丫嫻日記
開心同唔開心都可以一齊傾返嫁~唔可以收收埋埋嫁~一定要講出黎先會開人D嫁~如果唔講出黎咪終唔開心~唔講出黎個心會唔知點嫁~
selinoa
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
续纸MIT+黑糖 - 戏纶玫瑰游...
新#1*[1o1%真人真事...
公理高中書院鬼故
我睇左時光旅的戀人~
轉`黑糖2之曖昧[棒棒堂...
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 309
今日人氣: 2
累積人氣: 8004
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


我果間中學~ 分類: 未分類

 我唔可以本來果間中學讀中4呀~我真係好唔開心呀~我好努力嫁啦~都升唔到我好唔開心呀~我咪唔可以同好朋友一間中學~咁點算好呀~希望我朋友可以升中5,中6,中7,大學啦~你地要加油呀~下年要升到中5先好呀~大家要努力啦~我希望我朋友會乖乖地讀書呀~一定唔可以學x呀~如果唔係你地屋企會好擔心你地嫁~






訪客留言 (返回 selinoa 的日誌)


BABYTIFFANY 於 2008-07-11 11:35 PM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cicily 於 2008-07-11 08:28 PM 發表:
你依家先後悔呢
不過識後悔,都係一件好既
記住記住要好溫書呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling11081108 於 2008-07-10 10:02 PM 發表:
希望你搵到第2間學校讀f.4 la=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]