彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天
2007-12-13

鬥室...

其實今天的心情
仍是不懂得怎樣去說
依然是很亂...

混亂之中
還要再蓋上一陣的亂

這兒有一個櫃子
櫃子了放了很多很多的東西
內面亂得一團糟

但是這個櫃子
仍然不斷被塞進更多的
塞滿了仍要塞
混亂後更亂

然而這個櫃子一直也被鎖上了
遺失了那重要的鑰匙
沒有人能打得開這個櫃子
即使有人打開了
櫃子裡的東西仍是太亂吧

櫃裡的東西不斷的堆積起來
但在現實的生活之中
可會有時間讓我去清理好這一個凌亂的櫃子
情況愈來愈糟
很需要找回那失去了的鑰匙
也需要停下來好好清理櫃子的東西

這天的心情
其實真的不太好吧
仍是一堆的灰心失落吧

也叫作源自那 隱形鬥室
其實對這套劇產生了無限的共鳴
故事深觸我心
那一份的感覺已經完全戰勝了我
身在顫抖卻哭不出來

處於心靈鬥室之中
那一份的無助
那一份迷失害怕的感覺
感到非常的不開心
然而好像沒人了解自己
自己沒有用沒有價值.
能醫不自醫
長久以來困在鬥室裡
已經快要走到盡頭要發癲的了...

我不懂再說什麼的感覺了
記得嗎 我曾經說過
每當我感受太深的時候
我會需要時間消化和思考
我會選擇先沉默整理好自己的感受
在適當的時地人才會考慮分享下

然而這天未免太過分了
完全打亂了我的思考
怎麼能叫人在這一個時候去分享
怎麼去作這麼深層的分享

本來
想說的很多
然而這一個安排
要把我所有的感受也趕回去了
對不起
在知己好友前仍未會分享的我
又怎能夠這樣簡單的把自己的向大家分享了

還對不起的
今天放學在B房開會商討天才表演
我都好像沒出現似的
(其實我真的不想出現)
都好像心不在焉似的
靈魂或許早就漂走了...
(其實漂走了仍對我的心情沒什麼幫助)

嗯 也感謝simone的體諒
我十分的感受得到
然而我心情真的不太好
sorry

接著找luen子了
感謝主
他父親的狀況也稍為穩定了

嗯 感謝luen子陪我啦
其實真的屈了很久很久
對不起的是 仍然很亂
不清楚其實是什麼事
也不懂得怎樣去說了
然而真的萬分感激><

我們來拍照仔啦!!!
難得終於可以拍照仔
竟然不齊人啦QQ

回到202
已經是6時1x分了
還要感激luen子發回良心仔仔
這一刻的我很需要門訓仔仔
也很需要良心仔仔呢!

難得會有一段時間去安靜一下自己
聆聽返自己心內的聲音
弄清楚自己的心情感覺情緒啦!
這是我愛寫良心仔仔的原因喔^^

寫良心仔仔
就好像是找回了那遺失了的鑰匙
打開那一個心靈櫃子的門
整理內裡凌亂的物件似的啦

寫完良心仔仔
情緒也自然好了一點清晰了點
嗯 這一次的又比平日寫多了
其實還可以再詳盡點
不過一步一步來吧

嗯 接著跟jo cur cwai去了KFC食
吃完過後回自修室
執野走人 也已經9時45分!!!

回程的751車程上
感謝主 終於拿了一點跟cur子分享了
其實我還想跟其他的各位去分享一下><
最近事太多 想跟大家分享是了
我不想說但我想告訴大家多一些
給我這個機會好嗎^^!?

有時候 就好像今天
我真的好想痛痛快快的哭一場
然而在許多的時候
我也不懂得去哭
不過感謝主
這晚分享過後舒服了點...
哈哈 可能大家也有點相若啦
嗯 人鬆了沒那麼辛苦吧!

對不起
這一次我又胡來了
我忘記了在我身邊的大家
對不起
很多的時候我不會用表情言語行為去表達自己的感受
然而我也不是想自我封閉的^^|||
我會盡量去嘗試的啦

可能我的表達能力較差
但我會盡力找尋其他表達自己心情感受的方法...
可能我也不是很能夠放開自己的心向大家分享
然而我會盡力的 大家等我可以嗎!?

這天
有很多不同的感覺感受
特別是從隱形鬥室當中的得著
還透過良心仔整理了一下自己的感覺
總結現在的心情也好了點
情緒也比之前穩定下來
感謝主>w<

我唔會放棄的
在哪兒跌到了就要在哪兒站起來><
要努力加油 + 一直到最後

刊登時間︰2007-12-16 12:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天
2007-12-12

衝擊

昨日的平靜
終使我回復過來

然而
這天眾多的衝擊
又使我失去方向了

早會mr Jie的分享
叫我想了很多
各個方面的也有想了

這天的econ test
其實我真的覺得不是很難
大致上還可以的吧!

其他的課堂...
2堂maths還教了不少的log
其實數我會做
但我總是經常忘記
什麼是log了...|||

下午去了hall看eng drama
其實真心的那句
真的還不錯的精彩了
雖然不太明白
不過腦轉了很多吧

放學後開組長會
我不會怎樣說
有很多不同的感覺感受吧!
Simone說的也大致上正確

自我封閉
沒有開放去分享
同意的 我就是這樣的一個人
不只是在團契在組內
在朋友當中還是其他地方
我也是這樣的

我最能夠開放自己的空間
也莫過於文字與日記
要我開口分享開放自己更是難事

開完組長會
心情還不是太好了...
擔心luen子喔...

別了13天...
我發覺其實我很需要你
我真的掛念你
我記掛著那一起分享的空間
有很多很多的真情說話想跟你說
很想和你一起哭 一起笑
你也是一樣的心態吧
13天...
原來距離上一次的門訓仔仔也已經13天了...

 

刊登時間︰2007-12-16 12:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天
2007-12-11

平淡是福..

今天當值天
茄茄很早很乖了!

大致上當值就是不斷的咆哮
有時有人理 有時冇人理
真係冇咁好氣- -

早會冇感覺
上堂還可以不過有點攰和悶
午飯都cell group了一會兒

這天的心情還可以
感謝主 這是當值的一天
總結還是沒什麼去產生感覺的機會

所以一切也平淡
平淡是福!

有點兒後悔
在過往的幾天
沒有靈修沒有讀經的時候

然而終於記起了
那一份在主裡的平安與喜樂!
感謝主啦><

自修室中
首次睡上個半小時
難得沒有思想的時刻
很寧靜

回家的路上
用了一程751的40mins
跟cur子go through了整個ch4跟ch5.
嗯 努力加油啦cur子
我知道要一氣清concept唔易
都好難一時間消化得到
不過盡左力就可以啦
唔好比太大壓力自己

今次的econ test
大家 我地一齊努力加油
一齊去考過佢啦^^

哈哈哈
今天還挺不錯的

一堆激烈的感覺過後
終於開始平靜了一點吧

嗯 我不會放棄的
在哪裡跌倒就要在哪裡站起來!!!
謝謝我身邊的每一位啦

重拾信心
尋回起初的愛心...
重拾信心
尋回失落了的心...

努力加油!!!!

Pray for you><
刊登時間︰2007-12-16 01:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天
2007-12-10

回到507之中

先說一下昨晚
昨夜身心狀態也太差
只有早點上床休息...
6點也就抱頭大睡了

所有所有
只想去睡
不想再想...

今天早晨很特別
近5點起床
去洗回昨晚的澡吧!

接著也真的把chem放下了
努力的睇聖經靈修去~

這一個day f
很特別

由camp中回來
大家都累誇了!

因為這天會沒有pe的關係~
第1 2堂轉為上maths~
一天就教好5A 5B了- -
第3 4堂是中文堂
ms楊發火了!?
第5 6堂係chem...
還是hea跟test

這個早晨
是感恩的...
一切ok順利...
test還可以^^
其他都是極heaXP!!!

還有早上...
衝來衝去為拎板仔><
哈哈哈- -
小邱Really的可憐
不過又好搞笑...

之後下晝eng堂我好想hea lor= =
唉 唔想上ar!!!
我唔想oral= =
下個星期eng堂充滿了oral!!!!!!!!

aft sch~先先係去左202做一陣野
我覺得自己太惡了QQ..."""
之後4點幾
都同JOJO柳柳下去了
接著係尋卡之旅~
去左市中心陪人買野^^

買完到sch都6點了...+ +
做多2x mins amaths...
之後都係走人
去左m記eat少少野

回家了~回到去先7點9到~
好early呀^^ hapi- -

原來上一個的聖誕
是一個悲傷過開心過的聖誕...
從過往的日記中
又想起一件又一件的往事
該死的日記= =

一首很應節也很應境的歌
正正表達左上年聖誕及我現今的感覺...

Lonely Christmas  陳奕迅

誰又騎著那鹿車飛過
忘掉投下那禮物給我
凝視那燈飾 只有今晚最光最亮
卻照亮我的寂寞

誰又能善心親一親我
由唇上來驗證我幸福過
頭上那飄雪 想要棲息我肩膊上
到最後也別去麼

Merry, Merry Christmas
Lonely, Lonely Christmas
人浪中想真心告白
但你只想聽聽笑話
Lonely, Lonely Christmas
Merry, Merry Christmas
明日燈飾必須拆下
換到歡呼聲不過 一剎

誰又能善心親一親我
由唇上來驗證我幸福過
頭上那飄雪 想要棲息我肩膊上
到最後也別去麼

Merry, Merry Christmas
Lonely, Lonely Christmas
人浪中想真心告白
但你只想聽聽笑話
Lonely, Lonely Christmas
Merry, Merry Christmas
明日燈飾必須拆下
換到歡呼聲不過 一剎

明晨遇到 亦記不到 和誰在醉酒中偷偷擁抱
仍然在傻笑 但你哪知道 我想哭
和誰撞到 亦怕生保 寧願在醉酒中辛苦嘔吐
仍然在頭痛 合唱的詩歌 聽不到

Merry, Merry Christmas
Lonely, Lonely Christmas
人浪中想真心告白
但你只想聽聽笑話
Lonely, Lonely Christmas
Merry, Merry Christmas
明日燈飾必須拆下
換到歡呼聲不過 一剎

Merry, Merry Christmas
Lonely, Lonely Christmas
人浪中想真心告白
但你只想聽聽笑話
Lonely, Lonely Christmas
Merry, Merry Christmas
明日燈飾必須拆下
換到歡呼聲不過 一剎
換到歡呼聲不過 一剎 _


在你面前
總是給最堅強的一面你看
軟弱的時候 
總是自己一個偷偷背著你哭
只要你絲毫的代我好 
我就會甜在心頭
 
仍然在傻笑...但你哪知道我想哭...

 

 

百分百感覺

剛剛
在一大堆的相薄堆中
找到了很多很多珍貴的回憶

在找相薄的時候
浮現出童年玩樂的片段
想起了自己小時的那一份快樂~

說起來
我真的活在一個很快樂的家
雖然 有時候會有什麼的爭吵
然而一切也已經很好了

沒有一個家庭會是完美的
我的家庭並不是完美
然而比起很多的家已經好多了
那是已經是一個美好的家庭

從相薄堆當中
找到了一些以外收獲
給我找到了20多年前
爸送給媽的生日卡...
一張又一張充滿愛的生日卡...
有一種不知怎樣的感覺咧XP...
哈哈哈...

想起了小時候的自己
十分的單純是也
真心的覺得自己很可愛>3<
很可愛很可愛
世界上最可愛的非我莫屬是也><
自己小時候真的很可愛啦><

小時候的我思想單純
常常喜樂歡笑
然而卻不知為什麼
現在有些時候我的笑
已經帶有一點兒的諷刺性
更可能充滿了悲傷

最近心情真的極度低落
其實 我真的十分痛恨現在的自己
我討厭自己複雜的思想

其實又有誰會希望自己失落灰心
我多麼希望
可以簡簡單單的活下去
單純的什麼也不想
那是一件何其美的樂事

其實我真的很討厭複雜的自己
那一個為自己帶來唔開心的自己
那一個為其他人帶來麻煩的自己

如果可以的話
我真的很想殺掉這一個自己
我想做一個完全沒有思想的人
又抑或回到童年的那一份單純
總之我希望
可以什麼也不想了...

如果說小時候的我是可愛
那麼現在我會覺得自己可恨
我恨我自己的胡思亂想
我恨我自己漂忽的思想情感

其實我明白
沒有人能令我不開心
令自己不開心的是我自己
沒有人能令我開心
因為開心與否也在乎我的心態

所以我恨我自己
經常為自己帶來一次又一次的不開心
一次又一次的傷心失落...

為何
在自己獨處的時候
我總要胡思亂想
為何
在與異性相處的時候
我總要胡思亂想

我恨我自己在與朋友相處之間
因為胡思亂想
親手埋下唔開心的感覺
我對唔住我的朋友
我討厭自己這樣對待自己的朋友
把他們都拉進了令我傷心失落的故事之中

朋友們沒有義務去幫我創造令我開心的故事
然而我卻用我的期望為指標
從他們那些達不到我所期望的地方
去創造一個又一個令我自己不開心的故事

我討厭自己的思想行為
恨不得把自己的腦袋去掉
為何我要自找麻煩
為何我這樣的麻煩還要給人麻煩

我討厭自己那麼的冇用
我痛恨自己不懂得去好好控制自己的思想行為
我不明白我自己到底想怎麼樣...
為何我這樣的可恨
我不明白我還可以怎樣做了...

I hate myself.
I wonder I could disappear in the world.
What should I do!?

仍然在傻笑...但你哪知道我想哭...
傻笑與哭 哭與淚
還有什麼意思了
在這個時候
好像什麼也已經變得沒意思了
一切也只是徒然...


刊登時間︰2007-12-16 01:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天
2007-12-09

無力的一天
唔想
只有放棄
再見我的chemistry
 

刊登時間︰2007-12-16 01:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天
2007-12-08

回到家----教會

從Prefect camp中回來了
教會日是也
有點兒累...

心情也不見得很好啦
累>>>唔係眼訓哥隻
係全身肌肉酸痛!!!!
真係食哂屎
痛成咁都唔知佢想點- -
簡直係連mou低起身都好有問題!!

wa!!! 一返到去教會
都冇咩得rest就話出發去沙灘lu
今日係去黃金海岸outing啦
本來真係唔多想去
攰到嘔泡泡心情又唔好(咦 押韻wor)

哈哈哈 跟住先先呢
係戶外崇拜! 個feel really唔錯的
第一次咁樣ja!!!
之後有聽道ge時間wor~
simone講將臨節~
其實又係有感覺的
唔知點樣ge感覺
反應唔切都唔想有d咩反應
跟本就sleepy啦開始...

之後玩game哥part
我都唔知點講好...
一來我本來就冇預到去玩
因為我都周身骨痛
仲愈來愈眼訓 又冇咩mood玩bor

結果就真係冇咩點參與到
sorry啦>< 好似好唔知點點點啦就
之後啦!? 唔太記得
攤左o係sit左o係沙灘度咁
之後就吹水水!?
哈哈哈......
thx啦咁多位

之後呀!? 我諗6點多dd到啦
出發行返去商場哥邊...
行到過去行左陣市集
跟住我地就去左m記仔食左dd野

好凍ar!!!!
so 3人行o係哥度搭的仔返scc
要返教會拎返d書包仔咁啦!!!
返到去都8點左右
hea呀hea呀hea~
e家又話成9點9啦!!!
都唔知仲留咁夜做咩
都應差唔多閃的啦

3日2夜的事...|
希望我還記得吧!
我會盡快補打返的!!!

嗯 明天是星期日
功課!?
amaths打算回校才做

不過...
有chem test
唔識又未溫

chem已經成為我最差的一科
看來我應該要考慮
放棄自修PA...

自己應該做的
還沒有完成做好
還可以去挑戰自己的極限嗎
很可笑..

 

刊登時間︰2007-12-09 04:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


prefect camp (3)

-----camp(3)-----
第3日ge早晨 都冇咁乖6點就起身
大家都懶床去~最早都6點7先起la~
(訓醒唔算 要計離開張床)
嗯 我好似都最早起身!?

一起身叫哂救命
周身骨痛lor~
(尋晚冇咩大損傷 應該係因為鴨仔行- -)
程度嚴重過跑完9分鐘之後哥一日
唉 仲要前日凳親patpat未痛完~
死得呀我~超辛苦lor~
個人唔係唔精神~係周身痛= =
很2步都想死!!!
(好彩monday冇pe堂唔洗跑9mins)

之後7點半出去做早操
伸展運動有d又係叫人想死~
因為本來已經痛了嗎>3<
之後仲要叫救命ge係~
要跑籃球場20個圈la!!!!!!
(都好彩佢圈細 先得哥50米左右= =)
不過o係腳痛ge情況跑已經大獲
唉 慘啦...聽日唔洗起身tim啦咁
跟住仲要做sit up 20下
個地好硬 每一下剛剛我個pat就痛死
(本來因為哥日凳親 坐都已經痛 仲要做sit up= =)

wa!!! 跟住就食早餐
今朝食早餐都好開心啦~
一來有朱古力飲(雖然唔太好味)
二來我地4E人一齊食啦~
原來都有成20個4E ge黎左~
佔左成個camp ge 4分一啦XP
1打女仔+8個男仔
(難怪哥日清潔比賽冇哂人- -最肯開工d人走哂)
哈哈哈真係要gag bor~
四戊理食飯!!!!!!!!!!
好好啦咁多人一齊食
雖然大家食野都唔係好多野傾(太多人吧)

食完早餐9點鐘去影相~
影完相就係我地last ge活動
搶軍旗!!!!
我哥組ge策略係以靜制動..
有機會同o係個勢定d就去搶旗~
而其他人就盡量多d留守機地!
結果第一場賤野都好勁ar~
搶唔少旗^^~
死左個人都係因為一開場自己人殺自己人@@""
第1場就拎左191分^3^"""
(其實都係因為地勢好ge關係啦)

跟住第2場我都有份落場
不過一落場就比自己友唔小心kill左~
第2場我哥組冇搶咩旗啦~
不過...都穩守啦!!!
唔好比人搶自己旗就是啦!!!

之後再玩左2場~換左位....
都really唔太好啦咁...
第3場個頭都起得ok掂的
不過唔知點解去到中後就死鬼哂
係1mins內死n個人~
之後all旗比人分哂
好在大家爭完旗返唔切自己度
結果都係死左的XP
人地都冇分拎!!!

中途出過一下gag事~
中c寶竟然比人扣左2分!?
(其實我哥組d人都一直好小心 just比人扣過2分)
好驚訝佢究竟咩事唔小心講左一個字呢!?
跟住評判一話佢發出怪聲一聲
我really忍唔住好想笑...
(其實哥一刻全場好多人發出怪聲but都冇人要扣分...)

last一場都還ok啦...
又係拎唔到咩分...
(比我睇得出將seat移左位...)
就因為將seat移左位so冇分....- -
事實證明原來我地可以真係用哥一個方法
借d椅整到人地d基地移位而冇分XP!!

之後Total都win左...
其實我落左一場
仲要都死得超慘XD
呢個game really係好玩呀
我幾like啦!!!
最gag係每一次身體接觸就吹一次雞XP
同埋所有人都要留o係完位定格超好玩
好正呀個game~
我們這一家好叻啦...
因為跟本冇可能因為聯盟左就由頭到尾都唔殺對方
但係事實上又唔係話冇聯盟bor~
(
其實我唔知道4隊prefect真係聯盟 完左先知哥個手勢有meaning)

跟住玩完我地入返hall~
先先係有d呢個game ge sharing~
講返大家要點樣啦咁~
分享返要點去運用多d大家ge智慧XP
之後就...再o係hall度再分返組仔
分享返o係呢個camp經歷同得著啦咁~
哈哈 主要都係講尋晚障礙賽ge多啦^^
其實大家o係呢幾日~
都really係愈戰愈勇的啦!!!
大家都係一路咁樣有進步的~
但當然really need ge係要再主動d~

之後12點大家都未Share完XP
快快趕返過去eat lunch~
跟住就返房執野走lu!
執完野我地要1點3出返黎hall
結果1點出返黎先啦~
sit好...話有幾間房有d野未搞ok
so成堆人衝返哂入房搞~
2mins~超正ar哥feel~有d似軍訓咁0 0
哈哈哈!!! 真係唔錯喔

lastly營地d人做個總結~
又叫我地分組畫公仔再present~
搞到2點1到~
我地就都要leave camp了><
好似時間真係過得ok快bor~

總結la~
其實今個camp
有d趕...
d活動really學到唔少野~
雖然未話係玩到好激(比預期中小野好多)
但係都好好la><
難忙的一次都係!!!

上車
大家都好sleepy
去訓個覺!!!
2點10到已經回到scc了
放低下d袋o係教會
之後就上返去conselling rm拎袋
又放埋o係教會呀咁

嗯 個camp就咁完左lu~
個人攰...最慘ge人周身骨痛
我諗真係幾人都會未回復到啦...|||
---------------------
prefect camp 07-08小記完....

刊登時間︰2007-12-09 04:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天
prefect camp (2)

-----camp(2)-----
第2日 我地要7點半出到去做早操~
咁我地起身呢就好似都6點幾6點半左右吧!!!
朝早出面又係ok凍...
我地跟住都又係梳洗下換下衫
再黎緊呢就都差唔多7點半lu....

這一個早上我地要做早操
先先都係伸展運動~
no problems~
跟住我地要鴨仔行
so many problems= =
痛到死 腳"秘"成日lor...
辛苦= = 腳係軟到震啦之後= =

then我地8點等吃早餐吧~
第一餐o係度食 有粥同埋火粉
哈哈...11人table sit成16人吧!!!
d野食我覺得really好味道喎
之後食完早餐都係rest一會

呢一個朝早ge活動係陸上競技賽~
首先第一個玩ge係唔知咩野運輸者同被運輸者la
我都唔識點形容d玩法la~
其實真係覺得佢第一個game d rules好唔清楚lor~,~
跟住就抄下其他組ge玩法咁la~
超慢~包尾呀我地~

不過跟住第2個game~
我地玩過車tai運人~
呢個又ok d bor~
突然都覺得自己組ok有效率XP
16個人最多人啦~
不過都快過哂其他組有第一XDD
不過都真係仲諗唔到
其實我地可以抱人過去~
咁ge話一定仲快borXD

之後就...真係正式黎料啦~
我地要運水過去AR~
佢比1hr多d我地~
我地當然有濕哂啦...
初頭缺乏詳盡ge planing~
所以後尾都唔夠time~
die左la~運唔到水過去~
其實如果我地早5mins諗得到~
真係已經win左lu~
事實話比我地知時間ge仲要
同埋要諗清楚先好行動唔好waste time~

嗯 上晝ge活動都係玩得好開心咁啦~
大家都有玩得唔錯的~~~
又學到唔少野咁bor~
我地要用多d腦先得啦
好似真係一隻牛lor~
好多時d方法都要"參考"其他組
唔參考ge就plan好鬼死耐都冇咩好計劃~

到左下晝啦~
咁我地就會玩d靜態d ge game~
(真係靜~唔比講野tim@@)
又唔會整污jo~
so~都換返條乾淨ge褲同鞋先~
今朝整濕左ge褲同鞋可以去曬下佢XP~
之後就...我地食lunch lu~
食完lunch又係有dd time hea!?
我地都用左黎做檢討吧~

之後下晝ge game大約o係2點左右開始la~
其實我覺得有dd無聊咁bor~
不過都ok有意義ge~
我地玩抉擇遊戲~
就要有人蒙眼做機械人咁啦~
其他人就輪流比指令~
要我地去學識作出d有智慧ge抉擇
仲要o係有限ge時間 數目ge限制~
黎去做出最多ge野~
hoho~都唔好做咁多無謂指令啦~
(當然唔少得係要講得清 聽得好)
wa! 玩左8個回合到吧~~~
都係咁吧 最尾just win左3次ja~

then去到4點到啦~我地完左呢個game~
跟住哥part係軍事會議~
我地就因為最尾哥日朝早會有個搶軍旗ge game~
所以都o係呢段time~
聽佢講規則~同埋又比左around個半鐘我地去傾
同埋諗問題黎到去問~

哈哈 其實我地當時真正傾到ge唔多~
諗到ge就ok多lor~
仲有埋好多gag ge野- -
成班都痴痴地喪的XP

跟住...我地就6點到啦~
去食dinner~
係wor~都唔記得講tim~
佢呢度d lunch同dinner好味到冇得彈><
食完6點9都要出返去0 0
感謝主~o係臨出去前10mins~
我終於all得出la!!!!
all完之後~就出去操場lu~

出到去個個都開始淆同驚la~
因為佢d繩都已經拆哂lu~
我覺得就...其實通常都真係唔會有太大GE意外ge
不過我總係會afriad會一時失手1
唔小心就出d咩事咁啦

見完有咩陣間要玩~
有d之前軍訓玩過~
其他哥d就...都有d辛苦可怕咁~
terrible呀~(不過唔洗下水濕身- -)
呢一刻成組人都驚到冇哂鬥志咁
好冇信心去過哂咁多野~
好驚自己會跌死etc啦...
心諗要21分鐘完成係冇咩可能ge事咁~

我地組第5隊玩啦~
因為初頭真係超頹啦~
同埋又冇傾好點樣咁呀~
第一次玩哥陣都唔太好...
好多地方都狂cake住...
不過合作都總算ok...
有互相支持下呀咁 又幫下手咁啦
都未到話完全唔理其他人~

雅琳好勇ar~佢突破左自己ge極限^^
戰勝左心中ge恐懼^^
好叻ar佢 跳左落黎~
其實見住佢佢喊哥一刻~
都really有種好唔知點ge感覺
都比佢搞到眼濕濕啦~

之後第一次ge結果係有幾個人過到a字哥度ja~
不過其實成績唔算太壞啦都^^
檢討檢討檢討!!!!!!! 之後又比人訓話左一陣
其實我覺得我哥組ge人
o係第一次ge時候 缺乏ge~
一就係冇好好了解點去玩 冇好好諗清楚有咩方法去快d
二就真係好重要 大家都好驚 嚴重ge缺乏哥份自信心 好冇鬥志
大家都一尾話安全第一 冇哥份想爭取最快ge奮鬥精神

嗯 跟住小邱有一段ok長ge發言
感受係深的...(因為感覺太多所以唔點出聲)
其實絕對唔係因為講錯野冷場
我相信呢一段說話好多人都會有同感
我地唔係冇能力 我地o係得呢度都係可以做得好的
問題係我地ge鬥志去哂邊啦 我地話盡左力就算
但係我地又有冇真係盡到我地ge全力呢!?
thx小邱呢一段ge發言la~
令我諗起okok多消化到唔切~
then大家ge鬥志哥d都好左ge~~~

之後再商討返對策~
期間又去睇下其他組玩
再從各人失敗同成功ge地方去學習
我地要成功!!!!
之後我地又去預計定時間
我地要比目標自己!!!
嗯 仲有啦 睇人地其他組玩
組組第2次都有好有示氣~
大家都好勇咁向前衝!!!
仲有成功到 仲好有進步tim~
好多都13分鐘幾就完成了

到我哥組哥陣~
今之第2次玩真係好好多啦
有熟手到的~
大家都有幫下手咁~
快快快~決心要盡全力咁啦!!!
好多地方都好順~
雅琳今次都好叻啦!!!
Good job啦!!!!

之後真係咩野都超神速咁...
要向我地ge目標進發...
最尾ge結果...哈哈...
其實我預計都係15分多d~
點知原來用左1329ja@@
我地係成功ge!!!
個mood so high呀!!!
跟住都係用埋d未燒完ge火
去同last一組打氣!!!
之後完啦 都好似最快!?
唔知lu~不過都係大家都好叻~
做得好好wa!!!!!!

這一個晚上成11點先完
先返到房入面 要排好長龍去等沖涼~
今晚12點仲話約出黎開會tim~
嗯 因為排太耐~
都去左隔離房沖涼~
成12點3先沖完啦~
再吹下頭先出去~
then12點幾就傾下檢討呀咁~
大家分享一下今日ge feeling~
之後就...咁上下因為唔想凍同嘈到人
我地去左hall度傾~

都傾左ok耐咁bor~
其實大家個腦都有d轉唔切lor~
不過又係諗計諗對策呀咁!!
好sleepy呀~
嗯 跟住都係定左點做就算啦
d reason就算lor~
大家都要記好d軍階ge大小
同埋記好自己係咩隊友係咩啦!!!

最後我地1點幾開完會
我返到房又執下野 hea左一陣咁啦~
之後都就訓覺去啦~
其實哥一刻又係完sleepy的~
不過又因為比ms chan話
出面又凍~咁結果當然就唔訓唔得啦!!!= =
-------------------

 

刊登時間︰2007-12-09 04:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天
prefect camp (1)

-----camp(1)-----
2007年12月6日
o係下午4時多dd~
我地一行8x人左右吧
就出發分隊上車仔了

去ge時候上到車仔
其實部車仔都係有ok多空位
跟住就自己一個坐
hey~一個人霸3人位
仲可以訓左好耐好耐tim~XD

之後唔洗大半個hr就去到個camp site
大約好似係5點過少少咁樣啦
先係入左哥個hall先啦
wa!!!都唔知哥個乜死野camp site啦
成千萬隻蚊咁多bor~
真係多蚊到嘔泡泡吧!!!
一眼之內有成近10隻蚊!!!

之後聽佢營地d人briefing~
佢個time快成10mins啦!!!
同屯門有時差的~

15分鐘左右~
我地就要入房房啦
(自己有3mins時間分房 18人啦)
要入去執一執d野
又換返件可以污jo得ge長袖仔

之後出返去hall
就開始分返組要定組名咁先bor~
wa! 真係組長口號都有排煩~
等我講下我哥組有咩人先
嗯...manni+茹+雅琳+邱+袁龍軒(小軒!?)
哈哈 再細分有d咩人就唔想數lu~
我地係"我們這一家xp"
口號係"我們這一家 大家笑哈哈"
呢一part好叫我地學識要聽野聽清楚
將人地講ge野記好 特別係唔好犯rules
真係幾驚佢話我地錯d唔知咩啦!

今晚我地要原野烹飪
講下點玩先啦等我XD~
物資有: 火柴x3 錫紙1卷 水果刀x2 碗x2 紙巾1卷 炭1包 炭精1粒 竹6支 報紙4分1張
食物有: 薯仔x16 蛋x16 耶青x3 洋蔥x3 冰雞x1 麵粉
跟住佢就教我地可以整邊d野啦
洋蔥焗蛋 耶青焗飯 炒蛋 煎蛋 燒雞 燒包
好似係咁多lu~

then我地有8mins去檢查物資同分工~
我地有個半hr時間去整吧....
去執下樹葉樹支咁啦...
我cake親條繩lor.....成個凳親坐左o係度
我冇事...不過個pat超痛lor
(e家仲劇痛中...我諗唔係整親條骨掛...)
...比ste同唔知邊個男head見到...樣衰QQ

跟住就...唔知幾時冇左一支火柴...
第2支失敗左...用樹葉傳火GE方法唔work
跟住第3支...其實我地方法ok的
不過時不利我地 支火柴又唔著...
就係咁 3支火柴冇左 死左lu!!!

跟住落黎ge日子 大家都冇人記得要坐返o係個爐度
散到嘔 個個都really怕冇野食咁~
之後就比個導師叫哂去籃球場中圈檢討咁...
其實真係有學到野 一個幾大ge教訓 從失敗中學習
呢一次ge失敗 大家都係失敗得開心 心甘命抵ma~ ~
一來我地一開始未起爐就做左一d無謂ge野
二來衰衝動做咩都冇詳盡計劃 唔會預計個後果如何
三來我地唔識去了解每一樣物質ge特質黎去善用佢地...
四來我地應該係去參考埋其他組ge做法 互相分享經驗!
嗯 學到唔少啦...仲有一樣就really係..
咦 原來我哥組d人 都ok被動and quiet worXP= =

之後個導師帶返我地去
教返我地其實我地係要挺長個火
應該用紙巾黎起爐啦!!!
再比多支火柴我地試~
Really係好多火lor-= =-

跟住入去公佈1下分數
其他組debriefing咁(我地頭先已經de左)
我地組就出返去繼續整返d野食咁啦!!
哈哈哈 咁樣都唔錯吧 雖然冇分
不過大家有野食又學到野又開心

哥陣8點幾到啦
後尾我地o係BBQ場都係整得開心
玩得又係幾開心la咁~
其實食ge野都still唔多
玩完食完之後呢
我地就10點多d啦
返房仔要排隊bath啦@@
我排第8左右吧!!!

排ge期間就好努力咁去做amaths ws~
(因為臨走上amaths堂派 順道帶埋黎)
12點到吧終於有得沖lu~
沖完涼仔 都已經12點幾~
hea左一陣..
.
其實夜晚really有dd凍...
.

12點8到開始寫我的良心仔~
一寫又話成1點10啦~
寫完~差唔多啦....
其實唔想訓住 but因ms chan同房
佢話我地嘈又叫我地早d訓~
佢又要switch off燈仔啦~
因為出去出面傾又凍= =
少少聲o係房chat佢又話~
so唔訓唔得la...
好準時的2點入睡了..

入左camp的第一日
到現階段~真係有d hea~
又未話有咩辛苦呀咁bor~
-------------------

 

刊登時間︰2007-12-09 04:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-12-06

~入camp的那一天~

今日係星期4 day e呀~
係入prefect camp的大日子啦

一大清早就要拎超多野回sch
hohoho~我冇拎書包仔仔啦

今日朝早
就先先係有個早會先ge
ms tamtam分享快樂/喜樂...
某程度上幾有感覺啦
好多我的心聲咁啦
唔識點形容~


之後上到去就係amaths堂啦bor
mr suen上黎講一講今日放學準備入camp的安排
佢一宣佈話最尾2堂應該空堂(招sir有會開)
我真係好開心 因為時間充裕d比我去換33~
點鬼知道係一個重加大ge bad news bor- -
哥陣羊咩咩即刻話...
"下 我借埋哥2堂bor"
心叫不妙 原來今日day e已經3堂amaths了
竟然再加2堂 5堂啦total!!!
只有叫人大叫一句"食哂屎"

繼上次因冇返因佢病而1cycle得5堂maths...(得返一半)
今次就一日有5堂maths(佔原來一個cycle的一半)
好辛苦呀真係 我唔係唔識計 都唔係追唔到
不過一上得耐堂 就really唔想用腦lu
so是是旦旦做左佢就算啦

之後recess超gag~
話說我想下4樓去toilet~
點知一見到招sir~我就忍唔住同佢吹水
真心的好掛住招sir啦
not only唔想一日有5堂maths~
仲有係真係love上佢的phy吧(if精神狀態ok)
點知今個week仲要淨係得1堂phy tim ja><

再之後係eng堂吧
辛苦到嘔lor又係
好努力咁hea過捱吧!!

跟住係bio堂 mr wong教完新一課la又
還可以吧都! 今課photosynthesis唔太難ge i think~
最神奇ge係...mr wong比完我地exercise我地做啦
一打鐘哥下佢竟然暗示ms yeung應該冇返咁bor

又當我一心諗住冇左2堂phy空堂
都叫有1堂ge chin空堂去安撫我ge心靈bor
點知就真係咁鬼死恨心
ms lai借左黎講chem...
又冇書tim...poor...
不過總叫係明左點計ratio啦><
thx god!!

跟住lunch我係同左jojo出去食...
唔係 係去左買野食咁wor~
緊張x衝動 就咩都爆哂出黎
通常o係我唔知點好呢個時候係特別易做錯野

其實我呢個lunchtime後半臨完ge時候 really係心情好差
差到極點lor~.~

講一下 下晝ge堂吧
因為羊咩咩借堂 都變左3堂amaths啦
講真我really望佢快d教完留返堂比我地change衫準備入camp!

結果我頭哥堂...
好唔專心咁聽maths...
邊寫信仔邊做佢要我地做ge數
又唔係跟唔到and唔識做ga wor~then ok啦...
封信用左1個hr到多就寫完lu(so記住要睇- -)
寫完之後再聽多一陣書仔

wa! 終於教完amaths ch 4啦!!!
哈哈哈....= =
之後佢地d人叫羊咩咩比佢地一dd time去清潔!
結果早左1堂啦
thx god!!! 佢好仁慈lor~
一日淨係上4堂amaths咁少就夠哂wor~
好人到佢ar...

不過都好 早一堂走好dd...
其他班都同我地一樣都放哂啦
有d仲早過我地tim~
不過4D班都OK慘
我地執野執到3點11到先落去changing rm
不過佢地都未放仔啦
so poor.............

跟住呀!?
我地就衝落去換33 lor~
哈哈哈~
真係好可怕
好似世界大戰咁bor
平日更衣室都多人ga啦
今日係唔淨止多人
而係多袋lor~
e袋係塞到你會冇位換3冇位企tim啦= =

哈.+ +
跟住4點多dd 去hall放低埋d野
好快好快 就話有車仔黎lu

---to be continued in camp(1)---

 

刊登時間︰2007-12-09 04:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]