| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  | |
| 嘩!今日行花園街呀! |
我好內冇行到花園街,所以今日就同阿媽,阿妹就行街街。。。
返左學之後,我就去yahoo打下牌,打左圈鯪就出街飲下午茶。
去到花園街,我就叫阿媽同我買牛仔褲,之後就去左一間出口店買左兩條,真係好底架!買左一百八十蚊渣馬,之後又行,我又叫阿媽買d布皮帶,so buy左兩條。and then,我地又行,行到一間買衫既,我就買左三件衫,一百蚊三件。。。。after,我地就去到一間買褲既,我就買左一條廿蚊既褲,名牌尼架!last我就去左一間街邊檔買拖鞋,十蚊一對喳,總括尼講,今日買d野真係好底!
|
| 刊登時間︰2006-06-27 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 33 | »
|