就死啦........ 要用一晚時間 作2編800字既文.. 姐係1600字呀.. e家先作左一編炸!!! 但e家已經11點啦... 真係未試過... 真係難得的經驗!!!-.- 我又去作埋果800字啦.. 唔打啦..