慶爸生日
朝早返左主日學同崇拜~ 好叻女呀我:p 咁早起到身~ 如果唔係我打比大金,佢都唔知醒呀hahaha 返完崇拜拿拿臨走去買材料~ 返到屋企整藍莓芝士蛋糕~for 今晚慶祝用~ 夜晚好好餸~~個蛋糕好好味呀haha
發表時間︰2010-07-27 10:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]