彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天
2007-12-05
我覺得
我自己係一個好麻煩ge人
成日都會帶比人麻煩咁

好多時小小事都要問一大餐
比人叫做緊張大師really非我莫屬

自己好似好冇用咁
成日都會自己煩自己
又做咩都冇主見
好多野都拿唔定主意

執袋去camp
明明係一件好簡單ge事
又唔知點解要東計下西計下
自己拎黎煩帶幾多
拎得多又怕拎太多冇用
拎得少又怕唔夠
都唔知我自己係想點
煩到死

我連自己都覺得自己really好煩
仲要次次去camp都4圍煩人
4圍問人咩咩咩夠唔夠呀咁

點解
點解我可以咁多野諗
點解我可以咁多野問
點解我可以咁多野煩
點解我可以咁無主見ge呢!?

到底我想點!?
煩到死lor真係...
好唔想理我自己- -
好煩!!!!!!!

成日 呢d野又煩一餐
哥d野又煩一餐
都唔知我想點= =

煩煩煩煩煩
煩死左啦就黎

 

刊登時間︰2007-12-09 04:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


TAG欠別人的tag.....

欠別人的tag.....

2個多星期以來
欠下別人好多ge tag
因為比唔同ge人tag左
有時做返同樣ge question好煩
then我盡量做哂我見過哥d啦下- -

Q1`如果你搵到一個好有錢既老公/老婆,,你會唔會一讀完書就即刻翹埋雙手做闊生/闊太??
答:: 我覺得我唔會lor~點都會搵d野做下

Q2`如果你愛上了你好朋友的男/女朋友,,你會點做??{問心個句}
答:: 我唔會揀d有家室ge人黎love, 如果love左先知ge咁會ASAP forget左佢bor

Q3`果你同你好朋友同時鍾意同一個人,,而你個朋友又要求你幫忙去追個男/女生,,你會點做??
答:: 我會專重哥個男仔 睇下哥個男仔個心o係邊度

Q4`當你男/女朋友於沒有任何解釋的情況下..突然避開你,,唔再找你時,,你會點做??
答::  我會好想知咩事4圍打聽下 或者真係去問下佢

Q5`如果有一日你要去第2度讀書..你會選擇同佢分手定係異地戀??
答::  至起碼一定唔會即刻分手先 (其實條題目冇say who係佢- -)

Q6`如果你男/女朋友係人妖,,你會點做??
答::  妖...我眼盲左啦睇黎...唔係盲就係痴左線...點做!?睇下係咩case先啦

Q7人生入面最重要的10個人(按順序)
::  呢條真係難答到嘔泡泡 (亂答一通- -+ sor)
屋企人 老師 小學同學 青梅竹馬ge朋友 中學同學
門訓人 教會ge導師 約團團友仔 kai佬社仔 弟兄姊妹...

Q8`如果有一日你死左..俾你揀你想變成情人身邊既咩野呢??
:  唔知ar  but i prefer做件會幫到佢ge野/幫到佢ge人

Q9`咩類型既異性會吸引到你??
答:: 嗯. 唔識講bor~ 好人lor~ 好多都會- -

Q10`如果聽日你就要死..你最想同邊幾個人致謝同對唔住??
答:: 冇AR! 唔答呀 太多野啦 個個人我都會有D咩THX同SOR同佢SAY lor~


Q11`
如果有一日,有個你唔愛ge人對你表白, 你會點???
: 我會驚訝先 諗下佢係唔係玩野 跟住點我鬼知 試下先知XP

Q12如果有個異性老師追你 用咩方法拒絕最傷佢心
答:: 咩你冇聽過咩 唔好玩師生戀ar 係唔係老師黎ga你 壞旁樣lor 你唔講都覺你ok e家覺得你好討厭又冇職業操守wor- -

Q.13我依家LOVE 個個是誰!!!   從實招來呀!!!
答:: 哈哈 你好搞笑wor 白痴到你問d咁ge野 我e家love緊睇緊呢篇野ge你lor

Q14`
當你中意左個異姓ge好朋友,你會...??
答:: 其實E家if我遇到d咁ge事 我會係好憎自己~呢條咁ge野係邊個問@@...嗯 唔知ar~refer to Q16...哈...哈哈...

Q15`如果你個男/女友突然之間對你特別好,你覺吾覺得有問題?
答:: 下唔知wor~通常我唔會意識到有咩問題

Q16`如果你同一個人關係非常曖昧,你又喜歡那個人,你會不會勇敢示愛?(你5知對方中5中2你嫁)
答::我唔係一個唔夠膽講ge人...相反會好衝動係唔係都唔理3721好易爆左出去- - but now講唔講就睇下點啦- -(如果係講係衰衝動吧XD)

Q17'幾歲結婚?幾歲生仔?

答::  結婚要睇下幾時先搵到個 生仔都係咁話 你冇點生- -

Q18`如果小翠一日變靚女,好瘦...又高又瘦,你仲會叫佢做阿媽嗎?
答:: 我不嬲都唔會叫佢做呀媽lor- - 再者呢件係件冇可能ge事
(assume小翠=simone chow)...

唔諗住tag人 想做就做啦= =

 

刊登時間︰2007-12-09 04:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-12-05

入camp的前一日...

今日係入camp前ge一日
唉 今朝遲左d出門
結果都搞到要轉西鐵
冇得751直出ar QQ

哈哈 結果就巧遇Hugo
傾左好多有關4E的啦
又估下今日Mr Jie會同我地班講咩

回到sch吧~
咁就都係好頭痛啦
行完5層樓梯so辛苦ar><
之後...
唔記得lu~

跟住mr jie的一席話
兢爭對手定係同行者
我地e家讀書ge目標同態度
又應該係點呢
真係又一件好值得反思ge事!

之後上堂
amaths 還好ok吧
今日開左hiu咁
尋日唔識ge突然又ok啦bor~
不過都仲有dd亂吧

跟住係chem堂
入左acid哥課lu~
我覺得好似有d唔慣
唔慣節奏快
(其實ok的 but我訓唔夠冇精神)

之後ge bio堂啦
都ok吧^^
聽書唔係太入腦
不過叫係有花過efford~
明的吧大致上
又教完一個ch lu- -

lunchtime好搞笑
同manyee同jojo出去買野返sch食
咁樣ge組合really唔錯啦^^
hohoho~幾好啦 笑死人~

跟住ge chin堂真係ok無奈
咁樣上堂...都係有點兒哪個...
至於eng堂就好開心呀
因為都快到嘔泡泡
講一講報告
又再黎dict一下
再講埋scc wb p.52
so great呀一堂冇左!!!

aft sch組長會...
其實我明白...
話哂都曾經有咁ge experience
一黎我覺得習慣左冇咩野
2黎就真係覺得...
嗯 大家都要努力加油ar!!!
做個好組長...
我深信神會賜給我地能力
去搞掂呢d ge事啦
又有d咩係會搞唔掂ge呢XP

之後一個叫做role play的東東!?
嗯 其實咁樣share really好開心的
咁先似樣的嗎
simone的一席話
其實又令我想了不少
又係 癲 與 界線 ge問題
唔識點講...
煩and難

之後完左around6點到啦
上去作文 謝佳作小姐的指導
之後又好多謝茄茄幫我執locker~
哈哈哈~7點閃人lu~

今日冇去study room呀
諗住早d返家家執下野呀咁
哇咧!!! 聽日帶咩去好啦
仲未執得掂= =
跟住我又想作埋文
唔作完唔安樂
跟住我仲想寫埋良心仔仔bor~
又係唔寫會唔安樂哥d
but今晚唔可以夜sleep啦都
so唔講住
我做野先呀^^

 

刊登時間︰2007-12-05 09:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天
2007-12-04

~~星期2~~

 哈哈哈
今日係星期2啦

今日仲有dd喉嚨痕
同埋個nose都有d唔舒服

今日on duty仔~
要帶校褸lor樣衰- -
之後我今日好反常lor真係
少有地on duty真係會去叫出聲wor
哈...day c要趕8次人
當值生活極級繁忙= =

早會成個冇聽到
似似on duty的早會
我都會唔聽人講野的啦= =

之後今日上ge堂就..
rsc堂...
present...@@ 係咁lor...
是是旦旦吧- -
之後睇隱形鬥室
really好love 我覺得好好睇
同時有好多感覺

amaths...
比哥d nCr...好亂ar><
特別係咩n n+1 n-1哥d lor~
煩爆 我爆頭la~

phys我真係愛上左chiuchiu
我超like bor
成堂都好好精神好想聽書

lunchtime去左威威食
搭4先出去
搭10要on duty仔
趕到我死 下次咪搞我- -
唉 趕到嘔完泡泡之後
就又係on下duty仔咁

跟住ge chem堂
我終於可以15mins做完哥份做左n次的16條mc了
不過新哥份...我有22題o岩ja= =
total係有41題lor@@..

之後ge bio堂bor
唔錯la咁
因為我totally2堂冇聽書= =
望住佢唔想聽...

aft sch
先討論左好耐去camp著咩帶咩
之後我地又hea左陣
4點9 5點到先落去202
落到去做下hw咁lor~
差中文作文就清哂all hw lu~
努力加油去

係咁先 唔想打住啦...

-----------------------------
為何
總要是這樣
給予我一個希望

何解待我太好了
就是賜給我想要的

事情
沒完沒了...

刊登時間︰2007-12-05 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天
2007-12-03

~1203日記仔仔~

大家估下今日咩日子
哈哈 今日係luen子細佬生日呀
我地快d祝佢生日快樂啦^^

好 開始我的日記仔仔lu~
今日都係咁吧
一早就起唔到身做唔到hw
then又搭返哥一班車車仔
我o係751到
用左半hr~亂做~
終於叫做完成了3條econ Q!

之後返到sch做埋d amaths咁啦
其實我今日都喉嚨痕
時刻處於想咳死的狀態之中
都係唔舒服咁話啦
可以ge話really想唔返XD

今日ge堂
都係咁啦

eng堂都係悶
無論係paper幾 listening定upstream
咩野都係唔多想上lor~
最好真係快d唔洗上eng!!!
(yeah! tmr冇堂XO)

今日ge amaths有d煩...
不過我自己一睇埋4.2
覺得真係仲加煩= =
唔係 4.2哥D我係睇唔明lor- -
算啦 都唔知點好+.+

econ堂反而有dd mood去聽書
大致上知佢講到邊度
我都有接收到
只係冇remember佢講ge野姐
唉 next wed又有test了econ@@

跟住lunch同jo出去eat
仲係唔識死食左魚蛋@@""
then回到507又做下hw hea下咁啦

last的2堂中文
really ok hea~
先先係講下paper 5~
跟住又有中文朗讀咁
都係hea左2堂去咁la~

咁就放學lu!!!
賤仔你要生性做人ar><
哈哈哈!!!
之後就202努力x努力!!!
我差2篇comp ja!
我要努力加油~
我要做哂mon要交ge all hw!!!

curcur~今日不見
如隔3秋咁bor XP
哈哈哈
你啦 快d返返sch啦你!

then thx jojo相送xp
打平手吧這一次
跟住我自己一個搭751走走
唔錯 QUIET!
諗一下有咩事要代禱仔仔
再諗一下聽日RSC的present咁

嗯 就咁樣啦
我8點正回到家家
還是有點遲吧
往後都要盡量早點回去了
去take返個好d ge balance!

e家都係打完日記仔仔咁lu
我諗係time要做一下english builder!
差2個先夠數= =

===============================

夢境
愈來愈可怕

我能感受得到
夢的嚴重性

病了
愈來愈嚴重
人快要精神失常

抉擇什麼
會帶來什麼的結果
我知道

我應該去作出什麼的抉擇
我也知道

然而
最後我會作出什麼的抉擇
我不知道

錯的抉擇
結果總會是可怕的...
我不想再嘗一次

如果
你明白我這篇日記的話
真的要恭喜你
因為你也挺了解我所思所想
(想知有沒有猜錯可以問我)
刊登時間︰2007-12-03 09:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天
2007-12-02

去左葛福臨ge一日啦
好多好多好多好多人真係
算係我成世仔見過最多人ge一次
比得起咩過關呀
同咩睇煙花呀倒數哥d
(我冇去過71遊行)
多人到行左好耐
都入唔到大球場要去跑馬地
哈哈 多次成為光子處於光纖仔之中
都係我第一次去咁大型佈道會
好似有成12萬以上ge人去左呀今日
好值得 因為真係好正
葛福臨講野真係好有說服力
跟住見到好多人逼
天堂又會多左好多人啦^^
好開心 好感動XP"
之後走 出到去又食dd野
then 7點3到開始搵站返歸
8點2到去到MTR站
回程lu!!!!
搭地鐵西鐵輕鐵XD
即係"港鐵之旅..."
其實我唔知合併左@@""
跟住9點4到家
我頂唔順沖完涼
9點5就訓左
仲有HW未做完
都就係咁 我都冇Hold到日記仔!!!

=============================

在心中
愈來愈多的不明白

在夢中
愈來愈可怕

在事實中
與心中所想的
又會否一致

矛盾 抉擇
明知感覺是錯了
仍要去行

好一個...
明知故犯

======================= 

~門訓~


尋晚開ge門訓
其實又真係好開心ge

大家o係學業上
情況都又係有d似咁喎
大家都會有相似的地方

真係好愛呢一組ge門訓
我地係生命之中ge同路人
我地要互相去撐住對方
無論咩事
都會一齊去走ge!!!

唔知要講幾多句門訓我愛你
哥一份ge enjoy and love
真係講極都唔可以形容得好><

 

刊登時間︰2007-12-03 09:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天
2007-12-01

教會日

哈...
今日唔識醒again...
都訓到成11點...
所以都打唔切日記咁...
好多都要type later...

今日約團cur唔返
simone都唔返
願主保守一切順利

simone小心身體
快d病好吧^^

之後等唔到cur cur就出門先啦
返主日學同崇拜
今日主日學又接收左好多野
好開心啦!!
第一次xx概論ge時候
我有2卷書都睇過1次><
要繼續努力加油><
我要睇聖經!!! so good!

之後ge崇拜敬拜哥part唔差
但係崇拜就有d心散...
嗯 安靜...以心靈和誠實去敬拜
so hard and到現今我都仲未做到過
still rooms for improvement XD

約團ge日子
感謝主
今日都有d淆
因為simone不在
我really淆if要帶查經then會死得人
o係SAC一齊查吧^^
還是OK的不錯的

有分組畫野仔ge時光
還是這樣啦
一大堆人唔知想點咁吧
落到sac分享
吹吹吹really吹到嘔- -"""
之後大家都是畫畫畫的
其他組各有各說法吧!

回到去講代禱
感謝主
今天還不是很爛吧
請大家多多見諒今次的分組的各種問題

之後就o係教會hea左成1hr有多...
咩都冇做過...
期間有件事發生左
luckily最尾冇事^^

之後5人行去左大家樂食野食到9點半
再同jo yau 3個行去市中心搭車
jojo~你快d thx我同yau陪你等車車XD
and Thx yau陪我等車車啦!
(嗯...突然跪下是我的樣衰..."")

大家最近都唔少事發生了吧
有開心都可能有唔開心
anyway啦
一齊都要努力加油!!!
頹的 唔好再頹
一直衰開的 唔好再衰
一切ge灰事通通飛走!!!

嗯...
自己一個搭751
我又樣衰了...
o係751到總站後1min
我先訓醒知要落車...
一落車唔夠半min佢就開左車走
thx god!!!
if開埋車我都仲唔醒就大獲- -""

係咁先啦
11點2回到家
e家11點54分吧!!!
睇返夏娜再睇死亡
聽日先趕hw!!!
88

 

刊登時間︰2007-12-01 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天
2007-11-30

門訓仔仔日^^

嗯 今日又到左星期5啦
仲係有門訓仔仔ge大日子tim^^

講返朝早先啦
今朝早個english的早會
其實真係有d搞笑
特別係quiz哥part
至於drama哥part
我知道大家都落左好多心機ga la
所以你地都係成功的^^
(當然都要多謝哥4個MC同d老師啦)

跟住ge Maths堂
都係MI一下咁樣啦
開始習慣左...
不過機於自己寫野慢
都係做得OK慢....

之後ge physic堂
可愛ge招招冇返呀@@
其實我最近都好需要空堂比我做返d hw...
結果都唔錯
拎左一大疊唔同科ge書落去做hw~
哈哈哈!!!
不過效率唔多好
全部好多都亂做一通XP/.\
佢地o係度討論補習自修ETC吧

Econ堂很抱歉
我真係完全沉醉於自己個世界
我冇聽到半句書啦= =
之後都係改下1wb咁啦
仲有啦 最尾10mins
ms tang分享左dd有關愛情ge野咁啦

之後lunchtime
jojo組聚
我原定會係搭5搭半到下去食dd野吧
but later啦....
一直在跟諾希跟雅琳吹吹....
吹個topic一直吹到搭10
又邊做下hw咁啦
當然最尾係冇食到野的吧XD
掛住傾 傾到咩都飽

之後GE 3堂
有2堂ge eng堂
又係唔知咩家火
唔想聽- -
是是旦旦完左佢好了.....

仲有ge係一堂maths啦
wa!!!真是的吧!!!
派test了
其實我真係覺得bonus計2分 唔公平
bonus有寫過就有2分 唔公平
我真係唔知道隔離D班哥d係咩歪理...
咩野叫做 "如果有bonus加埋多於100分 成績表都係得100分..."
又話咩"個average會拉高哂"係唔公平...
話明bonus啦.... 結果e家就係對有比心機做過條bonus ge人唔公平
如果係ge就一開始冇bonus啦...唔好話計12分了
(sor 我都知係2位老師都有難處 又可能有dd溝通唔夠吧...)
anyway...
大家如果真係比個心機做條bonus又冇分ge...
千祈唔好唔開心ar!!!
小軒 cheer up啦^^

aft sch
先去聽prefect camp ge野
其實我ok期待
嗯 會係辛苦艱苦到嘔ge一個camp吧...

之後ge門訓
搞搞下成5點8先開始
哈 我帶個敬拜帶到成pat屎咁tim@@||
之後就搞搞下都成7點先開始分享!?
呀cur一分分左2粒鐘ar~
嗯 好具體是也
不過我好似都有d唔係聽第一次
唔係 好似有好多佢分組都講過
anyway 聽第2第3次又另一番風味

今日ge topic又9點半先開始lu~
我地今日講自覺輪
I believe o係我聽尋日ge野ge時候
已經又唔知轉左幾多次
真係發覺每之門訓ge topic
總係會get到唔少野咁

嗯 之後就係10點3到啦
分享一下代禱咁...
一分一分....
下!? 又11點5啦@@
嗯 其實大家都係好多similar的地方
成日分享都會聽到話
"其實我ge處境同xxx有d似"
之後ar...11點9到散啦

哈 今日要10點前散ge目標又衰左
次次門訓都要開5粒鐘的啦
下次要準時
就真係要好準時5點前開始!!!

嗯 完左又係5人行行去市中心
再去西鐵站
今次又試有新topic for us討論啦!!!
嗯嗯!!! 努力加油ar大家!!!
唔知點講好...
我好enjoy每一次開門訓
恨不得每星期多一次XD
感覺到係大家好close的
嗯 唔識講
I LOVE門訓仔仔
I LOVE門訓仔仔"同"人...

哈哈
之後又1點正先回到家@@"""
咁夜仲著住校服
好似有DD對唔住自己sch


跟住沖完涼1點幾到就去左sleep了

對了...
thx一thx小邱幫我hold這篇日記

還有了...
to門訓仔仔們的protected type later
同埋...今日ge日記我會hold左先....

 

刊登時間︰2007-12-01 11:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天
2007-11-29

美好

這世上的每一天
也是很美好

今天的課
十分的感恩
擔憂的事也卸下了

數學今天沒有課
不過這一科的信心也早回來了
或許是前幾天精神不好
壓力也大了一點吧
今天叫我知道
可能先前要求太高了
其實我知道我也做得不錯的吧

化學課
腦海中不斷出現的問號
苦戰了80分鐘的16條多項選擇題
有點兒的可怕
看著陌生的題目
是完全的空虛
沮喪得很
然而我還懂得7題左右
我應該為此感恩了

更讓我知道
4E的同學們也有相若的情況出現
叫我感到安心下來
嗯 大家一起奮鬥吧
要戰勝這一堆化學的算式!!!

還有中文堂
作了中文小組討論口試的補充
大家也很喜愛作假設性問題
也是笑得很開心吧
對於中文口試的技巧也有不少得著!

之後的PE堂
更是感恩的吧
4堂的Chacha
終於也到了尾聲了
考試還是一切都順利
感謝主讓我們4E同學們的PE都考得不錯
大家也花了時間心思
做得也很好的嗎!
向大家致敬了

回想起找partner的時刻
這4堂的一分一秒
記得5個循環週前開始的那一天
哈哈 不由得的笑了出來
跳chacha的回憶也很珍貴吧
感謝主一直的保守與帶領

更加都要好好的感謝小軒
感謝你搵我做partner
在過程中有好的有不好的
然而在今天我真是好開心的
這幾個循環週中跟你跳chacha的回憶
是十分的珍貴吧
我不會忘記
今天實在有點不捨...
跳chacha的日子終於完結了...+.+

放學到了自修室
也是做一做功課而已~
就到這裡好了
我不打了

剛寫完良心仔仔已經累跨了
我現在要睡!!!
 

刊登時間︰2007-12-01 11:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天
2007-11-28

新的一天

每一天
也是新的一天

每一天
總會有叫人不開心的事情
然而
我們可以選擇用不同的方法去面對
我們可以去選擇開心或是不開心

想要自己長久的快樂
要找到的
並不是沒有不快樂事情發生的一天
而是一個全新的面對方法

從上帝那兒
我們可以得到平安與喜樂
只要真正的活在主裡
就能讓我們快快樂樂去過日子

---

今日一天也是順利的
prefect on duty
還是這樣了
2E的同學們別玩太癲可以嗎!?

早會的時候
站在最後總是集中不了精神
對今早的早會有感覺的
然而感覺很散...|||

上堂了
這個早晨的Amaths堂
還是很平安的

昨天也真的很失落
也很淆Amaths的MI
然而昨晚在自修室弄明白了很多
努力加油吧
多作練習

現在也只是比他人慢了一點兒
我是可以的^^
我有神加給我的力量
衪又賜給我智慧
我不可以放棄!
而要努力做到最好

接著又有bio堂的時候
很幸運的派了昨日的卷子
回想起那時候做卷的傍惶無助
卻又是一個意想不到的高分
非常的感恩
已經很好了 平安跨過了
比班的平均高一點兒

其實這一次的test
我真的不求高分
因為我得到了比分數更好的東西
那是一份神同在的實感

chin堂看"表演"
還是挺特別的
我渴望更多的練習示範
因為一次間消化不來@@

接著eng堂又是辛苦的hea過了
時間真的過的挺慢
lunch與jojo吃吧

吃過lunch後的maths堂大計
恭喜吧!!! 我們成功了
還很順利吧!!!
跟ms yeung慶祝生日
先送花 後有蛋糕
再影相 最後"食"蛋糕 (與搶無別)
之後就一堂了
相討曬命大計XDD

接著的Physics堂
招招愈來愈可愛
I love physics同physics堂啦^^

aft sch!
冇去組長會QQ
練Chacha練到6點幾@@
好攰ar really!!!
大家要努力加油ar><

之後都係咁
落左教會hea左一陣
再上左202做左陣hw

之後7點幾
呀cur唔見左
擔心死人
搵佢搵左好耐好耐@@

Leave sch去自修室
lastly去左大家樂食野
食完去買水樽
回到study room也9點4
一睡至10點起來
當然是什麼也沒做了!!!
回家去吧!!!

很寒冷吧!!!
明天還要穿夏季
叫我去死好了!!!@@
哈哈哈
就打到這樣了
88

 

刊登時間︰2007-12-01 11:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]