| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
hahaa  |
分類: 未分類 |
今朝好準時咁8點彈起身,去搵老婆
不過個傻豬冇帶藥,所以車左佢番去攞藥先啦
之後去左買包,9點嚕,老婆要番實習
咁我就番一番學校先~放低d書,
見冇野做遊下車河,遊遊下番到屋企附近Orz
咁搵埋個同學一齊番學啦
今日ge堂都平平淡淡冇乜野
中午去接老婆去我度食飯,不過佢家姐call佢番屋企食
唔緊要啦,佢番去食飯我就係附近等佢
佢食完過黎搵我,仲送左隻豬比我..好得意
下午放學去接老婆去番工,then我去左買野再去搵佢
放工之後我同佢成家一齊食飯食蛋糕haha,
十點半左右就走嚕~
我之後去左搵峰哥,去玩左陣~
之後我話早走番屋企瞓嚕~zzzz
|
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
早起=3=  |
分類: 未分類 |
可能尋晚早瞓,今朝7點正彈左起身
之後搵人食早餐,搵左阿莃,佢部車拎左去整所以車埋佢番學
之後去新橋搵阿龍再食多次,then佢陪我去左大陸
我剪頭髮呀,短左好多= =!!仲篤左一粒波
之後番黎去搵老婆,又去遊車河嚕~同老婆一齊最開心
2點幾番到屋企瞓左陣,食左d野又出去嚕
要去影印葡文書,唉~~
差唔多5點去接老婆lu~~陪埋佢上去順便搵戈個難搞小孩
不過個o靚仔唔係度,所以陪住老婆
之後去左我屋企食飯,坐左陣之後去搵佢家姐打波
我同steven打左起碼百幾二百板=口=呆
打完同老婆去食野,有老婆陪住我,又有野食,好滿足呀~
之後我地去左西灣坐多陣就送佢番屋企嚕~
我都番歸瞓~3~ |
2008 年 9 月 9 日 星期二  |
老婆>.,<  |
分類: 未分類 |
大學ge生活我唔多講..自由同開心,,除左葡文堂又要我影印麻煩都冇乜其他事
中午雖然好鬼能熱,不過同老婆都係去左遊車河,
不過好快就要送老婆番學嚕
唔緊要,放學去搵佢,肥妹話有個好難搞ge o靚仔
咁教下佢啦,都唔係好難教je~之後車老婆番佢baba度食飯
我番到屋企都即刻食飯,超肚餓!!!~"~
食完飯飯氣攻心9點都唔夠就瞓左嚕~~ |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|