。 `Mr. `*San Lun ''' ♥ pIg Ieng`*
sanlun2003
暱稱: *San Lun ..′·♥
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打邊爐-v-
我愛你呀1!!
買左部車仔喇...
出左糧喇
峰生日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


relax..=3= 開心 分類: 未分類

 尋晚訓得4個鐘,晨早8點鐘就起身番學

番到去立即同P.A. ge組員去電腦室print埋份project

搞到十點即刻沖去課室,入到去冇幾耐就present[緊張>.<]

不過都算順利過左,不過每人講十分鐘變左3個夾埋講十分鐘咁囉

搞掂完番埋位準備就寢hahaaa~不過訓左陣就話做assignment

then組多左兩個新同學之後開始做...做到落堂..[痛苦~"~]

中午放學之後去左搵老婆hehee,,等佢食完野之後去左遊車河,

好似好耐冇見咁~比老婆摟住好舒服

由下環街遊去西灣南灣水坑尾大三巴再入新橋,,,不過差唔多要走嚕

so送佢番學校先,,我都番學嚕,,,

不過因為搵課室遲左3分鐘比阿sir話我班長都遲到=口=[無奈]

算啦,,聽佢講左兩三個字時間ge野之後我訓左..一訓就落堂,咁就個半鐘lu~~

下午放學立即去搵老婆,好掛住你呀!!上到去搵佢戈時嚇親我

多左好多人=3=...仲幫肥妹做功課~算啦!反正得閒,加上老婆會抄,haha

之後同老婆去搵佢屋企人睇首飾..我見佢好開心,嗯..所以唔好比佢停

再去遊左陣車河之後同佢屋企人食野,,不過個傻妹為左個蛋糕喊左出黎@@"[呆&驚]

食完之後去左咖菲度食野,,之後番屋企嚕~

雖然今日個presentation忙左我好耐,,不過有老婆係度陪我, 乜都輕鬆番晒嚕~

不過始終唔夠訓..我要訓lu ~ZzZzZzzzz



2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


*_勁..爆燥!!! 不安 分類: 未分類

 尋晚瞓得唔好今朝又發惡夢已經夠難頂=.=

有條煩人仲要係中午前..前前後後打左幾個電話比我

已經瞓得唔好架啦,,仲要比人煩住=3=最唔中意

之後點幾彈左起身等老婆電話,,,,不過因為肚餓所以邊食邊等

then老婆打比我傾左一陣我就要出去帶兩個同學黎我屋企

因為要做份presentation,,,煩死人!!!

做到5點幾6點就出左去搵老婆同佢家姐,,一齊打波

我打緊波d波仲可以針到我=3=超痕~~~

7點左右大家姐走左..我地去遊左陣車河hehee...

之後就送隻豬番去嚕~~我都番home食飯,,,仲恰左一陣添hahaaaa

講住咁多..仲要做埋份present,,,,,,,,,,,,,