..

2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


2009-10-24 疲倦 分類: 未分類

就死啦........
要用一晚時間
作2編800字既文..
姐係1600字呀..
e家先作左一編炸!!!
但e家已經11點啦...
真係未試過...
真係難得的經驗!!!-.-
我又去作埋果800字啦..
唔打啦..
 






訪客留言 (返回 samson10_31 的日誌)


winnie890 於 2009-10-25 09:47 PM 發表:
比D信心自己拉=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX U!!今日交左果1600字之後,又收多1600字反黎.....-.-
Posted at 2009-10-25 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winnie890 於 2009-10-25 09:47 PM 發表:
加油拉=]
你1定得既...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]