今日好happy喔!首先,今朝我去咗中學考分班試...唉!中文...mm...ok啦/一般囉,英文...都係一般掛,最後係數學...以我個人認為考得勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁差...無奈...,份卷真係好難𠺢,所以我覺得應該係考得例如6字頭等等。
但係,今日令我最最最開心啲係:買中學校服...哈哈!Li間學校啲校服好靚𠺢!我勁鐘意。
最後就返屋企啦!