好開心丫!~
今日終於番學la,
過咗5日沉悶的假期,
真係悶死`=]
見倒D同學仔,
好鬼開心>3<
Mini今日個樣有D似"白面虎",
除了臉白外,
成個人重冇哩精神咁=0="
柯x屎就無LaLa變咗個和尚,
唸着:喃嘸喃嘸喃嘸...
今日亦都係派卷的日子,
MissShum在派卷前講咗一番肺腑之言,
叫我哋要放鬆D,
下次再努力-^-!!!
嗯.
以下呢首歌係送畀大家嘅,
希望,大家在失敗的時候吾好灰心,
應該要越挫越強,勇敢地面對人生:
http://www.youtube.com/watch?v=IIY3wEHHl10
|