..

2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 驚慌 分類: 未分類

今日英文堂實在太恐怖啦..
我都嚇親..
miss潘喊呀,,
佢喊係因為,
我地班好多人唔做佢d功課同堂課..
又話我地聽都唔聽佢講書..
之後就喊住咁罵我地..
好彩我做哂佢d野..
冇比佢罵..
但我班有幾個掂都冇掂過..
比miss罵到7彩..
今次都係出事啦....
 






訪客留言 (返回 samson10_31 的日誌)


winnie890 於 2009-10-22 09:56 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-22 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-10-22 09:55 PM 發表:
唉~
對姖好d拉,,
唔好做唔做姖d功課拉,,
如果姖就對你地冇曬信心嫁拉,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-10-22 09:55 PM 發表:
搶壹~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]