今日10點起左身,叫細佬俾我玩陣電腦......on左之後有個叫阿sam既人add我,之後我問佢你係.....佢話係ocean果fd?我問邊個ocean?佢話你同事個bf~~哦~原來係helen個bf話介紹俾我識個果fd,之後同佢傾左一陣.....12點9出門口返工啦^^
差唔好返到去果陣,helen call我問我係邊~之後我問做咩呀,差唔多到,佢話得佢一個但佢想去廁所...咁我為有換3換快d啦~上到去見到helen,我未行到去佢已經行左果黎..睇佢應該忍左好耐...佢返黎之後同佢講佢bf果fd今日add左我....之後佢同我有冇見到佢張相,我話:有= ="不過見唔到佢個樣~~佢又唔緊要啦~~我同我男朋友講叫佢整番張大頭照俾你睇^^..之後麗人返黎佢去左食飯~
放tea果陣覺得悶悶地就打俾P仔啦~~點知打俾佢佢果電話D聲唔同左咁,係到諗佢會唔會去左旅行呢?跟住再打都係冇人聽...超唔開心,想搵佢果陣佢又唔得閒><6點麗人去食飯(佢今日o.t)helen就陪左我一陣,之後我俾左我係手機影d相俾佢睇,佢話:e,你前面d頭髮咁貼同好有光澤^^跟住又話唔似我囉><之後佢6點4先走....
7點麗人返黎....之後我地冇咩話題講搞到愈坐愈眼訓,而且d時間仲過得好慢tim><放工差唔多返到屋企再打一次俾佢,佢都係冇聽...之後返到去沖完涼食d野就訓啦∼∼但唔知係邊到黎既勇氣搞到我sd左個好xx既信息俾佢,sd完之後好後悔tim∼∼不過佢應該都收唔到既....因為次次問佢收唔收到我sd既信息,佢都話收唔到∼∼
|