也許我變了..... 但今天終於明白.....咩叫唔岩key.... 若果問我/....五個月後唔後悔.... 我會答後悔.... 我唔係冇情冇義.... 我只不過覺得....性格根本唔夾.... 浪費左好多時間......
很累很累..... 番到屋企... 勁眼訓......
愈來愈無信心了..... 怎麼辦好
近排好鍾意聽張靚穎d歌.... 真係幾好聽..... 個樣又唔差wo~~ 佢如果係香港發展.... d女歌手就慘la...... 三日假咁就完左.... 雖然都有溫書..... 但都係覺得自己溫得太少..... 努力努力...... 我要係荔天升中六!!!!!!
今日去左學拳.... 轉左星期日果班.... 雖然有師姐師妹睇.... 但係冇乜勁人....唉.... 勁多細佬orz..... 勁冇癮....又唔比我同d師兄玩./.... 不過算la~ 教人.....都有野可以學到既..... 跟住同鈿少黎個TW一日遊.... 竟然有人比我更唔熟路XD 正..... 可惜佢都買唔到想買既野..... 我都想買野ar~ 得閒又去買先
疲累的一天..... 發覺...現在一天比一天疲累.... 不知道我能否捱到會考.... 開始對自己認真起來.... 做事第一次認真起來... 感覺十分好.... 不是滿足感... 而是一種不懂說出口的感覺.... 再認真d.... 我得架!!!!