無返工4日半姐~~31號返到去一開電腦就有四百七十幾封mail等緊我~~
淨係食mail都食左我成個朝早, 仲要有好多係飛左架啦~~
跟住仲恐怖....Throttleman黎開完會, 開一堆新辦要做~
Onara又入單, 又有新development, Quebramar黎開會又入單, 好彩未畀d新野我做住~
呢幾日都勁忙...lunch食完野都唔休息, 不停做做做!!! 晚晚OT已經不在話下~~
就連放假我都帶埋D野返屋企打~~@.@
攪到原本諗住打我既雲南遊記都無時間~~~
今日終於都攪掂左Onara d單~計晒貨毛, 訂晒, 仲一口氣出晒14款大貨辦單~
訂左成6千幾磅毛...成30幾萬銀...好驚....對住呢d咁大既數...真係有d懷疑自己有無訂多左~~
但double再double check過係無錯架~~真係要6千幾磅毛!!!@.@
今日無帶野返黎屋企做~要抖下~
聽日再繼續努力!!!
今日就等我打下我既遊記啦~同埋upload d相~^^
|