|
又是炎熱的1天..
今日10:15a.m起身,,煮野食
12:25noon出門口!|!
我遲哂大到 盈盈&小方都走埋/_\
番到學校,,好多人都番左喇...
D朋友真係好耐冇見lo
之後綵排..對於我地冇獎拎Ga人而言
好悶Ga..不過成大班人傾計,,
無聊時間過得好快
之後畢業禮正式舉行!|!
要跟號數坐
首先唱校歌..牧師祈禱,,之後頒獎
我接收畢業證書..希望自己拎Ga係畢業證書La,,
我地5望班都有好多人拎獎Ga..
R-Lin&黎禧&蟲蟲&威威,,拍到我地隻手紅卜卜
之後又校監&校長講野..表演,,
5:00p.m完成了第31屆中5畢業典禮!|!
之後派成績表喇... 緊張!|!
我拎畢業證書,,唔係修業Lu
R-Lin考第1名..*\/*黎禧第3名..
其他唔記得Lu,,
仲有1張英文Ga??Excellect..Good...
雖然有D英文唔明..
不過敏敏&蟲蟲解左比我聽喇
講得非常啱ar..
我哩D好有責任感&善良Ga,,成績有進步..
放左學就同碧碧&小方&寶文&寶文去勞工處
不過我地去到已經關門了!|!
之後去左零食物語&小蜜蜂..
又去置樂麥當勞見工
不過今次只係填左個人資料..
冇MC..又冇interview/_\,,唔成功
之後小方走lo..
我同碧碧行左柏麗,,
見到請人wo,,雙眼發亮0_0
搵左份派傳單..
雖然要拋頭露面,,薪酬又低..
不過都好過而家咁丫,,
唔知請唔請我呢??
派傳單唔洗咩工作經驗ma..
之後番屋企喇,,
今日好開心 又累..好眼訓=﹏=
|