下個星期二開始要中測啦
應該都幾忙下
到目前唯一確定左既係.....
聽日開始無得打電腦啦T^T(詛咒某禁我打機既人ing....)
要到中測完左先有得打啦..嗚嗚....
由於係測到星期六最後一日
所以下次上網要等到18號先有得ON啦T^T
無論邊個都好...
得閑就搵我出去玩啦T^T
中測期間照樣奉陪阿=口=
雖然下個星期無電腦打
不過仲有偶的小P係我身邊XD
上個星期一早預左會有唔打得電腦既情況架啦
所以一早入晒貨~~
DL晒D動漫來睇啦XD
例如《瑪利亞狂熱》
小說就有《涼宮春日的嘆息》
同埋《涼宮春日的最走》XD
如無意外下星期仲會買多本
應該買第六期《涼宮春日的動搖》XD
E+除左小說第6~9(姐係三期)
其他已經齊晒
漫畫目前出到第六期
估計遲下仲會買埋《小涼宮春日的憂鬱》
四格爆笑漫哦
強力推推推推薦XD
又係時候再見了T^T
下次就係18號啦Orz
|