|
今日12點幾起身..
訓得唔係幾好/_\
因為尋晚過左肥波個邊睇鬼片[輪迴]
開頭悶悶地,,下半部有D驚嚇
其實唔係好明套片講咩
個個都出去食早餐..
但係我冇胃口..所以冇食早餐*\/*
之後等佢地食完早餐1齊租單車
D單車好多都好高
開頭踩得好順...
之後烏蠅個D話踩去張保仔洞,,
踩Ga過程D路好崎嶇..
盈盈碌左落個沙灘窟....。0。
不過冇咩事,,但係雙腳都瘀哂!|!
踩到個斜路..發覺冇咩氣...
諗住落車推上去,,
差錯腳碌左落個斜路..
今次真係周身傷lo
好彩係沙灘受傷..有救生員療傷>\/<
唉..自己冇食早餐&水,,
又難怪咁暈..咁冇力/_\
搞到佢地個個陪我番屋企..
冇得去張保仔洞*/\*
盈盈&小方買左個雲吞麵比我食,,
我成日都留係屋企打機>\/<好好玩!|!
小方&簡&碧碧1齊打炸彈人...
都唔知有幾耐冇玩過lo,,
簡殺人好瘋狂
晚飯由敏敏煮..好多基本設施都唔夠,,
老坑都過黎幫1幫我地>\/<
最後都搞掂!|!好好食ar
食完飯1齊去踩單..
大包踩得好搞笑
應該係部單車問題,,
首先係撞到人..
最好笑就係差D撞到隻狗!|
隻狗仲要係痾臭臭>\/<
之後隻狗望後面望住大包..哈哈
最後又撞上棵樹,,哈哈..
又去左西堤影相..買糖水..番屋企喇!|!
夜晚過左肥波個邊玩7級豬..
好多人都好遲鈍,,
又玩左Killer..
好多人..終於識點玩喇!|!
超級超級好玩ar>\/<
我都係做左1次Killer,,
都係覺得做nurse好玩D..
電人..向人眨人,,Mary姐好好笑>\/<
有1次我同肥波都係做nurse...
真係唔死..你救我我救你,,
救左好多人>\/<
玩完又玩色魔..0_0
真係熄哂燈要比人撫,,好搞笑..
我做左1次色魔[J]..撫到大包
碧碧真係超好笑 做左4/5次色魔??
撫到好多男仔..哈哈!!
小方就恐怖喇...次次抽到K[警察]
凌晨時份玩...好容易...撞鬼..
自己想抽咩牌都得到..咁順意,,
玩啤牌D時間好快過
凌晨3-4點先訓 好大個黑眼圈>/\<
今日玩得好開心>\/<
|