今日又去多次mk行街.. 連續去左3個禮拜.. 搞到有d悶.. 之後去左信和行下.. 跟住終於買左少時第二張迷你專輯啦! 我等左好內啦!! 真係超正!!! ↑最新專輯~ ↑之前的專輯! 我會繼續支持你地架&winnie 多謝你既報紙!!我會努力架啦~! 完