E幾日攰到我死死下咁- -
每日行程大概係
6:45手機鬧鐘響
7:15賴床完畢係時候起床
7:35洗完頭洗完面than換衫+執書包
8:00出門口
早上行程大概這樣...
每日都係計到一分鐘不餘...
姐係means日日都趕到我死下死下咁- -
跟住8:12~13返到去學校
跟住都係有得訓既堂就訓
無得訓既堂就元神出竅,魂遊太虛
都過得算係幾寫意- -.....((((?????
每日到10:05打小息鐘就等佢個句
GOOD BYE STUDENTS~~
然後一支箭咁沖落去小食部(我個個課室係距離地下四層樓高= =)
YW小息競爭性極大
遲一分鐘(姐係10:06)落去基本上要排四份之三個小息先輪到你有得買野食.....
跟住重覆頭3堂既行動
就係訓+HEA
到左12.30打鐘就等埋loli控+魚生+某建+子隸有時仲有dada.....同埋有時仲有蕉皮同埋阿黃
一行人聲勢浩蕩咁經正門行中央門口右邊個到去到東京都個到個斜路到散band
散band之後蕉皮係到就同佢一齊行,其他人係繼續直行,我同佢係同路直上
佢唔係到我就自己一個行返去
12:45~1:00通常都返到屋企~
跟住準時開NB,ON MSN ,開81KEY掛機~~~
然後HEA到1:45先出門口~~
有時會咁o岩對面單位個女仔出門口
但係一般連句招呼都唔打- -
因為我唔識佢= =
正係知佢屋企都養左隻狗狗~~
跟住就尾行佢(事實上係同路經西墳去塔石,而我一般放鬆既行路速度又比佢慢少少,所以感覺上係一直尾行佢咁....)
然後每次去到塔石再行多少少
姐係愛都個十字路口佢會向右轉,估計係石坑尾方向
因為佢校服唔係嶺南
p.s.知道佢有可能係咩學校既人可以話我知XDDDD
返到去飯氣攻心,所以又係時候訓一訓,HEA一HEA~~~
4點放學
最遲4:15返到屋企
又係時候打開我既NB.....
繼續打機.....
一般都10:00左右先做功課,姐係E個時間~~
跟住開冷氣
12點關機.
又係時候開始我既夜生活了~~
就係拎張被將自己成個人包住,
再焗住自己拎P仔出來睇動漫(順帶一提E幾晚係睇地獄少女-二籠)
睇到2點訓........
跟住又6:45鬧鐘響....
跟住又重覆以上動作....
咁又完左一日..............
於是我又可恥地打左一篇咁無耐既QOOZA= =
有心機睇晒既比個叻你XDDDDDD
今次係咁先...
阿媽返來了
做功課先~
下次再講啦........
SA 喲啦啦
|