朱嘉華真係一個唔嗲唔吊既人呀,haha
今日去左書展~搭mtr去~其實都幾趕呀haha
因為怕買唔到12點前既$10飛~其實我地去到都已經遲左1,2個字~
但好彩都仲有得買:p其實我去書展既目的都係為左bunny king~
除左買左$99 bunny king既野之外都冇買野xD
見到貓咪老師既野..但真係好貴...

都唔算好多人,但到到4點左右就開始多人~
行到5點幾到就要走~因為要返大埔睇音樂比賽
點知..一出去..大鑊..勁大雨囉-v-''
成身濕哂haha..之後先知道原來黑雨囉XDD
然後我地2個傻仔又唔識行返去地鐵站wor,
又比個差人老點sosad 最後幾經辛苦都返到大埔喇
點知大埔火車站又水浸wor- -
囧爆..之後上左去食m記~shake shake~
食完之後打算落去搭車去文娛中心
點知d人話水浸..所有車都停哂...囧囧
仲撞到呀章同盧灝霖-3-
最後要行返去..
so都係冇去到音樂比賽..其實一開始都決定唔到..
但係愈行愈覺得攰又頭痛..
所以..都係冇去到..so sorry 呀 汶汶...
