MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

春日與你同在のQZ
暑假完左,接住來到既又係頹廢既一年?
shadow831
暱稱: IvAnX烙印x
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-29
2009-12-10
2009-10-26
2009-10-25
2009-10-05
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
PSP-玩家網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 57
今日人氣: 42
累積人氣: 1545
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


2009-09-17 分類: 未分類

E幾日攰到我死死下咁- -
每日行程大概係
6:45手機鬧鐘響
7:15賴床完畢係時候起床
7:35洗完頭洗完面than換衫+執書包
8:00出門口

早上行程大概這樣...
每日都係計到一分鐘不餘...
姐係means日日都趕到我死下死下咁- -

跟住8:12~13返到去學校
跟住都係有得訓既堂就訓
無得訓既堂就元神出竅,魂遊太虛
都過得算係幾寫意- -.....((((?????
每日到10:05打小息鐘就等佢個句
GOOD BYE STUDENTS~~
然後一支箭咁沖落去小食部(我個個課室係距離地下四層樓高= =)
YW小息競爭性極大
遲一分鐘(姐係10:06)落去基本上要排四份之三個小息先輪到你有得買野食.....

跟住重覆頭3堂既行動
就係訓+HEA
到左12.30打鐘就等埋loli控+魚生+某建+子隸有時仲有dada.....同埋有時仲有蕉皮同埋阿黃
一行人聲勢浩蕩咁經正門行中央門口右邊個到去到東京都個到個斜路到散band
散band之後蕉皮係到就同佢一齊行,其他人係繼續直行,我同佢係同路直上
佢唔係到我就自己一個行返去

12:45~1:00通常都返到屋企~
跟住準時開NB,ON MSN ,開81KEY掛機~~~
然後HEA到1:45先出門口~~
有時會咁o岩對面單位個女仔出門口
但係一般連句招呼都唔打- -
因為我唔識佢= =
正係知佢屋企都養左隻狗狗~~

跟住就尾行佢(事實上係同路經西墳去塔石,而我一般放鬆既行路速度又比佢慢少少,所以感覺上係一直尾行佢咁....)
然後每次去到塔石再行多少少
姐係愛都個十字路口佢會向右轉,估計係石坑尾方向
因為佢校服唔係嶺南
p.s.知道佢有可能係咩學校既人可以話我知XDDDD

返到去飯氣攻心,所以又係時候訓一訓,HEA一HEA~~~
4點放學
最遲4:15返到屋企
又係時候打開我既NB.....
繼續打機.....
一般都10:00左右先做功課,姐係E個時間~~
跟住開冷氣
12點關機.
又係時候開始我既夜生活了~~
就係拎張被將自己成個人包住,
再焗住自己拎P仔出來睇動漫(順帶一提E幾晚係睇地獄少女-二籠)
睇到2點訓........
跟住又6:45鬧鐘響....

跟住又重覆以上動作....
咁又完左一日..............

於是我又可恥地打左一篇咁無耐既QOOZA= =
有心機睇晒既比個叻你XDDDDDD
今次係咁先...
阿媽返來了
做功課先~
下次再講啦........
SA 喲啦啦






訪客留言 (返回 shadow831 的日誌)


mirmo886 於 2009-09-19 10:10 PM 發表:
o哂..- -
我們家的小綾戀愛了嗎..- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下,你傻架- -?
點解你會咁諗
E個想法值得商討-口-
Posted at 2009-09-20 08:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winidor 於 2009-09-19 12:51 AM 發表:
好無奈的結尾喔....-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好過你半年更新一次- -
更個一次都唔講D有義意或者特別既野
我都成個月無玩JUBEAT+DJ啦又唔見我發顛- -XDDD
Posted at 2009-09-20 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]