考完試...知道成績....差到飛起..... 係時候發力.... 努力努力
唉.... 好辛苦ar.... 周身痛...連頭都痛埋... 勁想死....都未試過咁辛苦... 真係好辛苦ar.... 唉.... 此時此剖...真係勁想喊... 拎樣野都拎唔到.... 成個廢人咁...唉......
終於派晒卷.... 唉... 真係.....勁差.... 科左bio我比較滿意....我其他科全部唔滿意.... 可能佢講得岩... 我既承諾...真係好似空氣一樣.... 吹一吹就冇了.... 唉.... 自己睇死自己....