..

2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


2009-10-11 分類: 未分類

今日去左銅鑼灣買短褲~

買左之後都唔係好仲意..

因為唔襯我屋企d 衫-.-

唉~不過買左就算啦..

一日就咁完左....






訪客留言 (返回 samson10_31 的日誌)


lovekoman 於 2009-10-22 09:14 PM 發表:
呃人既?*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係snsd呀

Posted at 2009-10-22 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2009-10-22 09:12 PM 發表:
ok''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2009-10-22 06:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-22 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2009-10-20 09:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2009-10-19 09:09 PM 發表:
嗯嗯;THX ahhh*.*
c0mmenT0.0
C0MMENT-___-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel1996126 於 2009-10-19 08:03 PM 發表:
CoMm5nT`;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel1996126 於 2009-10-17 06:16 PM 發表:
路過..
CoMm5nT`
回ar..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2009-10-16 10:47 PM 發表:
但系我整過啦喎*.*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我睇到你打的日誌,但禁唔到野~
Posted at 2009-10-17 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2009-10-13 10:35 PM 發表:
咦;S0R*AH-___-''
原來有好多人都入吾到嫁>.等我整下先;呵0.0
整好叫你去睇啦XD*嘻^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

e家都係入唔到..

Posted at 2009-10-16 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-10-12 07:12 PM 發表:
咁悶既,,,
唔岩''
你又買既?'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為我仲意個款同買左反黎先知唔岩~
Posted at 2009-10-13 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »