我唔可以本來果間中學讀中4呀~我真係好唔開心呀~我好努力嫁啦~都升唔到我好唔開心呀~我咪唔可以同好朋友一間中學~咁點算好呀~希望我朋友可以升中5,中6,中7,大學啦~你地要加油呀~下年要升到中5先好呀~大家要努力啦~我希望我朋友會乖乖地讀書呀~一定唔可以學x呀~如果唔係你地屋企會好擔心你地嫁~