每日不外乎係屋企打機
打機
同埋打機
除左返學之外
連一次街都無出過
感覺已經徹底變成一個頹廢既青年啦...
每日上堂唔係訓覺就係魂遊太虛
都唔知自己學左D咩
經濟由開學到E+都未聽過書
會計又唔知佢係到UP咩春
數學一開始都OK明既...
但係D測驗一次比一次難N多
每一次就算温熟晒公式
背到熟晒
又睇晒功課題型
都係唔合格
每一次出得咁難
派到巷返來大半班人唔合格
佢又話:「次次上堂又唔聽書!測驗又話我無講過!」
而事實上,你的確係無講過喎!
次次出親都話係功課基礎上轉下彎都做到.
老實講
我轉你個老MO !!!!
唔只轉唔到,
連個題型都未見過
點X轉阿你老MO !!!
又成日都係到懶有性格發「尸九」(直斥不雅,腦殘自重)我地老脾
想點JA!?
比個YW至有性格老師獎過你好冇?
尋晚7點到今朝都無食過早餐
諗住小息好好地食個早餐啦
點知我SB 3 (直斥不雅,腦殘自重)你個老MO又留「尸九」(直斥不雅,腦殘自重)我地堂,
胃又痛到死
十幾粒鐘咩都無落肚
做神仙吸風飲露飽咩E+!
唉..
越講越火..
都唔知搞咩
老人家偶爾發下牢騷
過路者見諒....
|