基福6h每一事,日日肥麥講您知!
welcome!請大家細心聆聽「風的季節」啦!(唔鐘意聽就珊左個喇叭啦,唔好同我講)

風的季節歌詞:
http://d.sogou.com/geci.so?tGroupid=1c929737f68e93ae&query=%B7%E7%B5%C4%BC%BE%BD%DA
s205888888
暱稱: 肥佬麥
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好內冇打blog
悶到發荒......
後悔的事-入長天
好眼訓
唔做鄉下佬!
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 1379
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天
唉!都考得幾好...

尋日呀!我訓教果陣,唔係訓得好著喎,又有d胃氣...

到左今日,我訓到好late,so搭唔到校車...

返到學校,我都好緊張(緊張好平常)

上到班房,miss lam就派俾我地,佢又話今年派得幾好,但係有個第十四志願...派到我果陣,我就好驚驚,好左,都考到長天,第日都有個伴丫馬!

派完之後,我就叫林老師快d俾我落去,我見唔到呀媽喎,可能開心到連阿媽都唔認得,好彩都搵到。一見到阿媽,我就同佢講,佢都讚我,又話我好運,我話係,之後,阿媽就即刻打俾呀爸,我阿爸話我好運,成績又有進步。打完俾呀爸,就打俾呀嬤,呀嬤話請我食飯,之後佢唔得閒,因為佢個fd去酒家開生日party,so一家四口話去食飯。我地行行下,阿媽就醒起有褲改左未拎,so佢帶我去龍寶喝茶,去到果到,我見到文少,文少同佢呀媽約左呀謝家瑜呀媽去喝茶。喝完之後,去拎返條褲,then返家,when阿媽去百佳買野果陣,我老竇問我去唔去泰國,我都好驚,無啦啦去咩泰國,but有得出國,我就x飯應!返到home,我打俾林肥,我問林肥游唔開唔開檯,佢話開,我就同佢打左六圈幾七圈,but輸多過贏,成日都係得個死人混一色!真係俾佢吹脹!

夜晚果陣,我同my family去美孚慶祝,食完之後,我見到阿嬤喎,阿嬤班friend話我點解九十幾分都入葵涌天主教呀,嚇到我丫!so我澄清,我係入長沙灣天主教!(葵涌天主教爭好遠)真係嚇到我死死下!

我有一句俾蝦我既人:人善人欺天不欺,人惡人怕天不怕!

係咁先

 

刊登時間︰2006-07-11 11:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]