今朝七點幾老婆打比我..
因為佢tv收唔到問我洗唔洗番學
我開電視睇完話佢聽唔洗番之後.....
老婆即刻瞓番><
而我....好精神!!!
打左陣機瞓番~
十二點幾戈時我又醒左~咁啱老婆打比我
之後我去搵佢食lunch
因為尋晚水浸ge關係~我冇車用
所以今日都幾煩~~><
陪完老婆食飯之後~我搭的番歸~
大約5點左右~我又出去...
去左水坑尾撞我老婆^^hahaa
之後搵到佢喇~~一齊去補習~
不過補左唔夠幾個字..就走嚕~
送左佢搭bus之後~我去左打陣機
then去左咖菲度食野~
再搭的番屋企~hahaa
今日好攰呀~半年黎第一次行咁多路
仲有~一次過打番咁多日geblog...好攰~
早抖= =~~boa noite a todos~adeus..até amanha(晚安各位,再見,see u tomorrow~)
|