今日英文堂實在太恐怖啦.. 我都嚇親.. miss潘喊呀,, 佢喊係因為, 我地班好多人唔做佢d功課同堂課.. 又話我地聽都唔聽佢講書.. 之後就喊住咁罵我地.. 好彩我做哂佢d野.. 冇比佢罵.. 但我班有幾個掂都冇掂過.. 比miss罵到7彩.. 今次都係出事啦....