尋晚訓得4個鐘,晨早8點鐘就起身番學
番到去立即同P.A. ge組員去電腦室print埋份project
搞到十點即刻沖去課室,入到去冇幾耐就present[緊張>.<]
不過都算順利過左,不過每人講十分鐘變左3個夾埋講十分鐘咁囉
搞掂完番埋位準備就寢hahaaa~不過訓左陣就話做assignment
then組多左兩個新同學之後開始做...做到落堂..[痛苦~"~]
中午放學之後去左搵老婆hehee,,等佢食完野之後去左遊車河,
好似好耐冇見咁~比老婆摟住好舒服
由下環街遊去西灣南灣水坑尾大三巴再入新橋,,,不過差唔多要走嚕
so送佢番學校先,,我都番學嚕,,,
不過因為搵課室遲左3分鐘比阿sir話我班長都遲到=口=[無奈]
算啦,,聽佢講左兩三個字時間ge野之後我訓左..一訓就落堂,咁就個半鐘lu~~
下午放學立即去搵老婆,好掛住你呀!!上到去搵佢戈時嚇親我
多左好多人=3=...仲幫肥妹做功課~算啦!反正得閒,加上老婆會抄,haha
之後同老婆去搵佢屋企人睇首飾..我見佢好開心,嗯..所以唔好比佢停
再去遊左陣車河之後同佢屋企人食野,,不過個傻妹為左個蛋糕喊左出黎@@"[呆&驚]
食完之後去左咖菲度食野,,之後番屋企嚕~
雖然今日個presentation忙左我好耐,,不過有老婆係度陪我, 乜都輕鬆番晒嚕~
不過始終唔夠訓..我要訓lu ~ZzZzZzzzz
|