|
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
| 2009-10-11 |
分類: 未分類 |
今日去左銅鑼灣買短褲~
買左之後都唔係好仲意..
因為唔襯我屋企d 衫-.-
唉~不過買左就算啦..
一日就咁完左....
|
網主回覆
係snsd呀
Posted at 2009-10-22 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-10-22 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嗯嗯;THX ahhh*.* c0mmenT0.0 C0MMENT-___-
|
網主回覆
我睇到你打的日誌,但禁唔到野~
Posted at 2009-10-17 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
咦;S0R*AH-___-'' 原來有好多人都入吾到嫁>.等我整下先;呵0.0 整好叫你去睇啦XD*嘻^_^
|
網主回覆
e家都係入唔到..
Posted at 2009-10-16 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
因為我仲意個款同買左反黎先知唔岩~
Posted at 2009-10-13 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|