我哋六年班去完Camp啦!但係好唔開心...
第一日,我哋約在2:30p.m入到營,之後,在15:30-18:00表演前綵排&在18:00-19:00食晚飯,最後,在19:00-22:00進行活動(創意天才表演)。當晚,我哋去咗MC啲營舍玩,玩到約11:00。之後,我哋就玩到凌晨5:00...
第二日,在8:00-9:00食早餐,本來我哋會玩野外定向,但係因為大雨啲關係,所以,就無玩到啦!我哋去咗MC間營舍,但係之後比鄭老師趕咗出嚟,最後,我哋就去咗施穎祖到。之後,就在13:15-18:00參加成長互聯網,真係好好玩𠺢!就係19:00-22:00食晚飯...今晚我要同劉姑娘一齊瞓,唉!我驚到喊㖭~ 
第三日(最後一日),我哋一齊去咗唱k㖭!
唔講啦~下次再講關於這幾日啲事啦!!!
分類: 未分類 |