。 `Mr. `*San Lun ''' ♥ pIg Ieng`*
sanlun2003
暱稱: *San Lun ..′·♥
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打邊爐-v-
我愛你呀1!!
買左部車仔喇...
出左糧喇
峰生日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 9 月 24 日  星期三   驟雨


風球過後~ 鬱悶 分類: 未分類

 今朝七點幾老婆打比我..

因為佢tv收唔到問我洗唔洗番學

我開電視睇完話佢聽唔洗番之後.....

老婆即刻瞓番><

而我....好精神!!!

打左陣機瞓番~

十二點幾戈時我又醒左~咁啱老婆打比我

之後我去搵佢食lunch

因為尋晚水浸ge關係~我冇車用

所以今日都幾煩~~><

陪完老婆食飯之後~我搭的番歸~

大約5點左右~我又出去...

去左水坑尾撞我老婆^^hahaa

之後搵到佢喇~~一齊去補習~

不過補左唔夠幾個字..就走嚕~

送左佢搭bus之後~我去左打陣機

then去左咖菲度食野~

再搭的番屋企~hahaa

今日好攰呀~半年黎第一次行咁多路

仲有~一次過打番咁多日geblog...好攰~

早抖= =~~boa noite a todos~adeus..até amanha(晚安各位,再見,see u tomorrow~)



激屎 無奈 分類: 未分類

 今日下午老婆去搞證~

so我代佢補習

頂死班女....搞超耐

搞到差唔多9點先走得~~唉~

之後去左搵老婆~本身諗住去幫佢2家姐整機

變左幫佢做功課...hahaa

不過因為太夜喇~冇去整....番屋企嚕~

番到去好快就瞓~



2008 年 9 月 23 日  星期二   晴天


雨中渣車 滿足 分類: 未分類

 今日乜都唔講...淨講我同老婆

今日夜晚7點幾掛8號風球~

所以好早放工~~車老婆番屋企

我地一路都冇著雨衣..一齊淋雨~好浪漫~~hahaaaa

車完佢番去我都lala聲番去~~

今日因為攰ge關係~都算早瞓~heheee