| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 14 日 星期日  |
中秋節快樂!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日瞓到十二點幾醒左~發覺老婆仲瞓緊
hahaa決定整醒佢,,,不過我地都係未起身..
懶床懶到起碼3點先起身....
之後去左搵岳母食飯,,,跟住去左我home
夜晚因為要做節所以留係屋企食飯
than又去左老婆home,....因為佢都要番去食飯
我就陪佢食左d野...又睇左陣頭D...
之後佢傾左陣電話就一齊出去lu~~~~yeah
我地去左睇煙花, 冇食月餅, 老婆玩蠟燭我玩燈籠haha
我地仲同阿峰佢地玩左陣...一玩就玩到2點
than送老婆番home...我都番去沖涼瞓lu~~好攰呀~"~
|
2008 年 9 月 13 日 星期六  |
中秋前夕  |
分類: 未分類 |
今日下就冇野做架la,,
6點鐘去左接老婆放學..點知原來佢6點半放..傻仔左= =
之後我地去左食飯, 之後就去左睇煙花喇~hehee
睇完煙花去左老婆屋企..今晚就係佢度過夜嚕~
身邊有個人, 好耐都冇試過喇~對上一次已經係幾歲戈時同mama瞓
好warm呀>,,<
不過....未瞓著就發惡夢....
因為老婆好快瞓著..佢因為鼻塞所以有鼻寒...hahaa
不過我都瞓得著... |
2008 年 9 月 12 日 星期五  |
老婆生日呀^v^  |
分類: 未分類 |
今日一早就搵老婆食早餐, 去左m記食
今日個傻妹生日,haha,,不過都係傻下傻下
之後9點佢要番實習~咁我都差唔多要番學
成點鐘先放,早少少放都唔得
之後去搵老婆去新橋食飯,點知見到家輝= =
咁一齊食啦~~食完之後家輝要番工
之後我同老婆去左買龍鬚糖, 老婆要番實習la...
咁我就去做最後ge準備~老婆份生日禮物~haa
包禮物, 寫下野咁,,,諗左好耐~又整左好耐~
終於搞掂好晒,,時間啱啱好,打陣機去接老婆
then知道左今日正日可以同老婆過~hehe
咁一齊去補習戈度先啦~
我見到肥妹之後就偷偷問佢提早左今晚食飯好冇~
佢話ok~之後我出左去打埋比PI,佢都話趕到番黎
hahaa~~補完習我地去左打陣機
其實係等PI黎,你古我真係想打機咩~hahaaa
PI黎到我出去接佢,佢買左份禮物,我地又買左個蛋糕仔
一齊入去喇,老婆見到我,再望一望見到PI佢呆左haha
第一句就問你點解係度ge~傻豬,行過黎咪係度囉....
不過我古唔到老婆感動到喊左出黎@@"!!!!
之後我地去mara食飯cut蛋糕~
食完之後去左我屋企...順便拆禮物~
hahaa~我見到老婆個樣我都開心死喇~~
之後仲遊左陣西灣先番屋企~~
好攰呀今日..用腦過度~"~瞓喇~~ |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|