我今日要保習,但係我竟然唔記得咗做習作,我真係好驚會比Miss黎罵,點算呀?最後,好採佢無罵我...
講完唔開心嘢,不如講D開心嘢呀!我哋六年級下個星期三就去Camp真係好興奮,我開心到今日就去咗拾嘢啦!但係,聽爸爸講話去camp會有好多鬼,點算呀,我最驚就係鬼啦!佢哋頌話叫我千奇唔可以玩有關鬼鬼神神啲遊戲,連望都唔好望喎!唉,好緊張呀,明日就會知我究竟同邊個一組啦!
唔講啦,明日見啦!