番薯,加油=]
sara02021995
暱稱: 紫心番薯
性別: 女
國家: 香港
最新文章
終於學懂了>v<
愛•生活*{~?
感謝神_Thank you Jes...
開學的日子快到,預備...
考完試了`......-__-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
占星小站

ブログパーツはブログわさび
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 46
今日人氣: 1
累積人氣: 2066
2008 年 1 月 17 日  星期四   晴天


今日打波好好玩*!!...} 愉快 分類: 未分類

今日打波好好玩*!!

打咗成1粒鐘,

同遺忘&Mini打羽毛球.

打到死死吓xd=]

我終於知道2對1,

1哥個真係好辛苦架=3=

當遺忘&Mini和我對打的時候,

我不停跑來跑去接球,

攰死-0-"

 

打完波之後,

我地去咗灣景公園.

嘩!哥度超好玩架{雙眼發光☆}

大人細路都o岩玩,

有個畀老人家玩嘅設施,

個樣好似個"四"字咁,

係可以令到D老人家的雙腳更靈活,

玩哥陣,

我好似個機械人咁,

左右腳前後擺動,

好玩到Tin咗,

進入了忘我狀態@@!!

 

之後,

我同Mini去咗仙桃源食lunch,

遺忘話要番屋企所以冇同我哋食.

我和Mini食完lunch之後去咗荃豐中心,

扭咗成40張嘅yes card,

最後,

我&Mini各自去地鐵站哥度搭車走.