MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

春日與你同在のQZ
暑假完左,接住來到既又係頹廢既一年?
shadow831
暱稱: IvAnX烙印x
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-12-29
2009-12-10
2009-10-26
2009-10-25
2009-10-05
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
PSP-玩家網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 57
今日人氣: 13
累積人氣: 1516
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


2009-10-25 分類: 未分類

兩個星期無更又打左一大堆野- -
請務必睇晒佢XDDDD

呃..
上兩個星期只能以測驗死亡週來形容.
點解呢?
因為上兩個星期,
如果計埋改左期個科中默,
一共有九科test要測- -
中文大測,中默,ORAL,Grammer(←好似串錯,已經神智不清了),解幾,代數(突擊測晒上次測驗個D範圍),地理,經濟,會計,
諗得出既科全部齊晒(P.E.  音樂除外)
溫得一科又溫唔到第二科
結果係中測,解幾,代數,經濟都炒晒- -
除左科中默改左上個星期先默,
會計同地理都係剛剛好合格
已經唔知點形容好
估計個個星期係為左提升我地心臟對「不合格」既承受力
不過我估計大半班人已經訓練到對「不合格」E樣野麻目晒
我就係其中一個
虎師父你都係,
唔好扮野,
仲有塔迪星人你都係,
不要裝B!
下個星期又中測週啦,
都唔知科代數,解幾點算
仲要數神出卷
數神D卷連芝娃娃都自歎不如
點算好!!!
好彩都仲有花生E個救生圈係到
所以我同師父都決定星期一重陽連祖先都唔拜,走去拜花生為師....
不過估計存活機會都係渺茫至極

時到10月尾,
又係一年一度既「萬勝(聖)」節,
提到M3節,
點可以少得漁頭既鬼屋
但係可借既係....
竟然無人去T^T
意者CM留名PLS  T^T

然後尋日,姐係星期五23號
學校個歌場比賽我都有份~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~做場務XDDDD
話就話做場務,
事實上係以場務之名,
佔領一個特等位去近距離觀賽XDDDD
由頭到尾正係出過去CONTROL ROOM叫佢地支燈唔好時光時暗- -
跟住連續41組參賽者入面
得5~6組真係唱得勁好
其中一個組係唱「過火」
我靠!!
佢把聲同原唱真係99%相似.......
已經不能用筆墨所能形容.
有一組真係超好笑
唱草蜢既「忘情森巴舞」
笑到我抽筋XDDDD
因為佢地真係背晒D舞蹈動作跳晒出來XDDD
真係配服佢地XDDDD
結果全場笑死,
估計分數都唔低
最後第41組唱「決戰二世組」
最正個組,唔係講笑
特別係黃嘉樂RAP個段超正XDDD
真係RAP得超勁XDDDDDDD
E+先知佢唔戴眼鏡個眼神超有殺氣- -
總結全場就係辛苦晒D評判:可琳姐,不知名男教師2人組,不知名女老師一名,同埋MC老師XDDDD
因為要係41組入面得5~6組唱得好既情況下選15組出來入決賽係很困難的>3333<

然後今日又去左剪發T^T
不過整體來睇算係唔錯就係啦= =






訪客留言 (返回 shadow831 的日誌)


devilseng 於 2009-10-25 05:51 PM 發表:
鬼屋團+1
數學唔使玩la 點温都冇可能合格= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

數學全滅+1
話說...鬼屋洗唔洗買飛入場架
同埋幾時搞我都唔知- -
Posted at 2009-10-26 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]