丫嫻日記
開心同唔開心都可以一齊傾返嫁~唔可以收收埋埋嫁~一定要講出黎先會開人D嫁~如果唔講出黎咪終唔開心~唔講出黎個心會唔知點嫁~
selinoa
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
续纸MIT+黑糖 - 戏纶玫瑰游...
新#1*[1o1%真人真事...
公理高中書院鬼故
我睇左時光旅的戀人~
轉`黑糖2之曖昧[棒棒堂...
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 309
今日人氣: 4
累積人氣: 8029
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


今日同朋友返學~ 分類: 未分類

今日早上同朋友一齊返學呀~真係好辛苦嫁~行返學真係好累同咪好熱lo~我己經習慣左行返學啦~行返學都唔係好累姐~到左放學啦~我就陪朋友去整電話呀~佢去左幾間整電話既鋪頭呀~佢帶我行左好奈呀~真係好辛苦同咪好累LO~我係第1次見到佢咁惡炸~我好怕唔想極嬲佢呀~今日事係特別累嫁~我未試過好次今日咁嫁~真係悶死我啦~我朋友都幾好人嫁~今日真係行左好多地方呀~我朋友都識幾多地方嫁~佢講D野好好笑嫁~佢好鐘意食格仔餅嫁~格仔餅格仔餅被視為港式窩夫。主要用料是蛋漿,約焗四分鐘便可。吃時加上牛油、花生醬、煉奶和砂糖;  是七十年代的傳統食法但到現代. 賣格仔餅的店舖數之不盡而已價格便宜. 一塊通常只售 $ 7-10 呢.__.'!格仔餅穴你好好食嫁∼                             

 

                                                                                                                                                                                                                                     
 






訪客留言 (返回 selinoa 的日誌)


toia150 於 2009-07-27 12:43 PM 發表:
更新了快去留言
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rainie_101 於 2009-07-19 12:52 AM 發表:
★c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan3C07 於 2009-07-16 12:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-18 01:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



toia150 於 2009-07-09 05:34 PM 發表:
升中三拉我們一起加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我升中5呀~點加油呀~
Posted at 2009-07-18 01:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



toia150 於 2009-07-09 05:34 PM 發表:
升中三拉我們一起加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiki19940629 於 2009-07-03 11:21 PM 發表:
cm..............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sisilove 於 2009-07-03 02:41 PM 發表:
comment
by 戇尻婆
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rainie_101 於 2009-07-02 12:28 PM 發表:
♥c0mment;v3v`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sisilove 於 2009-06-29 05:48 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeLcHT 於 2009-06-26 07:30 PM 發表:
CM~~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »