5點幾同lam ka出左mk買材料~
好快就買完~so 去左睇銀包~
之後仲食左薯條~跟住去戲院join @
耀,俊賢同謙遲到-v-好彩冇miss到咋~
第一次睇3D電視咋我haha
好好睇呀~~~好好笑~~最後好感動~~
睇多次都冇所謂呀:p
睇完之後陪俊賢睇電話
睇完就返左大埔~
跟住去陳漢記宵夜~(我冇食到架~)
@走左先~因為佢要返工~
食完之後就行返富亨~
去左樓下ok食雪條~多謝呀謙~~
之後坐左係萬寧出面傾左陣計~
返到亨耀樓下..本來想再睇曱甴..
但係我見到幾隻之後已經淆哂低..- -所以都係放棄左