丫嫻日記
開心同唔開心都可以一齊傾返嫁~唔可以收收埋埋嫁~一定要講出黎先會開人D嫁~如果唔講出黎咪終唔開心~唔講出黎個心會唔知點嫁~
selinoa
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
续纸MIT+黑糖 - 戏纶玫瑰游...
新#1*[1o1%真人真事...
公理高中書院鬼故
我睇左時光旅的戀人~
轉`黑糖2之曖昧[棒棒堂...
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 309
今日人氣: 12
累積人氣: 8014
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 19 日  星期三   晴天


今日開始凍返啦~ 分類: 未分類
我真係好唔鐘意凍啦~真係好易會生病嫁~幾時先會溫暖返呀~希望可以快D溫暖返就好啦~我好憎凍lo~好鬼煩嫁~一時暖一時凍都唔知想點啦~好鬼死黑人憎lo~我太唔鐘意而家天氣啦~我鐘意暖多過凍~暖覺得好溫暖咁嫁~係特別唔同嫁~我好鐘意暖同咪熱呀~冇咁易會生病嫁~唔知大家覺唔覺得呢~我好鐘意熱嫁~熱真係好過凍嫁~唔知大家點睇天氣呢~

 






訪客留言 (返回 selinoa 的日誌)


jessie427 於 2008-11-21 03:19 PM 發表:
cM=]回丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessie427 於 2008-11-21 03:19 PM 發表:
詠恩is小學時期識ge FD
今年六年級
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SUP_LiaM 於 2008-11-21 08:08 AM 發表:
我黎左拉-__-♥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessie427 於 2008-11-19 08:46 PM 發表:
cM=]回丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好呀~THZ幫我留言呀~
Posted at 2008-11-20 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jessie427 於 2008-11-19 08:46 PM 發表:
hi...
泥俾cM你o
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]