今日最後一日返學~~~考試啦~~ORAL~~
之前諗緊返唔返去考好...但最後我都係選擇做一個負責任既人, 要好頭好尾~haha
即使唔識, 都總算參與過丫~fail左又唔會扣你分, 囉到張cert又代表d咩~
我地8點先返到學校~~等左一陣就到我地考啦~~
一直好擔心自己會抽中最唔識, 最驚既shipping arrangement & payment term呢條~~
一路求神拜佛希望唔好抽呢條畀我~~
但始終....是福不是禍 , 是禍擋不過~~我真係抽中呢條.........OMG!!!
之前有諗過, 如果抽中呢條既話, 不如同佢講, 我唔係呢個department既人, 唔係好清楚呢d野, 我再搵相關既同事幫你啦~~haha~~
但....唔知會唔會畀阿sir鬧死~~兼即刻fail我~
最後...我絞盡腦汁, 總算嘔到d野出黎講~~
但我覺得自己好夾硬黎囉~~同埋好快就講完~~haha~~^^
唔知結果係點呢~~^^遲d就會寄返屋企啦~~
8點半就走得啦~~hoho黎接我~~hee~^^仲有皇兄同佢地另一個frd呀~~
我地去食野~~佢地個frd(唔記得叫咩名)話不如去飲茶~~
下~~~~夜晚晚仲有茶飲??
但竟然真係有囉~~o係學校附近的~~真係食酒樓既蒸點心~~haha
不過間野既客人全部都係上左年紀既叔叔伯伯~~haha~~^^
但好得別囉~~第一次咁夜仲有點心食~~haha^^
|