|
|
2008 年 1 月 17 日 星期四  |
今日打波好好玩*!!...}  |
分類: 未分類 |
今日打波好好玩*!!
打咗成1粒鐘,
同遺忘&Mini打羽毛球.
打到死死吓xd=]
我終於知道2對1,
1哥個真係好辛苦架=3=
當遺忘&Mini和我對打的時候,
我不停跑來跑去接球,
攰死-0-"
打完波之後,
我地去咗灣景公園.
嘩!哥度超好玩架{雙眼發光☆}
大人細路都o岩玩,
有個畀老人家玩嘅設施,
個樣好似個"四"字咁,
係可以令到D老人家的雙腳更靈活,
玩哥陣,
我好似個機械人咁,
左右腳前後擺動,
好玩到Tin咗,
進入了忘我狀態@@!!
之後,
我同Mini去咗仙桃源食lunch,
遺忘話要番屋企所以冇同我哋食.
我和Mini食完lunch之後去咗荃豐中心,
扭咗成40張嘅yes card,
最後,
我&Mini各自去地鐵站哥度搭車走.
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 35 | »
|