MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

春日與你同在のQZ
暑假完左,接住來到既又係頹廢既一年?
shadow831
暱稱: IvAnX烙印x
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-29
2009-12-10
2009-10-26
2009-10-25
2009-10-05
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
PSP-玩家網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 57
今日人氣: 8
累積人氣: 1418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


2009-09-10 分類: 未分類

H1N1終於都來到俺既YW啦....
尋日丙班就有成差唔多10人中左招,
然後成班要隔離一個星期~
然後我地班開始有人密謀呃病假=3=
班上黃某人
尋日鼻水不止.
拎起盒藥個陣驚覺無晒藥,
於是諗住放學個陣去買(本人完全覺得佢100%健康...)
住知中午12.30放學個陣收到風丙班因為多人中招所以決定停課隔離
於是條衰仔索性藥都唔買.....
結果佢今日真係病Q左.
中晝索性學都唔返扮重病=3=
奸計成功既佢係屋企打機打得好快樂
我地就係SCHOOL到測英文測得「好快樂」.....
計埋佢我地班已經有4個人請左病假
只要再多2~3個估計就有機會停課XDDD
各位加油吧XDD
但不要感染到我...
而且我想中都無得中=3=

所以話,
免疫力強有時都係一種悲劇T^T


最近又係到玩DJ(當然唔係街機,俺很窮的)
又同人挑機
跟住又輸得好慘....
然後上網觀摩人地點玩...
以下係人地END OF THE MOONLIGTH(本人最LIKE玩既其中一首歌)既玩法,注意速度

 

 

都唔明D人點玩既- -
D速度快到完完全全睇唔到....
我玩開2倍速,佢個個估計起碼有3倍速...
快到咁點睇阿- -
D人既反應同動態視力真強....
我有好多有玩DJ既FD都話我玩得咁慢,D KEY密到咁玩唔到
好似係咁多人之中得我一個異類玩得咁慢咁- -
搞到有些許自卑........

以下係純觀賞版OST

 


然後係DJMAX TECHNIKA(姐係街機)既HARD版本,
NORMAL版太簡單就唔講了...玩過三次估計連5星都無
E首亦都係我玩DJ半年來輸得最多次既一首歌- -

 






訪客留言 (返回 shadow831 的日誌)


ElvinoMJ 於 2009-09-11 11:01 AM 發表:
粵華遲d可能會好大獲"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



devilseng 於 2009-09-10 07:53 PM 發表:
原來呢個就係佢病ge原因= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

正解- -
Posted at 2009-09-10 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]