MARRY X' MAS丫大家!! 琴日三點幾出左去kf剪頭髮!! 今次剪得都唔錯..不過見仁見智啦.. 剪完之後去左深水涉食壽c.. 又係到玩辣辣壽c.. 重要係' 查'得勁多.. 我重要輸埋..唉 超辛苦搞到我想嘔..-.- 食完之後出左去尖沙嘴睇燈"色".. 係咁影相丫.. 都係果d啦.. 唔講啦睇相.. 天日再+相比你地睇啦.. 完