2月2日,
今日大個女咗囉,
13歲,
買咗黑色的褸(羽絨做的)
之後去咗吃日本料理,
當中發生咗一個小插曲,
不過最後都冇事=3=
重令我學到D道理@@
番教會時,
祈禱and唱歌時有D眼濕濕,
知道自己做咗好多錯事.......
之後去咗買文具,
好開心>333333<
買倒自己需要的文具.
P.S.多謝Mini&遺忘,send message同埋say happy birthday to me ,
THxX100%