今日焦早,我本來教定鬧鐘想8:00睇電視,但係唔記得咗...之後就去咗補習,跟着就同父母去咗絧纙灣飲茶,之後,去咗書局,本來我想買愛情小說睇,但係,我阿媽話唔適合我啲年幾睇,當時我好嬲,因為...唉!都係唔好講好D啦,費是令我又嬲過...最後,我就買咗一本叫做《簡單勝負飯》啲書,聽講話Li本書好好睇、好好笑,所以,就買咗...唉~我下次一定會再買一本真真正正啲Love Story𠺢!!!