..

2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


2009-12-25 分類: 未分類

MARRY X' MAS丫大家!!
琴日三點幾出左去kf剪頭髮!!
今次剪得都唔錯..不過見仁見智啦..
剪完之後去左
深水涉食壽c..
又係到玩辣辣壽c..
重要係' 查'得勁多..
我重要輸埋..唉
超辛苦搞到我想嘔..-.-
食完之後出左去尖沙嘴睇燈"色"..
係咁影相丫..
都係果d啦..
唔講啦睇相..

天日再+相比你地睇啦..






訪客留言 (返回 samson10_31 的日誌)


lovekoman 於 2010-01-08 07:02 PM 發表:
COMMENT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2010-01-08 07:01 PM 發表:
c0mmenT-..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2010-01-08 07:01 PM 發表:
SORRY a__a''
依家黎回comment@.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love940515 於 2009-12-28 07:02 PM 發表:
尖咀泥架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-12-25 04:00 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-12-26 01:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-12-25 03:55 PM 發表:
搶壹~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]