上個星期中測所以成個星期無得打機=口=
經過一星期半奮戰狀態
然後成績估計如下
中文實合格
英文7成炒
代數三角100%合格
地理70%合格
會計有危機
經濟唔會低於70分
歷史應該無估錯都係炒
其他都無咩問題
然後星期六冒雨出街
走到去M記會合某兩個人
之後係到坐左成粒鐘
我都唔知坐係到做咩
然後某人又來埋
跟住出左發去佰八伴
個到無左地方打機好鬼悶阿
但係好似唔係7定8層
但係每層都好細
總括來講就及唔上舊趾啦~
就咁行左差唔多一粒鐘就走人囉
然後去左金隆食野~
當日某仁兄同我講亞洲個到出左DJ MAX街機
然後今日就去左玩
估唔到第一日玩就做左散財童子= =
4粒鐘就散左唔記得70定80蚊
勁肉赤...
不過都值得既~
因為真係勁好玩~~
直到我走個陣為止
我都仲係見到我總分排名係就部機第三名(NORMAL MODE)XD
E+諗住等五月一出ID CARD就買張來用~~
因為太正啦@@
從來都無一部街機令我有動力長玩XD
可能長時間係機鋪
D音響超勁= =
搞到我7點返到屋企個頭勁痛..
所以唔打住啦...
休息下先.....
|