彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 27 日 星期二  | |
| 最近的有感... |
最近的有感...嗯
昨日的RSC堂
跟今天的事
也有不少的感受吧
又打來分享一下
==========================
昨日的RSC堂
有聽詩歌看見證片段
也是有反思福音週得著的時候
---
最近 事多心亂
我經常也忘記了神吧
所以呢
我也要更加的努力加油吧
最近都體會到
神的恩典是真的夠我們用的
只要去信靠衪
並且把自己交上
回到主的跟前
就會得到那一份平安與喜樂
有一首歌我很喜歡的
主的喜樂是我力量
如同歌的歌詞所說
在主裡得到的那一份喜樂
也真的是我生命中最大的喜樂
所以我能夠在這世上
認識到這一位的神
也是一份很奇妙的恩典
同時在我們的生活中
更有大大小小的恩典
叫著我們要去感恩
我們要時刻仰望神
我們要讚美衪 感謝衪
衪供應我們一切所需
給予我們無限恩典
我們都要將自己全然交托
在一切的事上倚靠神
將自己的一生奉獻給神
並努力去為神幹大事^^
---
在堂上看了某一集的"向生命致敬"
那集的題目是"自畫像"
講及一個叫美廉的女仔
她言語有障礙 四肢不協調
然而她畫畫很好 畫出了名氣
我在美廉的生命中
看到了神的恩典
那一份很奇妙的恩典
我很容易在她身上
感受到那份來自信靠神的平安與喜樂
她的生命很有感染力
她的生命活出了神的大愛
或許 每個人也不是完美吧
世上每一個人也是獨一無二的
人是有軟弱 有不足的地方
就好像美廉 她的身體也不健全的
然而神的恩典夠我們用
衪愛我們 叫我們得以完全
衪的愛要在我們不足與軟弱之處顯出來
衪也賜給我們很多的恩典恩賜
叫我們在生命中是有平安與喜樂的
嗯 美廉的一生很美
那一份生活中的喜樂很有感染力
去影響其他人的生命
在向生命致敬的主題曲"實驗理想"中
有一句歌詞是說:
"你我也有生的意義來見證父愛"
每個人的生命也是有意義的
每個基督徒的生命也是一份見證
我們的生命是可以影響別人的
我們要作世上的光
我不知道神要用我來幹什麼大事
但願我能夠盡力為神去幹
盡力把自己做到最好
以生命影響生命
並且 一直到最後...
==================
再說一說今天吧
今天因為學業上的錯敗
我的精神又不足就是了
心情真的不太好
當中很感恩的
叫到有一班也關心我的朋友子啦
感謝柳柳...
知道他小息才剛不開心過來
但他還是那一位問候我最多
也是最快察覺到的那一位吧
也是對不起及抱的
每次我也不大會回應你的關心
這次還報以一重擊
所以真的THX啦!
我很愛的這位朋友子的
你也不要灰就是啦^^
接著也很感謝其他的朋友子
其實我感受得到你們那一份的關心啦
感激不已^^""
哈哈XD
在自修室的時候
當然其實還有點灰的吧
因為那因為學業得來的錯敗感跟無助感太強了
好像沒有人會明白 沒有人能幫的
真的會很想很想放棄 想死的吧
然而
這次真的要醒覺
一直也是忙忘亡
我常常也忘記了神吧
要把衪放在心裡了
想起了神的話...
昨天才看過抄過的A5...
"你要專心仰賴耶和華, 不可倚靠自己的聰明
在你一切所行的事上, 都要認定他
他必指引你的路."
哈哈哈
心情漸漸回復了一點吧
接著做Amaths的時候
有問題了
也不要太灰了
"我靠著那加給我力量的,
凡事都能作!"
嗯 努力加油吧!!!
學業方面
今天灰心過了
不要緊
再起來吧!
因為我知道我一定可以再站起來的
神一直在我身旁 跟我一起去走
==================
分享到這裡吧
我所累了
要去睡吧
就這樣先88了
|
| 刊登時間︰2007-12-01 11:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-11-27 |
寒風來了...這個晚上
風很大
寒
終於傷風了
病的感覺很痛苦
這天天氣很寒冷
然而
心情真的很灰暗
早上跟茄同車回校
可是我要溫bio吧
昨晚還是沒有溫過了
這個早晨溫得多少得多少吧
先先來了一個突如其來的phrasal verb quiz...
快快的用左7mins去溫...
結果10分滿分都有9分吧
唔算差ge.....
不過覺得有d失敗係
點解人地好似都有10分咁ge@@
第一二堂就是amaths堂了
一段時間離開左amaths書又返返黎啦...
我不曉得是否每次進入amaths書也會這樣的
這堂的MI...
完完全全係frustuated!!!
一來一開始真係唔多明
好煩又覺得好難ar咁啦
都唔知想點
做極都做唔到咁
我又做得慢 條條都要do成15mins
真係繼尋日ge amaths test
極之有錯敗感
之後真係死得
Amaths都算啦 ok的吧
點知之後ge chem堂
又令人想死
哥d咩mole呀molar mass哥d
仲有咩野唔知咩L...
又有咩野
真係叫我非常hate chem lor~
本來計數not a problem
但係今朝ge amaths已經叫我想癲了
叫我點捱再多2堂計數ge chem
我跟本未搞得清d concept
你叫我點算好- -""
對住d題目個腦係空的...
頭4堂 都係幾灰下的
天呀 真係第一次上堂上到咁ge死樣...
有時候話唔聽唔聽
or唔記得唔專心咩都好
第一次有d咁淆咁想死!!!
見到柳柳喊
sor 今日心情唔好仲鬧你浪費地球資源
你喊ge原因真係唔多..||
in fact真心的係同情你啦
講真哥句 我都好想喊得出
之後ge BIO test...
第一次真係一次都未睇哂就test
好多時我冇咩點溫都總會叫話睇左一次
我真係除左d MC
LQ哥d大致上係陌生的
咩都只有撞一餐
咁撞法你想我點
自問自己今朝先溫
我唔會望d咩分數
都覺得自己合格ge
但係做卷 收卷之後都
still係ok心灰意冷...|||
lunch係cell group啦
好welcome jamjam黎的嗎!
不過今次係冷清少少的
其實都唔差的吧
下次會好的啦^^
之後中英文堂
ok hea的吧就hea過了
aft sch死人hymnsing
要我呆坐左2hr先有野食....
唉...灰爆!!!!
本來心情已經唔好
仲要人咁又攰又down咁等食野
之後去左202做左dd bio hw~
7點落左c房
7點4到閃去自修室
今晚我冇去食野
一來心情仲有d灰
二來really想做下amaths
嗯 i am fine now
自修室之中
雖然雖然喊唔出
不過諗通左d野
都好好多的了!!!
下篇再打有感....
回家又是寒
嗯 回家將傷痛放下吧
感謝主......
|
| 刊登時間︰2007-12-01 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 26 日 星期一  | |
| 2007-11-26 |
今日的日記今日我好攰
e家都有dd唔舒服
好頭痛
所以快快的打左佢先啦
其實今日冇咩野
幾好啦咁
返到學校其實係一片的忙亂
第一次會咁淆交唔哂功課
因為我好似第一次唔知道要做D咩功課
臨時到SCH先知要交耶穌傳咁吧
朝早早會係head prefects分享
都係咁上下 唔悶咁話
QQ...以後我好多時都要行第1tim@@
點解我前面2個都要同lane啦@@
之後的RSC堂
都係定唔到落黎
耶穌傳有感未做bor!
咁之後仲有chem未對
我淆交唔到
so都狂趕HW!
如我所說我一亂就咩都forget
今堂Ms wai比詩歌我地聽
深觸我心同深深愛你
兩首我深愛的歌仔吧^^
心終於寧靜下來記返起
那一份從主得來的平安
Thx god啦!!!
仲收到未洗交耶穌傳份有感ge好消息^^
嗯之後一心一意去上RSC堂
之後有哥首呢柳柳好LOVE哥首
同埋我的救贖者活著
仲有又睇左一集向生命致敬!
都很好的啦!!!
反思左唔少啦又
要繼續加油XD
PS. 我又寫左篇如論文的有感
本想打出來分享一下
基於頭痛 LATER啦!!!
跟住A-maths test
看來我數學的100分沒了^^""
今次我覺得我還不差的
7 8成也應該有吧!
好運的話可能...
之後上maths咁啦
教唔切啦 死得@@
中文堂估唔到有咁ge回應
派左listening test! 係咁上下啦!
之後係physics堂!!!
我發覺我開始愛上phy同招招^^
好可愛呀招sirXD
有時係會悶D GE~不過E家上phy好開心^^
之後LUNCH係KAI佬聚
最gag的一件事
係maggie同reiko的獅子腸同芝士狗
之後回到sch
因為pth d人走吧
先先係唔教書
just執file同埋做mc的chem堂
hea到爆咁樣lor
之後就係bio堂
mr wong搵左個師姐返黎
talk下佢ge經驗 咩學業工作信仰呀咁
都係幾hea幾relax啦
之後mr wong第2堂又用左1x mins
講了一下佢對揀科前途ge問題!
再跟住就講埋bk 1 last哥3 pages書
bio教完一本書了@@""
哈哈哈 放學了先先4圍hea
跟住我就好搞笑咁
我做哂好多唔洗交的hw~
咩野chem mc, maths q, phy q...
之後成6點半
上去與自己要爆的locker奮鬥
鬥完回到202 sleep一會
好攰好攰
之後7點多d leave sch之類
buy超多野
buy完都唔知7點8到啦
到屯市食左m記佢
食呀食呀食!!!!!!
8點半閃人
9點4到家家
e家沖完涼
簡略一打吧^^
很感謝米long啦
咁乖乖仲有上黎睇我日記仔仔wor~
仲比埋歌歌的歌詞我
thxthx仔啦><
陣間post返2首歌ge歌詞仔sin~
嗯 我e家超sleepy超頭痛~
捱唔到
得閒就分享!
ps. bio聽朝先溫@@
來到你的面前
來到你的面前
心中實有千言萬語
在你手中已充滿了恩典與慈愛
擁抱著你的兒女
來到你的面前
回想你那十架恩情
你放棄在天上的尊貴身份
為要賜我新生命
我願以全心以全意的來到你座前
俯伏謙卑與等候
為要得你的憐恤
風雨中絕望中我仍要仰望你
你是生命的盼望
沒有你我又怎能走過
你
舊我不懂珍惜神大愛救贖
常自信每天可棄主獨行
但我心中空虛
前路感氣餒惆悵
我卻繼續看輕主愛
縱有罪 你甘施恩愛惜
每次風暴來臨 能賜勇氣和信心
聖潔恩主
是你用犧牲的愛讓我去改變
誰能及你
棄尊貴捨去萬有令我得新生
為我 捱盡困苦掙扎
我主 常待我一天轉回
天父
願獻盡一生一世承諾愛主不變
從頭立志
放聲去宣告上帝是我生之主
父啊 憑著信心跟你
在這生以性命榮耀你
=========================
忙、忘、亡
這是很多年前一次佈道會的主題,人的忙碌導致忘記神,忘記神導致靈性的死亡。
要提醒自己,不要因為忙而忘,要每日抽出時間親近神,從神得力。 ----------------------from mr wong's xanga------------------------------------------------------
|
| 刊登時間︰2007-12-01 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 25 日 星期日  | |
| 2007-11-25 |
Sunday, 25-11-2007
今日係星期日啦
係好開心有門訓仔仔ge日子
好oh no的...本來想o係9點半前完左佢
所以我一心諗住可以唔hold日記仔
點知11點3先完
返到家家都已經12點9...
唉 失敗 冇hold到tim....
下次要安全起建hold左佢先得!
今次係第一次o係星期日開門訓ja!
唉 本來話5點開始
乖乖的4點9到左
點知jojo同curcur去左拎狗仔
後尾成6點半先黎到
咁結果就當然係...
又要等!!!!!!!!
等ge期間上網搵左d amaths落黎做
叫話係溫一溫咁啦
好啦 當溫完好啦!!
之後6點8 6點9到啦
我地正式開始吧
以防萬一 等我地黎背左A4先啦
今次呢句唔難背
好開心呀 大家都好快背得出^^
之後近7點到啦~
我地就開始食野野啦WOR~
今日其實我地食野ge speed都快左
20mins就食完執完野啦XDD
咁之後就呀Cur帶敬拜la~
其實都有夠開心的~
嗯 我比較like在c房敬拜的氣氛XP
個音效AR咩都好好多
同時大家ge感覺都close好多la^^
7點9到吧...
今日到小邱個人成長分享lu~
其實有唔少都好似之前聽過啦
不過今次really係最詳細的吧
小邱果真是一個極其早熟的人
好似真係做咩都比正常人早咁
嗯 都係又搞笑又好神奇的吧
wa! 今次ge分享真係好詳盡
都分享到9點鐘bor!
聽到人地分享好開心ga其實
我非常非常之enjoy
know more嗎就要^^
繼續就入主題信息了!!
今日終於有topic啦^^
不過我覺得其實所佔ge時間可以再加長dd ge...
不過都冇計 我組的人太愛分享^^
今日我地講聖靈WOR~
冇錯! 係luen子2個音都發唔到ge"聖靈" ><||
其實今日個topic
又係頗對我有影響啟發多多的
只因我就是一個
知道並明白要去做
然而就只會靠自己的力量意志去行
忘記了自己是需要聖靈需要神的嗎!
聖靈會叫我們得到
在主裡的喜樂和平安吧
這是一個永久不變的事實
也是一個我需要放在心裡的事實
忘記了 好像也9點幾吧
之後再一同來反思一下
同埋分享一下有冇點經歷到聖靈...
分享完呢個
其實我諗差唔多9點幾10點!!!
但係跟住呢就係我地分享講下近況
同埋去代禱ge時間!
都ok可怕 因為次次都要用成1粒鐘的!
不過好開心啦
上2次都趕住完組
所以好似成日都分享唔到d咩野咁!
今日都聽左唔少咁吧!!
今晚ge門訓又11點2先完啦
咁多野pray都好似pray左15mins><
好enjoy呢一段ge time仔^^
從大家的分享當中
又比我再發現到大家的similarity
都係唔知點呀咁
表達ge能力又係有d問題咁啦
跟住又係 忙x亂x諗野x痴線x病
嗯 公主們
我地大家一齊努力ar^^
走lu...我地6個都同路行去市中心先
之後就同kay同cur同yau去左西鐵站
yau仔有急事走先!
then因為要等15mins的751
同kay同cur吹多陣水
說真的那句
kay仔想的我也想吧...|||
那就是我情緒不穩定的一個大根源!
之後上了751...
都已經12點正了
整理一下精神情緒
好好的訓一陣咁好吧
下車是12點4x分
回到家都1點幾lu!!!
哈哈哈!!!
謝luen子的sms
我們都安全到家家了!!!
係咁先啦^^
就咁樣 88
|
| 刊登時間︰2007-12-01 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 24 日 星期六  | |
| 2007-11-24 |
醒來了的星期六話說這一個早上
7時起過床
用了一會兒的電腦
打算睡多一會
8時半才出門回校
結果一睡不醒
當我有知覺的時候
也已經是12時22分!
心叫不妙...
這個時候奇蹟出現
我竟然用了7分鐘就衝出門口了
這天沒什麼等車運
所以也1時18分才到達呢@@
很久很久沒有嘗過主日學遲到
說真的
因為今早心情確實爛
精神也不見得很好
所以主日學也不是十分的專心
但大概的也知道吧
接著先是跟jojo出了去買吃的
和買今天開組大食會要喝的吧
回到教會 也是hea跟hea!
這日的崇拜很特別
先先是一進去
椅子的排法已經有別於之前
另外的是
很久很久沒有試過
崇拜敬拜的詩歌
也是我懂並且我愛的了
衪等待你
其實 每一次聽到這一首詩歌
也有不同的感受
每一次也是十分的感動
其實真的很開心在今天的崇拜聽到這首歌
最近在的心裡發生的 太多了
心裡一直也是一團糟...
詩歌最尾的一句
"衪可將心裡愁困 全然變做安慰"
令我已經很有感覺了XD
My all in all.
這一首在過去一個星期的福音週
也是唱不少的吧^^
可是 在福音週裡的all in all...
從來也沒有了我最愛的2句歌詞
Taking my sin my cross my shame
Rising again I praise your name
You are my all in all
When I fall down you pick me up
When I am dry you fill my cup
You are my all in all...
真的 很愛很愛這兩句
今天終於有機會唱了
至於主我高舉你的名這首歌
我跟april不一樣
我只是聽過中文版並不知道有英文版呢!
這首歌 不如上兩首歌的感受那般大
可是卻因為常在我的mp3出現
使我有十分熟識的感覺^^
接著是李姑娘的講道
講道的主題是 "誰是主角"...
其實在這一次崇拜當中
都是有很深的感受
有很多說不出來的得著...
"神是主角 衪必興汪
我是配角 我必衰微"
好像是這樣的吧那一個信息
說起來也有點慚愧
一直以來也是同樣的一個問題吧
到底誰是主角
誰是坐在我生命寶座上的那一位
我顧然知道應該是神
然而行出來的與理論上的答案總不相乎
(嗯...我就不懂得表達出來了...懂就懂 不懂就算了...)
這天的崇拜令我最深刻
最影響我的
也算是"破繭的蝴蝶"那一個故事
那個故事喚醒了我
我們求神想要些什麼
衪就不一定會直接給我們
衪會給我們另外一些東西
嗯 當中有好幾個例子也觸動我的心那
不過我現在又忘記了
嗯...怎樣說好呢...
最近在心裡發生的太多了...
一切也整理不來...
我是一個事情一多
感受一多就會心亂的人
心亂的時候就會什麼都忘記了
自然就會失去幹勁
想很多悲的東西 (如今早的那2篇英文仔)
每一次遇見什麼事情
我考慮到的自己沒有能力勝過
我知道神會賜力量並帶領我去得勝
然而我的信心總是不知飛到哪兒了
說出來的 知道的事實也很多
然而能真切行出來的又有多少
嗯 又不知道說到哪兒了@@
再說吧 這次的崇拜叫我醒起了2段金句...
他對我說、我的恩典夠你用的
因為我的能力、是在人的軟弱上顯得完全
所以我更喜歡誇自己的軟弱、好叫基督的能力覆庇我
我為基督的緣故、就以軟弱、凌辱、急難、逼迫、困苦、為可喜樂的
因我甚麼時候軟弱、甚麼時候就剛強了
對吧 何時我們軟弱
神都會給予我力量 令我們變得剛強
你們所遇見的試探 無非是人所能受的
神是信實的 必不叫你們受試探過於所能受的
在受試探的時候 總要給你們開一條出路 叫你們能忍受得住
這是神給我們得勝的確據了...
背就是懂得去背了
然而在每次有問題發生了遇見試探的時候
在我的心裡 在我的腦裡
卻會親自用手把神抹去了!?
這樣還叫我記起一句說話
那是說...
與神同行是要靠我們的心
而不是我們的腳
無論開心失落 都要時刻仰望上主
送大家一個秘密
比大家了解我多一點啦
好多時我諗緊d咩野
或者有d咩野
係觸動到我ge神經
我會示以沉默的
接著崇拜就完了嗎
是約團的時間
嗯 今天是約團敬拜讚美+福音週分享會
也是很久很久沒有在約團唱過很多很多的詩歌了
嗯 有什麼詩歌啦
記得好像有 獻頌揚 你是彌賽亞 愛我的神很愛你
只因愛 祢 my life is in you, lord.
仲有呢 哥一首普通話唱ge唔知咩歌
嗯 尋日都唱左好多的歌歌啦!!!
對喔!! 其實哥堆歌歌同埋大家的分享
又係令我諗左超多野喎
係bor~搵人記得ge tell返me哥首pth歌的名名啦><
同埋啦 有冇人背得到首"祢"的歌詞啦><
我想要要QQ
之後6點正先完到JA~
上左201開大食會...
Wawawa!!!
今個月我哥組有5個人生日AR~
仲要呢 原來有個呢2個WEEK先返ge F1
佢咁o岩今日係佢正日生日ar!
hapi b day呀大家XD
開始真係覺得自己組好可怕lor~
次次都會好有驚喜
2x人的感覺真的叫人又驚又喜
仲要全班女仔咁
我都唔記得左邊個話好似女校ge班房咁啦
(kaka~我平日返學自己班房都冇咁多女仔!
仲要冇咩男仔中和一下 真係極其突然ge感覺)
仲加上又一驚喜ge會係平均每星期
有2個新人的增長
努力認下d人先得啦><
記極都記唔到d新人ge名...
lo埋哂一牒
借問下次可唔可以
人人交一張相o係後面寫低名XD
咁我就唔洗次次問xd
原來不知不覺
我哥組ge f1已經多過1打
f2同f4加埋仲有返的都係得1打半XD
F1增長速度其快
要好好多謝恩慈佢地啦^^""
之後都係超多野食
飽到冇飲過奶都會嘔奶lor
之後去到~7點到算食完啦...
灰到嘔 個個食完當然係唔見哂
唔知想點 執野執到死
好對唔住啦 搞到個課室都成灘屎咁QQ""
4圍污衊哂.......
定論係 下次SIMONE完左有野做
切忌搞大食會!!!!!!!!!!!!!!!!
真係會拎黎搞的吧!
完左之後落左教會咁啦...
好似執野TOTAL都搞左成半HR- -
落到去唔知做左D咩LU!!
洗埋D野又陪cur做下偵探咁la
之後7點9到我地就出去買DV帶!!!
好對唔住~
請大家原諒我今晚講野成日唔經大腦
成日亂講野失禮哂QQ"""
事實上其實今晚的精神狀態不太好
當我個腦同個心一時Overload左好多野
咁就亂到咩都會講一餐做一餐咁ga啦
簡單d講即係我會發癲
所以真係so sorry><
下次我會小心d控制好d的了...|||
之後返到sch都係8點到
咁其實我地就要等哥個xx會完wor
等到完就先幫手執野ar咁
咁好啦! 我地等ge期間呢2個鐘做咩呢咁
嗯 先先好多謝ste教返我跳返今朝ge舞~
係la~都係so sorry的...
因為今朝訓遲左冇返黎練舞@@
嗯 真係好難學for me...
要努力d先得QQ""
之後咁我又同JOJO同CURCUR傾左陣計
好似都好一段時間冇咁傾過 真係感謝主!
之後又同Patrick同cur傾左d約團ge野咁啦
真係極其之複雜ge東東 terrible- -
之後我又溫左一下的amaths仔吧"""
識吧 不過harder problems哥part冇信心會運用得好!
之後到左10點半到哥個咩會終於完啦咁
好!!!!上去開工!!!!!
先先係收哂d開過ge水水
之後係清哂d垃圾先
再之後d人就開始搬table啦咁wor~
咁我地緊係冇幫手搬啦...
排seat自問又會搞到亂哂...
所以就同jojo同cur去左toilet倒水!!!
好好玩ar>< 倒成百幾支水咁啦
好爽!!!!!
好似咩下水禮咁bor~
我開呀開 倒呀倒!!!
之後整返乾個地
11點左右走了!!!
這個晚上因為邱比ste擄走了
所以就係同cur jo pat行去市中心
跟住再行去西鐵站
可憐的patrick真的好可憐!!!
咩車都要8mins!
搞到唔知要when先到到家家了
嗯 我一回到家也是剛開始死亡筆記
先去沖涼 沖完就去了打這篇日記了
因為得著太多
我的腦袋又不是狀態很好
並真的運作不到來整理心中的感覺
搞到都分左4次先打得完
仲要打到亂到78糟
都唔知自己想打d咩tim@@
anyway啦
多謝大家睇到呢度
------------------------------------------
嗯嗯!!!!
我要再振作起來啦><
先先要做ge係...
我要追返d死亡筆記
之後係要搞掂chem question同CRS
之後就準備返去門訓仔la!!!
嗯! thx god!
今晚有門訓仔!!
|
| 刊登時間︰2007-11-25 11:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-11-24 |
Painful...
Not good at all...
Hey,
stupid guy!
Don't get the troubles by yourself!
The sky is turning down black...
Where is my rainbow?
Is it covered by the troublesome clouds?
I hate myself.
Why do I always make my sky black?
Can I stop it?
I really want to cry...
But besides crying...
what should I do?
Suddenly,
everything seems to be a mess.
Everything makes me crazy.
However,
I cannot get what I am thinking...
I don't know what I want to do either...
Even I could not find myself instead...
I get lost again this time.
Just like finding a way in a maze...
I wonder if somebody could tell me the answer...
Who could help?
Em.
Take a rest...
May the painful things go away?
If I could choose,
I don't want to be like now.
I hate living in such a troublesome world.
I hate overcoming troubles.
If I could choose,
I want to be the one who has no feeling and thinking.
I hate my personal feeling.
I also hate thinking too much.
I hate myself since I hate my way of thinking...
I always think that...
If one day I could have no feeling and thinking at all,
that would be a wonderful day.
Would there be a day like what I Imagined in my dream?
I am really hate the bad days which cause by my thinking...
I want to escape from those days!
Is there any effective method to do so?
|
| 刊登時間︰2007-11-25 11:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 23 日 星期五  | |
| 2007-11-23 |
很好的一天今天
原來又已經到了
福音週的最後一天
上堂一切如常
沒怎樣睡了
精神不太好但有心聽書
這天發覺
我們的老師也很可愛
這天3位老師的見證分享
還有在phy lab中的招sir
也是十分的可愛^^
lunchtime
終於一嘗守自己班的滋味
還沒什麼都只是heahea的守
這天的放學很特別
一放學就回家了
相信這個行為也叫大家驚訝吧
說起來
好像最近一年來
一放學就回家去的日子
還真的沒有幾次
有的也是有什麼特別事了!
今天的一次早起
使我回想到過去的我
中一的我
每天放學後剛好一小時就到家了
中二中期
卻開始到202室去
每日也6時左右才回到家
慢慢慢慢
在中三的學期頭
202的生活之後
就缺少不了去吃東西
起初還只是吃至7時左右
到了下學期尾
每晚也近7時才離開學校
再到市中心的m記吃很久
過了8時半才回到家
中四 學業忙了
更是一星期多天
也到自修室到
每天也10時半多才到家了
回想完畢...
這一個星期
過得很快真的很快吧!
在各樣的事情中
時間就已經走了!
又到週末
明天又是教會天吧
|
| 刊登時間︰2007-11-25 11:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 22 日 星期四  | |
| 2007-11-22 |
感謝與讚美願將今天
一切一切的榮耀頌讚
歸於我們全能的天父上帝^^
這天
不知不覺
已經搭入了福音週的第4天
因為今天要當值的關係
很早就回到學校去
這是新的一天
有新的崗位
感謝主
3樓後
一個還挺好守的位置
跟之前的4樓前
兩個截然不同的世界!
大伙兒也太乖了
也自律的說吧
這天的課
也是十分的悠閒
4科派了3份test
3份也很好的說^^
中午的個人佈道
我只留了15分鐘
可還不錯吧
放學後的敬拜分享會
感覺有點像上一年
帶著一點沉重不開心的心情去唱
在唱的時候
慢慢感受到那一份的喜樂
甚至到了最尾完的時候
更是十分的興奮
賴皮 張sir的分享
也叫人想了不少
特別是張sir的分享...
老師的獻唱
十分美妙的旋律
悠揚的歌聲!
Shout to the lord
這一年的hymnsing
沒有了最愛的導師
沒有了最愛的歌
再不是純正出自人手的音樂
新人事新作風
在裡頭好像什麼也改變了
說實話
還真的不太享受與快樂
這陣子一直的練習彩排
也叫人無奈與失落
是的
hymnsing是變了很多
然而今天站在禮堂
我真的深深感受到...
人 事 物 都改變了
不過有一樣東西
從來從來也沒有改變
今天唱詩歌的時候
我感受到神在我們的當中
我們開口去唱
並不是要去開一場演唱會
是為了去歌頌敬拜讚美我們的天父
縱然練習是不足
大家唱的技巧不夠好
當中會出錯
一切毫不完美
可是在過程之中
我確切的感受得到
那一份從天上而來的喜樂與滿足
突如其來
那一陣叫人熟識的前奏音樂
使原來的喜樂而興奮
更添一份的驚喜
我從來也沒有想過
在這一年的敬拜分享會
仍會有機會唱到這一首詩歌
My life is in you lord...
還記得在上年11月23日
那是一個不同的星期四
那是一隊不同的hymnsing
那是一個不同的敬拜分享會
那一次
因為這一首歌
大家也很興奮 癲狂起來
這天再唱
令我回想起上一年的福音週
第一個我有真切去參與的福音週
令我回想起舊年的那一份興奮
看到ms cheung的時候
更叫我想到舊年的那一隊hymnsing...
叫我想到這一年在hymnsing的日子
心裡就有一鼓說不出來的感動
說起來 忍著感動的淚水還不容易
對
其實雖然hymnsing是有很大的改動
但大家 也沒有變質
很想大聲高呼一句
hymnsing回來了
我們愛的hymnsing回來了!
這一個敬拜見證分享會
十分的美妙
感謝主
完結過後約5時40分
再興奮了一會
拍一個照
然後我跟JO去了教會
又閒了一會兒
6時許我回到202室
做了一會兒的功課吧
再去鎖一鎖Locker了
又到教會去閒聊了一會
之後5人行去了吃M記
吃過後就回家了
回家的路上
又跟茄談上了很多很多
其實我很多也想說了
然而有些事情
也是不能說的秘密
又或是說不出來的感覺吧
當一個人
經常說不真實的說話
那麼 還有信用可言嗎
有些時候
不是各人也要離開疏遠
然而大家也感到愛莫能助
要說的說了 要做的做了
還可以怎麼樣!?
請不要以為
當你在每次不開心的時候
需要別人去幫助去打救你是對
請想一想 幫助到你的是誰了
到底你想怎麼樣了
我真的不明白
愈來愈不了解你!
愛莫能助的感覺
你覺得大家會好受麼!?
不是不想去幫你
然而一來你不肯說出問題所在
二來你不肯自己去幫自己!
身邊的人
只能夠指引你陪伴你去行
然而 行的是你自己
|
| 刊登時間︰2007-11-23 12:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 21 日 星期三  | |
| 2007-11-21 |
眼紅的淚...其實這星期
發生的事對我影響不太大
真正要做的事不多
也不能叫我忙得不可開交
然而 在忙碌中的空閒
空閒中的忙碌
心情也不能稱上為好
那不是發生了什麼事而心情差
而是發自心底裡的心情差
最近想得太多了
我的思想承受不了
很多叫我去反思的
叫我去作調整的
叫我去改的...
跟來消化應付不來...
很辛苦很辛苦
然而那不是不開心
是一種屈在心底內的愁緒
也是一種解不清的煩惱
今日 我知道
我從事情裡要開心的
仍然可以開心起來
但真的不代表
我心內一無困擾十分開心
這種事情上表面上稱開心的
並不算我真正的開心
我真的想說一句
對不起...
其實這一個星期我也稱不上開心
我不懂說了
心情不好而已
自己有夠難捉摸的
我找不到自己在那兒.....
又一天今日的堂還可以
chem test...
不太好吧
below class mean...
class mean係80%
我還沒有70%
說死了還是死了
早料不會有奇蹟的出現
PE堂
大伙兒一起玩呼拉圈
很搞笑
個感覺都幾正啦
Lunch
個人佈導
也很好啦
唔知點講lu!
之後eng堂唔想上
好想rest下唔想用brain
我唔識CEU- -
好煩...
之後Aft sch~
亂得一團糟
hymnsing!!!
要努力加油了!!!!!!
練得不足吧@@
同時
又好鬼死煩!!!
6點半終於完左
落左去教會一陣
上返去咩都做唔到
又話落返去教會lu@@
hahaha...
睇下打波食食糖
等simone~
7點半走lu~
haha...
同simone jojo cur吃味千
之後8點48分再去左夾糖(!?)
then去左影貼紙相
之後我地就去左m記食choco新地
10點正閃人lu
回家去吧
11點正回到家
CRAZY!!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-11-23 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 20 日 星期二  | |
| 2007-11-20 |
喜怒哀樂這天的心情
十分簡單卻又是複雜
那就是4個中文字所說的
喜•怒•哀•樂
喜
為著physic test而歡喜
一個out of expected的分數
跟上次一樣啦
怒
就是怒
我怒•怒我
哀
羊咩咩又冇返
3堂amaths的空堂
本該還有點輕鬆與開心
可是一循環週10堂的數學
沒了一半
還會稱得上為可喜可賀嗎
到時候補課就死了
樂
kai佬飯聚
爽!!
---
其實
這一天的早會
令我感受很深的說
沒有肢體的人生......
卻是十分的奇妙精彩
感謝主 讚美主...
---
我將你的話藏在心裡
免得我得罪你
詩篇119:11
|
| 刊登時間︰2007-11-23 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 138 | »
|