|
|
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
| I am free now ∼ |
分類: 未分類 |
考完試Lu,
冇咩特別=],
因為我覺得M4exam做得吾夠好,
有D吾識,
又係度亂咁作,
咁又係嘅,
我yesterday先温(之前冇Time),
臨急抱佛腳的結果就係咁La=___=,
so......
我要在下學期'再創佳績',
努力X100%
我要好好運用呢幾日holiday,
upgrade自已!!!!!!
嗯.
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 35 | »
|