦
明天我真係冇hw又冇test
係開心的一日
想起來
完來仲有rsc堂
感謝主
到呢度先 88
|
| 刊登時間︰2007-10-18 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 14 日 星期日  | |
| 2007-10-14 |
感覺我知道
希望愈大
失望也會愈大
所以
不要對任何事有太大的期望
我知道
想得愈多
令我想死的也愈多
所以
不要對任何事有過多的空想
感覺
可以很單純很好
可是
一旦感覺變得複雜
剩下來的就只有煩惱與悲
假若世界上有一定理
當有感覺預上有感覺
可以化為沒有感覺的話
會是十分美好的嗎
我是一個很可笑的人
很多事情
我知道對的
我會去做
可是更多的事情
我知道錯的
我仍然會去做
害己 害人
何解我不懂得去愛自己
對自己更加好
阻止自己再做錯呢
不知道也不明白
知道不可以
仍是做了
對不起
深友所熟
心有所屬......
發泄完畢
仍不知道自己確實的路該怎樣走
可是大家又可以放心
我不會輕易迷失
我未能完全捉緊自己
可是我會繼續努力
又這一小部分開始
哈哈哈
語無倫次...
也許真的
羽毛在旅程中
同樣會有需要輪候廁所的時候
快到10月15日了
祝那一個人
18歲生日快樂
|
| 刊登時間︰2007-10-18 08:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 13 日 星期六  | |
| 2007-10-13 |
今天也算是非一般的一天吧
11時左右才起床
因為今天的主日學是1時開始
所以12時也必定要出門了吧
早上短短的一時時
把qooza的進度趕回來
不過showhapi的還是慢了很多天
手寫的日記也沒寫幾天吧
可能明天再補這堆東西
在有限的時間內
突然來了一個感動
寫了5張金句卡
之後回到去差不多主日學了吧
宇宙人狂叫雞兒
叫人好有威脅性啦><
哈哈哈...保護雞雞!
不過其實也沒什麼吧
上到去也是這樣吧
嗯 主日學
今日個心又返返來吧
不 應該說是
今日突然間又有心左!
之後都有1個半小時的時間hea
我和茄和JO到了市中心
再去了置樂去穿耳
就不是我穿了
請茄回校前緊記換耳針
回到學校才3時正
在看看大家準備陸運的東東
之後就去了在小禮堂的崇拜
第一次在那兒有崇拜啦><
還不錯的
今天真的挺有心
不過simone講的道
卻好像悶了點
又有一些渡日如年的感覺
不過也很好的呢
因為最近的事
又想了不少
再因為今天的主日學
嗯 2個星期多的問題
終於下了決定作出了抉擇
我要做個好的組長
將來要萬分的努力加油了
約團
對於問答比賽
意思是有的
可是沒什麼興趣
自覺也是一些無聊的東西
搶搶搶 有什麼好搶!?
不過還好啦 什麼也得接受
有人喜歡就好嗎^^
我的聖經知識還與零無別
哈... 哈哈...
2x題當中好像也識不多於20%
真叫人慚愧
應當努力加油吧
接著上201室開組
沒了一堆的中一
清靜了吧
看一看點名紙的新分組名單
嗯 也是一個新的形象啦
感謝主
今天開組真的不錯
大家也愈來愈乖了
只是間中會出現自己有自己傾吧
但是還可以的啦
希望愈來愈好就是啦
分享2大個問題
我愛上了... 和 上一次哭...
哈哈...還不錯吧...
我比較喜歡第2個
嗯...其實說的時候我也有一點兒忍不住
想再哭的衝動
其實我也是個易哭的人吧...- -
嗯 就很不錯啦 繼續努力><
接著又是等跟吃飯的時候
我們到了虹橋打邊邊
嗯 都發生了不少的事吧...
作弄simone!? 笑爆了
同時也是笑笑說說啦哈哈
88蚊 很昂貴 (近2次台竹了- -)
我吃得不多 可是卻值得的吧...
今天真的很有幹勁
那一份熱心回來了吧
最常說的
也就是不得忘的
要努力加油 一直到最後><
記得我有過一個羽毛的比喻嗎
看大家也是不記得
又或是不明白吧
羽毛 被風吹起來了
乘風而航
但願不要經常掉到地上
也不要再掉在水面
因為 羽毛要堅持下去
繼續它的旅程
一直到最後
今天是很好的一天
早上及晚上
其實真的仍有一點事在想
仍間中的有一些不開心
但我不願再做一個
經常"小題大做"
為小事而灰的人
每一天有更加多重要
和有價值的事讓我去做
同時啦
第一件事 不開心 有感覺
第二件事 灰 有感覺
總結就是一加二
有感覺與有感覺
來一個正正得負
都最好最好變成沒有感覺好了
明白到
有些事就是不可以想多
也不可以太有感覺嗎!
感謝主
努力加油><
愛神愛人
做個好的基督徒
一直到最後...
吃到10時4x分
行至市中心
11時5x分回到家了
先留了日記
再沖涼
接著就是打這篇東西了
今天我記得看死亡筆記...
卻...只有一集= =
剛才
作了不少的事
又跟小邱聊上了一個小時
對吧
真的要努力加油
難做的 更加要去做
不可以放棄
我記得我說過
如果有一天我就放棄了的嗎
那一個 就不再是我
求主加力給我
並賜我更大的信心
與及清醒的頭腦
我靠著那加給我力量的
凡事都能作
可以中場休息
並不代表可以離場
明天
又一個精彩的下半場
一起努力吧
直到最後!!!
|
| 刊登時間︰2007-10-14 10:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 138 | »
|