今日要返學啦~我好累呀~我今日同一個同學傾計呀~講左好多野呀~我唔係好識佢嫁~係第1次同佢傾計~我係我果班未識到朋友呀~真係好慘呀唔知道幾時先可以識到朋友呢~我好想可以快D返到呀~咁就冇咁悶可以一齊返學咁就好啦~識到朋友都幾好嫁~希望真係可以快D識到啦~