★CH1
我:我唸左好耐.我地都係分手啦..我真係接受唔到你琴日所做既野..
{佢做咩就廢事係到講啦..}
男:點解?我知我琴日真係衝動左d..我真係好後悔..好對唔住.
但點解你連一次機會都唔比我?
我:算啦.依家唔係比唔比機會既問題..你明唔明?
男:點解?之前你又比咁多次機會佢?我一次都冇?
PS"佢係指我之前既某個男朋友
我:佢同你所做既野根本唔同.我真係唔知點樣點對你.我地分開啦.咁樣大家都好d
之後佢就冇理我..就係咁我就同佢結束左8個幾月既感情.
其實我又邊係咁絕情呀.唔多唔小都有留戀既.但因為佢做既野我真係接受唔到
所以我決定左恨心d.分開左.我每日都有唔開心.
好想去搵返佢.但我真係唔想再有多一次發生.
某一天..我玩緊msn有個人add我
??:halo
我:hi
??:做緊咩呀?
我:冇呀.悶緊囉.係w0你記唔記得我係邊個呀?
??:記得ah.潼個fd呀麻xd
我:勁w0
{潼:1個好偏激既女仔.唸野怪怪地.但幾好人xd
樣子平凡.16歲xd}
??:緊係啦.你依家住邊呀?
我:旺角ah
??:@_@我都係w0
我:你唔係住上水咩?0?
??:搬返去同呀媽住..我落街先.你sms我啦
我:0k.
就咁佢就比左電話我.佢就落左街xd
咁我就sms佢喇xd
sms中..
我:早晨.希
希:真係早喇xd
(希:係潼之前網戀既男友.但到依家相隔左成年差唔多.
16歲.跳舞.出黎玩.幾令仔 xd 大約係咁啦xd哈)
我:哈哈哈.係邊呀你?
希:係mk跳舞
我:哦..你唔係話整親唔跳架咩?
(因為之前都同佢傾過下計.佢話佢整親再跳會好大件事.又要做手術果d)
希:由佢啦-3-
我:小心d好d.我去游水xd
希:上水小心凍親ah xd
聽到佢講呢句.自己好甜笑左出黎xd
之後我就同表妹同埋個fd去游水喇.游完先再sms佢-3-
我:游完lu.你係邊呀?
希:係旺角呀.你幾時介紹d乖乖女我識呀xd
我:我囉xd我好乖xd
之後我同佢就係咁傾啦.就開始對佢有d好感xd
但因為我總留戀之前個男朋友..所以一直都唔敢鍾意佢.
之前男朋友都係咁搵我.都用盡佢方法溝返我..
|