|
今日12點幾起身..
1齊出去食Lunch!|!
之後1齊去打羽毛球喇
得1個鐘..猜石頭剪布分組,,
我同腸仔1組
第1局贏左>\/<
打打下..碧碧&盈盈都黎左Lu,,
佢地開左個場打"碧"球!|!
腸仔打"碧"球真係笑死我地
求求都咁有力..中招必死,,
好快又過左1個鐘Lu..
D男仔去打機
我地女仔去買送..大包同我地1齊,,
之後煮飯..我地打機..
食完飯冇幾耐..1齊出去食糖水
之後又過左肥波個邊牌!|!
佢地個個都玩骰盅..
輸左飲酒..邦邦真係飲得好醉
成身都紅卜卜..好似失戀的樣子,,哈哈
蟲蟲又飲酒..老坑又飲酒,,個個都醉哂
之後我地玩啤牌...
又玩鋤D,,心臟病<<考反應!|!
考反應Ga啤牌多數都係男仔輸>\/<
我&小方&肥波&邦邦&碧碧&盈盈1齊玩...
好開心>\/<..碧碧&小方D反應...
之後又玩發電廠..
如果係K 1開始要按人地1下,,
係Q比人按1下辰大叫>\/<
Mary姐叫得超級好笑
澤澤次次都估唔到傳到邊..
玩到2點幾番去訓覺了!|!
聽日就要走喇..真係好唔捨得
|