彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:給我自己的 給我愛的 )
刊登時間︰2007-11-19 12:07 AM  


2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天
2007-11-18

一個真係好hea的星期日

今日12點幾起完身
食完"早餐"
打返日記打到2點

之後就開始玩電腦
都係上下網la咁bor
玩左陣msn

跟住又追返d日記
唔係
應該係話我寫返未寫ge日記
再追返今個week套灼眼夏娜

就又話已經4點鐘lu~
開返錄影帶睇返尋晚ge死亡筆記

之後都又話5點鐘lu
突然想打返哥篇話要打的pw
咁就hea hea的打啦
都好似打到6點7...

打完
再因為冇野做
突然之間就決定
不如早d沖涼先
去左沖涼洗頭

then7點幾到啦.....
媽媽回來
仲帶回美味的m記小食><
吃呀吃

吃完好攰
攤左o係sofa訓
一訓就訓到9點9啦@@

好!!!食dinner
跟住食埋水果
e家就用多一陣電腦
嗯 都係打下日記
又玩下msn咁啦
今日最遲11點一定要訓!!!

哈哈
今日我真係都ok hea呢
好似冇咩野要做咁wor~

kaka~其實我lazy only
呢幾日都冇study過
econ有hw星期四交
我又唔做wor~
English builder
又唔勤力 d再做多個

e家都係咁玩下
今晚都要訓多d啦
應該會訓到8-9 hrs到啦

next week is coming
我要o係星期四前搞掂econ wb
我要study返追返唔識d野
要revise a-maths test
我要做返d English builder
有時間ge要start my PA啦!!!

仲有啦
Next week都係gospel week
所以要更加更加的
努力加油ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
嗯嗯嗯
休息過後
幹勁速速歸位
向前衝ar^^""

unexpected

這是一篇unexpected的日記
依照原定計劃
我應該已在床上抱頭大睡

然而跟大家msn吹一個
又接近一個半小時的過去了XD
不過那是開心的吧^^

哈哈...
原來昨晚真是驚險
12時灰姑娘與Luen子也是趕著離開
灰姑娘遺下了一隻鞋
Luen子則遺下了一個錢包@@
嗯 我們也不要再讓相似的情況出現了
不可以讓Luen子險些就要露宿街頭啦

嗯 從幾件事當中
更叫我看見了amazing grace!
感謝主

看來又好一段時間
沒有好好的數算恩典了
其實身邊
就是充滿著恩典
我又一次的忘卻了@@

哈哈哈
眾人也必要努力加油
今晚叉足電
明天又再上路
要活得更美好
盡力把每一件事都做得更好
嗯嗯!!!
add oil!


 

 

刊登時間︰2007-11-19 12:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:全港系統性評估試卷 )
刊登時間︰2007-11-18 06:17 PM  


2007-11-18

星期6之後一日ge早晨

尋晚1點到家
沖一沖涼
就去訓覺la~
都ok攰的吧

1點5上床
好快入睡了

我第一次星期日可以訓到咁遲
好多時我10點幾會醒的了
今日竟然訓到過左12點都未醒
第一次咁樣ja@@

今朝我好似仲應過呀媽
等呀媽仲8點幾買左早餐返黎
之後9點幾呀爸返
我都好似發緊夢咁
隱約聽到佢講我d成績"""
唉...但係都係冇咩知覺
成12點7先起身@@
可怕的!!!

又訓左11個鐘啦今日
前日訓12hrs 尋日訓10hrs
呢2-3日假期真係睡眠充足!!!
我都要補眠la ma!!!
嗯嗯!!!

冇野做....
d咩study性ge野
hw ge野
下week再做吧
這個weekend
is time for my rest!!!!!!!

 

刊登時間︰2007-11-18 03:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天
2007-11-17

---星期六-part 2---

咁話說頭先主日學完左
就o係c房到要hea 1個半鐘la~
咁e家我地hea完la
就上左hall度崇拜

上到hall哥度
嗯...抱歉的
今日都好似冇咩心
所以崇拜ok心散
差在未訓著仲有聽...
不過因為咁樣啦
顧然去到呢一刻
已經忘掉了很多很多..."""
最為深刻ge一d係...
not how much you know god
is how deep you love him
同埋通透度哥個

之後去返sac...
約團的時間lu!!!
嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈!!!!
極其之annoying~
假若你叫我再坐耐d
又抑或自己本來已經低ge忍耐力再低d
我一定會!@#!%$%@#$破口大罵....- -|||
嗯 shhhhhh...靜d ar唔該
無人理QQ...

今日週會講曖曖昧昧
唔該有d人唔好變聲
仲有就係唔該題目可以再清晰返d
尋日d問題係咩我有記錄在案
我有over一半ge題目唔清楚yes指咩no指咩
(我領悟能力低而已吧)

其實個Topic ok的吧
meaningful to us ge...
不過前哥part有d怪怪and唔多好
後尾just講and聽哥part好d...
at last really有d感覺...
復興聖潔...
嗯 幾鍾意呢首歌!
好...陣間打返篇pw先

好! 唔講週會lu~
之後分組la~
先先去聽左個個人佈導ge咩咩先
呃 其實都係講哥d野吧!
嗯嗯...||||||

上到去2樓
要返去開組組la~
ok terrible
每一組都多人到嘔泡泡

嗯 之後返到201...
都係ok可怕的22個人
有一堆仲要仲未知咩水
好似次次都仲有新人返
wa~真係唔知邊個打邊個
更加唔知係f1定f2 tim@@
wuwu...成日問人叫咩名
問左3次都未記得...

開組...
都係分享下有咩代禱咁啦
算係咁的啦
可能大家都唔係咁熟吧
專注程度都係咁上下的啦"""
其實咁多人黎講
都仲叫做不錯的吧...
rooms for improvement
之後代禱 lu
再之後傾一下下次整咩野食咁
6點8散場.....
同cur落到去playground~

今次又要等門訓la~
幾個kai子坐o係長椅度背A3...
背左半粒鐘
仲玩咩輪背la咁
kay子佢哥組好幸福
開到8點鐘先完組><
嗯 本來同上次一樣都係要得到8點吧~
今次同隔離組夾打邊邊- -"""
等呀等呀等...
8點7先食得野..."""

咁打邊邊慢就正常啦
去到9點8終於可以開始開組la!!!
賤仔10點9一定要走...@@
得返一粒鐘!?
繼上次將4個鐘GE野縮到3粒鐘
今次仲要縮到1粒鐘!?
冇可能!!!

好. 首先係邱邱帶敬拜
唔知咩事邱邱把聲溫柔左N倍@@|||
今次唔錯ar~去左C房
一黎唔洗滅蚊 2黎細d close d
敬拜哥陣d聲冇咁散 個效果好好wa~
沿路因你伴我走同寶貴十架
2首又係我鍾意ge歌歌

跟住到kay仔個人成長分享
好開心又聽到人地ge分享
大家又會了解深入左XD
kaka~分享完10點9過d吧
賤仔走lu~
結果今日就冇入主題
之後分享一下近況
再代禱一下吧
(所謂ge一下就係1個鐘了)

完ge時候已經11點8
心叫不妙...
未洗野!!! 諗住隔離組可能執左dd啦
o!!! WTH@@
d食具all堆哂o係洗手盤未洗
table未執未抹.....
結果忙到嘔泡泡!!!
5個人點做得哂咁多野
結果係煲未洗好...
table未搬返好
地未洗...
d未搞掂ge野堆哂o係呀luen desk度
等呀luen聽朝早d返黎搞@@

wuwu...可憐的luen子...
冇計la~哥陣已經11點54分@@
luen子12點正尾班車...|||
門又未鎖...
快d快d快d...
極速鎖哂野咁啦@@
11點57分....
luen子衝ar!!!!!!!!!

我地幾個鎖大閘哥下
11點59分@@"""
呃 又破了leave sch的紀錄!!!
之後jojo打的士走了
得返我curcur同邱邱
謝邱邱送左我地去西鐵站
(我地2個女仔12點行公園 你敢唔送XD!?)
(呼...好彩Luen子趕到車 唔係唔安樂死)

12點11分去到西鐵站
仲有4分鐘尾班車就開出lu@@
趕得切....
繼上個week搭751尾班
今次搭西鐵尾班
之後12點8 o係天逸落車lu
同mama送完cur上樓
再去左商場7仔買杯c lok bing~
回到家1點正lu@@

事實證明...
門訓係唔可以星期6開
如果星期6開
都唔可以吃外賣以外ge野
結果就會係
趕到嘔 跟住好似咩都做唔到咁
真係寧願平日or星期日下畫
(今次都仲要補課tim ar@@""")

 

刊登時間︰2007-11-18 03:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-11-17

 

星期六的一日

今日朝早
really ok hea吧
捱左ok耐
先話到10點ja
原來4E-ers的平均分還是ok接近的吧!!!

之後12點到先出門口lu
12點50分到就已經到了教會
好好好!!!
我地上去主日學

主日學今日講符類福音
也不錯的吧
今日的消化能力唔差^^

之後e家又係去左教會hea hea lu^^"""
就是這樣啦
打住咁多先好唔好!?

嗯 預告一下今日之後ge活動!

之後3點半崇拜啦

4點半ge約團
今日講曖曖昧昧!

then開組組
開到咁上下就係時候了

今晚好開心
開門訓耶
同隔離組一齊吃打邊爐XD

就咁多先啦...
預告完畢
係咁先
88

刊登時間︰2007-11-17 02:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-11-17

又一個美好的日子

尋晚
又比我訓左10個鐘
辛苦左2個week過後
呢2日終於都訓返夠本了^^


頹左咁耐
真係都開始要返返黎了
呢2日其實都幾開心的

之前因為忙
失去了好多私人的時間
冇咩點處理過自己積埋積埋d野

e家呢2日
總算係有返好多的時間搞返好dd

第9科
好多謝大家ge支持同意見
好多謝同我傾過的咁多位

要作下一個決定
並唔容易
係好需要大家ge支持

多謝身邊的咁多位令我醒起返
冇人會知道將來會點
點解唔try下姐
決定左去try就要盡力
努力加油做到最好!


PA
我來也!

沉睡過後
終要醒來
繼續旅程

羽毛
停下來
輪候廁所
這時候
休息夠了
就要快快回到空中
繼續乘風而航

沒有人知道
下一次停下來
是什麼時候

但是
在下一次之前
必要再努力加油
努力向前

每個人的路也不是平坦
總會有些時候在奔跑
有些時候停了下來

停下來並不是問題
因為我們知道
我們不是一直原地踏步
我們有前進過!

真的真的
要好好再作計劃
如何做得更加好

又打了一段了
這個早晨的突然有感真不少

哈哈
一大段不知在說什麼的文字

 

刊登時間︰2007-11-17 02:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天
2007-11-16

 

放假的一天

十分感恩
捱過了一個星期
又有放3天假的時候了><

今個早上
睡至10時50分
呵呵
睡了近12個小時吧

之後吃了一點點
再打一會日記
又看了一會電視


終於可以再追回大家這2天的日記
終於可以追回這個月的夏娜

還有呢
可以Hea一會
大吃大喝

有多久沒能在家中hea了!?
很久很久...
最近就連星期日
和星期6的早上也沒有這個機會
行程排得太密

今天就讓我好好的hea一會
大家 這幾天有什麼節目了!?

不懂...

這天
是期待已久的假期

日子太空閒
整天在家
在家時間愈長
沒事做
就會要找更多的事
去填補發呆的時間

空閒與忙碌
兩者也叫人討厭

忙碌的日子
叫人不能呼吸
十分辛苦

空閒的日子
給人太多時間
心靈上休息的空間
做的多 想的也多
然而
很難控制
要去選擇做對的事

這天
終於有渴望已久的空間
可以休息一會
總體上
還是不錯的
在一直奔跑的過程中
可以停下來
好好的休息一會

這天是家長日
一直以來的害怕沒了
班主任對我都沒有什麼投訴

成績出了
其實我知道我第一次test的成績
真的是很不錯的吧
然而我也知道
那不是必然
只是一些偶爾好運得來的
那不是以我這樣的狀態
能夠一直堅持下去的成績

這一次知道的名次
令我更加的疑惑了
自修PA與否
That's a question!

我清楚我的學業
每一年也重演著相同的故事
在學業成績方面
這一次
我能保持下去
一直到最後嗎

第9科...
confused!

刊登時間︰2007-11-17 02:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天
2007-11-15

 

Today

今日星期四啦
聽日就家長日
所以有假放^^

嗯 今日day c...
返到sch要落操場早會
講開講
我覺得我升左f4後
day c的早會唔係咁留心
可能又因為去左最邊邊ge一班吧!
so that我今次其實又係冇咩聽到佢up咩的

之後ge RSC堂
又睇耶穌傳了
我個人認為
如果佢唔係講廣東話
而係只係中文字幕
係會好好多LOR
佢有D配音真係怪到嘔泡@@

Then就係maths堂
test呀...
我覺得呢份卷同ch1哥份差唔多啦
嗯 應該話仲可能易dd tim@@
因為我個人認為
f(x) function d野
係代黎代去 唔係非常難
至於graph哥d野 明左都會ok的吧
但係結果就....
至起碼錯了axis那一題...
我冇寫 " x= " ...

之後派左amaths上次張WS...
對唔住呀小軒
我亂講野潤你
sin風點火...激親你啦
唔好嬲la!!!
冷靜d 哥幅graph forget it!

之後係chin堂
listening還不錯
做哥陣有淆d奪命4式
at last ok啦!
分數應該好好XD
聽聽下一堂仲好快過tim XD

跟住係Phy堂
原來Chiu sir未改卷ar@@
所以當然都未有得派la....|||
又教下書...
其實我唔係太明咩係位移@@""

lunchtime
小組吃飯飯...
唔係 係吃車仔麵ar!!!
唉 要努力加油學下點癲- -
有時以來最最最最最最最大的挑戰
你叫我背中史背世史都冇咁難頂
呢d野 真係叫我唔知點好
太難去接受- -
anyway...努力...加油......||||||

之後lunch後的3堂
1堂chem同2堂bio@@
唉 食得屎la"""
我3堂都好sleepy
hup下hup下咁
冇聽到書la@@
又冇break...
一生人中第一次咁釣魚上堂ja!!!
證明我呢排真係精神嚴重不足@@
超難頂.........
唉...3堂冇聽書又點會明呢
phy又唔明咁wor!
加下真係phy chem bio一齊死....."""

bio堂早放左15mins呀><
極其的感動!!!
4E班第一次有第9堂早放JA!!!
見住4a班d人
好似耐唔耐就早放一次咁
真係好唔抵得
今次難得可以一嘗早放ge滋味><
早放15mins已經開心到爆!!!
最搞笑ge係...
隔離IS lab...
2C班上IS堂
佢地上第7第8堂
竟然同我地要上第9堂ge同時間放ar!!!
mr lee真係正到爆!!!
over-run左咁多@@

放左學執完野...
咁我就去左202啦
我要做功課的嗎!!!
我要做哂成個weekend d功課
結果成功左
真係淨係差english builder ja...

咁話說我未有好多科都唔識ge
咩phy chem bio econ啦
跟住next week又有個amaths test bor!
咁呢理應上我呢個weekend要努力追返
但係我都決定啦
呢排好唔掂 又攰又頹唔夠精神
所以我咩book都冇拎返家家
做哂要交要做ge hw
淨返ge就算啦

嗯 我ge精神狀態要快d恢復先得
wake up ar!!!!
下個week又福音週了吧XDD

嗯 唔得
E家
我寫埋良心省察
就必須去sleep
難得有一日星期5的假
好攰

刊登時間︰2007-11-17 02:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天
2007-11-14
最近
not very good at all

心情一般般
d衝勁去左仲未返
頹吧

都因為有d test
ok攰的啦

今日終於叫話
完成左第2卷聖經la
多得組長會今日要睇終於破到

其他的現在唔想打住
maybe type later~
閃先~88

 

刊登時間︰2007-11-17 02:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]