..

2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


2010-02-07 感動 分類: 未分類

太好啦..
i wait of ''u'' long time..
我等到啦..
原來你同我一樣..^^
由此至終          都是你   沒變過!!!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
my best sister [she] 唔係你唸咁花心架..
下次講你知點解..
 






訪客留言 (返回 samson10_31 的日誌)


LamLamKaren 於 2010-04-03 03:44 PM 發表:
hey my dear sis~
[she] 唔係你唸咁花心架??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔係得你一個sister 加嗎-.-
Posted at 2010-04-30 01:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angel1996126 於 2010-04-02 11:46 AM 發表:
CoMm5nTplz回
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel1996126 於 2010-04-02 11:43 AM 發表:
icon相sweet爆;]
吾記得lag黑超tim;P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ah_mo1225 於 2010-03-12 01:08 AM 發表:
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2010-02-28 08:28 PM 發表:
店未牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2010-02-26 08:35 PM 發表:
係wait for u long time牙-,-]\
你同姐姐好番拉?'
1齊拉?'
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

未..怕怕

Posted at 2010-02-26 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]