..

2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


2009-11-22 開心 分類: 未分類

今日又去多次mk行街..
連續去左3個禮拜..
搞到有d悶..
之後去左信和行下..
跟住終於買左少時第二張迷你專輯啦!
我等左好內啦!!
真係超正!!!

最新專輯~
 
 

↑之前的專輯!
我會繼續支持你地架&winnie 多謝你既報紙!!我會努力架啦~!


 






訪客留言 (返回 samson10_31 的日誌)


winnie890 於 2009-12-10 10:40 PM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-12-10 10:39 PM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-12-10 10:39 PM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel1996126 於 2009-11-27 08:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel1996126 於 2009-11-25 08:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-11-23 08:52 AM 發表:
我再比過你'
星期四又有多1份,
我睇完拉=]\
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekoman 於 2009-11-22 08:21 PM 發表:
Re-c0mmeNT Xd`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tomatosen 於 2009-11-22 10:35 AM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]