會考...一天比一天接近了.... 我每一次想到會考的來臨.... 我的心也會慌起.... 我擔心我會升不到中六.... 只留下我一個.... 在放榜的那天.... 收到的是一張不夠分上中六的成績單... 我可能真係會喊..... 每個人都開始努力起來.... 我也要.....不能失敗.... 我失敗過太多次了....
愈黎愈想自己係學拳方面有所進步.... 唉.... 點做先好.....
每個人所行既路....都係要由佢自己去揀..... 每個人所生存既方式都唔同.... 你所揀既係?